900 Skrevet 2. november 2022 #1 Del Skrevet 2. november 2022 Nå starter eskaleringen! https://www.dagbladet.no/nyheter/russland-truer-norge/77620999 Er dere klare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunarstone Skrevet 2. november 2022 #2 Del Skrevet 2. november 2022 Det et ikke noe nytt Russland kommer med her. Jeg har fulgt ordentlig med siden invasjonen (og hatt angst omtrent siden da). De truer og truer. De truer Latvia, Litauen, Estland, Polen, Tyskland, Sverige, Finland, England og USA (spesielt de to sistnevnte). De truer enkeltland. De truer NATO i sin helhet. De truer verden. De truer med å ta alle land i Europa. De sier de aldri har sagt de skal ta andre land. De truer med å sende atombomber over England, USA, de baltiske landene, Tyskland osv osv, i beste sendetid på nasjonal TV. Senere sier de at det er "vesten" som truer med atombomber. De truer Svalbard. De truer Nordstream.de truer oljeplattformene. De truer oljeforsyningen. De truer rett og slett alt og alle, og jeg orker ikke lengre å gå og vente på at de skal gjøre alvor ut av alle disse truslene. Skjer det, så skjer det. Frem til da, så orker jeg ikke forholde meg til alle disse stadige truslene. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 2. november 2022 #3 Del Skrevet 2. november 2022 Russland truer alt og alle hele tiden. Blir vanskelig å fullføre alle trisler så lenge de ikke klarer å holde Kherson i mer enn én sommer. Vi får være på vakt, men sove godt om natta. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutte Skrevet 2. november 2022 #4 Del Skrevet 2. november 2022 900 skrev (7 timer siden): Nå starter eskaleringen! https://www.dagbladet.no/nyheter/russland-truer-norge/77620999 Er dere klare? Slutt og les Dagbladet. Hadde dette vært så ille, så hadde det vært pressekonferanser og alt som var. Bekymrer meg ikke i det hele tatt. Russland har som sagt nok med det de har å henge fingrene i fra før. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutte Skrevet 2. november 2022 #5 Del Skrevet 2. november 2022 Lunarstone skrev (3 timer siden): Det et ikke noe nytt Russland kommer med her. Jeg har fulgt ordentlig med siden invasjonen (og hatt angst omtrent siden da). De truer og truer. De truer Latvia, Litauen, Estland, Polen, Tyskland, Sverige, Finland, England og USA (spesielt de to sistnevnte). De truer enkeltland. De truer NATO i sin helhet. De truer verden. De truer med å ta alle land i Europa. De sier de aldri har sagt de skal ta andre land. De truer med å sende atombomber over England, USA, de baltiske landene, Tyskland osv osv, i beste sendetid på nasjonal TV. Senere sier de at det er "vesten" som truer med atombomber. De truer Svalbard. De truer Nordstream.de truer oljeplattformene. De truer oljeforsyningen. De truer rett og slett alt og alle, og jeg orker ikke lengre å gå og vente på at de skal gjøre alvor ut av alle disse truslene. Skjer det, så skjer det. Frem til da, så orker jeg ikke forholde meg til alle disse stadige truslene. Ja nettopp, de truer alt og alle som det passer. Og det er ikke spesielt rettet kun mot Norge. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lady90 Skrevet 2. november 2022 #6 Del Skrevet 2. november 2022 Er ikke denne brukeren (900) den som ble omtalt som et russisk troll for noen uker siden? Kontoen er nyopprettet og vedkommende har opprettet masse innlegg på kort tid som kun omhandler forsøk på å spre frykt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. november 2022 #7 Del Skrevet 3. november 2022 lady90 skrev (6 timer siden): Er ikke denne brukeren (900) den som ble omtalt som et russisk troll for noen uker siden? Kontoen er nyopprettet og vedkommende har opprettet masse innlegg på kort tid som kun omhandler forsøk på å spre frykt. Jepp, det stemmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 3. november 2022 #8 Del Skrevet 3. november 2022 Ikke noe nytt. De er dårlige til å slåss, så de håper det hjelper å true. Som vanlig 🥱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bie-damen Skrevet 3. november 2022 #9 Del Skrevet 3. november 2022 Vi får jobbe på og gjøre så godt vi kan her i livet, som vanlig.. Og lese minst mulig i tabloide medier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melkebarten Skrevet 11. november 2022 #10 Del Skrevet 11. november 2022 On 11/2/2022 at 1:53 PM, 900 said: Nå starter eskaleringen! https://www.dagbladet.no/nyheter/russland-truer-norge/77620999 Er dere klare? Dette er storm i ett vannglass, du skriver forbausende godt norsk må jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonio Skrevet 11. november 2022 #11 Del Skrevet 11. november 2022 4 hours ago, Melkebarten said: Dette er storm i ett vannglass, du skriver forbausende godt norsk må jeg si. Google translate er voldsomt effektivt om dagen. Kan man Engelsk kan man lett skrive omtrent samtlige Europeiske språk. Men innholdet er jo lett gjenkjennelig. Trollfarmene til Putin oppretter som regel kontoer i 'batches'. Dvs. på visse dager oprettes en hel del kontoer, som så går i gang. De støtter ofte hverandre, og 'upvoter' stoff som de selv poster. At KG ikke er strengere med ISP-kontroll er litt rart, de risikerer at de forbindes med Anti-vaxx, Pro-Putin og annet oppgulp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå