AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #1 Skrevet 2. november 2022 Ok vil verken si at jeg er lesbisk eller bifil. har en kjæreste, men igår ble jeg bare tatt med vinden da jeg og noen venninner var i badstuen. sammen med oss var det en nyansatt kvinne som var fra Brasil. vi alle tilbragte tid sammen med henne før badstuen. Resturant besøk og bytur. i det vi satt i badstuen nakne med håndkle rundt ble jeg oppmerksom på bryststørelsene. ikke det at jeg aldri har sett store pupper, men disse var også eksotiske i fargen. vi pratet sammen også skjønte hun at jeg hadde øye på de så hun spurte om jeg ville se dem. det ville jeg også ble det ene dratt etter andre. ble ganske intime foran venninnene mine. det var ganske flaut at jeg ble så opphisset av en annen kvinne foran andre mennesker. nå lurer jeg på om jeg kanskje er lesbisk uten at jeg er klar over det selv og om de kommer til å vise videoen til andre siden de filmet? Anonymkode: 1c5d1...d09
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #2 Skrevet 2. november 2022 Nei, en blir ikke lesbisk av å ha sex med en annen kvinne. En blir lesbisk av å forelske seg i en annen kvinne. Anonymkode: 575dd...749 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #3 Skrevet 2. november 2022 Det ble FILMET og det nevner du som en bisetning til slutt bare? Du må jo kreve at de toskene som filmet dette sletter det, ellers bør du anmelde dem. Men på den annen side er jeg i tvil om dette overhodet er sant. Høres ut som en mann som utgir seg for å være kvinne og sitter og runker til sin egen historie om to kvinner som har sex. For hvem er det som har med seg en mobiltelefon inn i 80 graders badstue? Det høres litt snålt ut, skal jeg være ærlig... Kan tenke meg at mobiltelefoner ikke liker særlig godt verken varmen eller fuktigheten i en badstue. Oppspinn. Anonymkode: cc5ae...39f 8
Lorieen Skrevet 2. november 2022 #4 Skrevet 2. november 2022 Things that never happened. Dette er en runketråd skrevet av en mann. 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #5 Skrevet 2. november 2022 Typisk runketråd av en kvinne. Store eksotiske pupper fra Brasil, hallo! Anonymkode: 9a08b...377 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #6 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det ble FILMET og det nevner du som en bisetning til slutt bare? Du må jo kreve at de toskene som filmet dette sletter det, ellers bør du anmelde dem. Men på den annen side er jeg i tvil om dette overhodet er sant. Høres ut som en mann som utgir seg for å være kvinne og sitter og runker til sin egen historie om to kvinner som har sex. For hvem er det som har med seg en mobiltelefon inn i 80 graders badstue? Det høres litt snålt ut, skal jeg være ærlig... Kan tenke meg at mobiltelefoner ikke liker særlig godt verken varmen eller fuktigheten i en badstue. Oppspinn. Anonymkode: cc5ae...39f Det er derfor jeg svarte kort og konsist. AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Nei, en blir ikke lesbisk av å ha sex med en annen kvinne. En blir lesbisk av å forelske seg i en annen kvinne. Anonymkode: 575dd...749 Anonymkode: 575dd...749
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #7 Skrevet 2. november 2022 Hva mener du med "sex"? Er ikke sex mellom to kvinner fullverdig sex liksom, må det være en penis involvert? Anonymkode: 91b45...5a9 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #8 Skrevet 2. november 2022 Du har spontan, offentlig sex med en ny kollega - eller en nyansatt i badstuen- foran vennene dine, de filmer dette og streamer kanskje på nett eller ikke med eller uten ditt og denne andre damas samtykke? Og du har en mannlige kjæreste fra før, og vil derfor ikke kalle den offentlige utroskapen for sex? Dere høres grenseløse ut hele gjengen. Men jeg kjøpte den delvis fram til et visst punkt. Så 5+ for trollehistoria. Anonymkode: 9d894...cf6 1
ItchyBitchySpider Skrevet 2. november 2022 #9 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Ok vil verken si at jeg er lesbisk eller bifil. har en kjæreste, men igår ble jeg bare tatt med vinden da jeg og noen venninner var i badstuen. sammen med oss var det en nyansatt kvinne som var fra Brasil. vi alle tilbragte tid sammen med henne før badstuen. Resturant besøk og bytur. i det vi satt i badstuen nakne med håndkle rundt ble jeg oppmerksom på bryststørelsene. ikke det at jeg aldri har sett store pupper, men disse var også eksotiske i fargen. vi pratet sammen også skjønte hun at jeg hadde øye på de så hun spurte om jeg ville se dem. det ville jeg også ble det ene dratt etter andre. ble ganske intime foran venninnene mine. det var ganske flaut at jeg ble så opphisset av en annen kvinne foran andre mennesker. nå lurer jeg på om jeg kanskje er lesbisk uten at jeg er klar over det selv og om de kommer til å vise videoen til andre siden de filmet? Anonymkode: 1c5d1...d09 Må du nødvendigvis ha en merkelapp på deg selv? Du hadde frivillig sex med en annen kvinne. Det er det det er.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #10 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, en blir ikke lesbisk av å ha sex med en annen kvinne. En blir lesbisk av å forelske seg i en annen kvinne. Anonymkode: 575dd...749 Eller bifil. Anonymkode: e6dd6...503
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #11 Skrevet 2. november 2022 Lesbisk er man når man forelsker seg i kvinner. Ikke bare fordi man har "sex" med dem. Anonymkode: ed640...a99
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #12 Skrevet 2. november 2022 Nei ikke nødvendigvis. Å være lesbisk er mer komplisert enn det. det er ikke noe galt i å prøve noe man synes er spennende når begge parter er enige om det hun er sikkert ikke lesbisk selv, men hadde lyst å teste ut deg. Helt ok, men kanskje det er noe man burde holde tett i det dømmende samfunnet vi lever i du sier noen filmet det. Er det fordi de synes det er noe de kan se på le av senere så slette det? Eller er det noe du er redd for de kommer til å spre ut på nettet filmet blant venner skjer ofte på mange sammenhenger når noen ser noe de ikke ser så ofte filmer de det, men det blir aldri spredt, mest holdt internt også slettes Anonymkode: 9af70...5aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå