AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #1 Skrevet 2. november 2022 Hei, jeg var nylig på en utredning for om jeg har asperger hvor jeg skulle lage ulike fortellinger etter hva jeg så i ulike tegneserier og lage en historie utifra noen gjenstander jeg fikk utdelt. Noen som vet hvilken test jeg tenker på? Fikk også en del spørsmål om meg selv, type hva slags interesser jeg har, hva som irriterer meg og gjør meg sint, om jeg har hatt venner eller kjærester. Anonymkode: 86003...a7a
Magrat Skrevet 2. november 2022 #3 Skrevet 2. november 2022 https://www.autism.org.uk/advice-and-guidance/topics/diagnosis/diagnostic-tools/all-audiences
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #4 Skrevet 2. november 2022 Tusen takk! TS Anonymkode: 86003...a7a 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #5 Skrevet 2. november 2022 47 minutter siden, AnonymBruker said: Ados😊 Anonymkode: 857db...7fa 46 minutter siden, Magrat said: https://www.autism.org.uk/advice-and-guidance/topics/diagnosis/diagnostic-tools/all-audiences Sjekker de testene kun om man gjør noe "langt utenfor det normale" eller finleser behandleren svarene man gir. Følte ofte at jeg kunne gitt ulike svar og at hva jeg ville svart kanskej ville kommet an på dagsformen. Følte heller ikke at det var en naturlig setting. TS Anonymkode: 86003...a7a
Magrat Skrevet 2. november 2022 #6 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sjekker de testene kun om man gjør noe "langt utenfor det normale" eller finleser behandleren svarene man gir. Følte ofte at jeg kunne gitt ulike svar og at hva jeg ville svart kanskej ville kommet an på dagsformen. Følte heller ikke at det var en naturlig setting. TS Anonymkode: 86003...a7a
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #7 Skrevet 2. november 2022 7 minutter siden, Magrat said: Tusen takk! TS Anonymkode: 86003...a7a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå