Gå til innhold

Større lepper uten inngrep

Kari Pettersen

Anbefalte innlegg

Hei, flotte kvinner!

Jeg ønsker meg større, fyldigere lepper, samtidig som jeg ikke vil gjøre noen inngrep. Jeg har hørt at en god lip plumper kan gjøre veldig mye for en som meg. Jeg har prøvd diverse lip plumpere uten å se klar forskjell. Spørsmålet mitt er dermed om noen kan anbefale en lip plumper som faktisk fungerer?

Jeg har lest på Facebook grupper at derol.no selger de sterkeste lip plumpere, men kanskje de er for sterke for en kvinne på 40 år? Har noen erfaringer med sortimentet til derol.no? 

Jeg er også åpen for andre tips😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det fins ingen produkter som faktisk gjør leppene større av disse lip plumperne.  Det som funker for en kortvarig effekt er kanelskrubb eller chili. Å drikke mye vann holder også leppene fuktige fra innsiden og da ser de større ut enn om man er dehydrert. 

Hvis jeg skal ta bilder eller på date så pleier jeg også å suge leppene mine innover sånn at jeg suger blodsirkulasjon ut i de på en måte. Da blir de litt større og rødere men effekten er borte på en halvtime

Det mest effektive for mer langvarig effekt er å bruke lipliner og en glossy leppestift, dette gir illusjonen av større lepper og er det mest effektive trikset :)

Anonymkode: 04632...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...