AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #1 Skrevet 2. november 2022 Er alt bra eller fins det triks man kan øve på?? Tenker f.eks ved en overraskelses blow job når man går tur i mørket😉 Anonymkode: 27123...d5d 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #2 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Er alt bra eller fins det triks man kan øve på?? Tenker f.eks ved en overraskelses blow job når man går tur i mørket😉 Anonymkode: 27123...d5d Bare ikke «deep throat». God bruk av leppene og tunge. Legg samtidig trykk på pereneum. Anonymkode: da4f2...2d3 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #3 Skrevet 2. november 2022 Hvordan bruke tunge og lepper?? Hva med sugingen? Hardt eller mjukt eller variasjon?? Har aldri tenkt over hva jeg gjør. Gønner på som regel. Anonymkode: 27123...d5d 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #4 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvordan bruke tunge og lepper?? Hva med sugingen? Hardt eller mjukt eller variasjon?? Har aldri tenkt over hva jeg gjør. Gønner på som regel. Anonymkode: 27123...d5d Altså, du skal ikke nødvendigvis suge/lage vakuum bokstavlig talt😅. Det kan fort bli mer ubehagelig en godt. Anonymkode: da4f2...2d3 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #5 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Bare ikke «deep throat». God bruk av leppene og tunge. Legg samtidig trykk på pereneum. Anonymkode: da4f2...2d3 Ikke deep throat? Hvorfor ikke om jeg tør spørre? Anonymkode: f508c...32a 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #6 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Tenker f.eks ved en overraskelses blow job når man går tur i mørket😉 Herlig påfunn. Finn en plass han kan sitte, eller noe han kan lene seg mot, det er best. Ikke stress, gjør alt sakte. Slikk forsiktig med tungespissen på penishodet til å begynne med. Da er han superfølsom. Gap deretter skikkelig over pikken og la den gli så langt inn som mulig. Lat som at du elsker pikk over alt på jord, og at du elsker å suge, noe helt hemningsløst. La tunga gli opp og ned på undersiden. Sug og lek med tunga samtidig, kos med ballene. Sleik godt over ballene hans med hele tunga, mens du ronker forsiktig. Gap over en av ballene hans mens du ronker mykt og forsiktig. Hele tiden med den største ro og innlevelse. Sug rolig, la leppene gå rolig opp og ned på staken mens du holder godt i hoftene hans. Jobb deg fram til krampetrekningene kommer. Stram forhuden så langt tilbake som mulig når han kommer. Ta i mot når han spruter, vent med å svelge. Masser ballene hans mykt og forsiktig til han er helt ferdig og roer seg. Kyss ballene hans. Reis deg, la han få se sæden du har på tunga, se han i øynene når du svelger, slikk deg rundt munnen etterpå. Avslutt med et langt tungekyss. Han vil føle seg som en Konge. Det skulle vært meg!😅 Anonymkode: c7d31...424 5 7 3
Scoops Skrevet 2. november 2022 #7 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Herlig påfunn. Finn en plass han kan sitte, eller noe han kan lene seg mot, det er best. Ikke stress, gjør alt sakte. Slikk forsiktig med tungespissen på penishodet til å begynne med. Da er han superfølsom. Gap deretter skikkelig over pikken og la den gli så langt inn som mulig. Lat som at du elsker pikk over alt på jord, og at du elsker å suge, noe helt hemningsløst. La tunga gli opp og ned på undersiden. Sug og lek med tunga samtidig, kos med ballene. Sleik godt over ballene hans med hele tunga, mens du ronker forsiktig. Gap over en av ballene hans mens du ronker mykt og forsiktig. Hele tiden med den største ro og innlevelse. Sug rolig, la leppene gå rolig opp og ned på staken mens du holder godt i hoftene hans. Jobb deg fram til krampetrekningene kommer. Stram forhuden så langt tilbake som mulig når han kommer. Ta i mot når han spruter, vent med å svelge. Masser ballene hans mykt og forsiktig til han er helt ferdig og roer seg. Kyss ballene hans. Reis deg, la han få se sæden du har på tunga, se han i øynene når du svelger, slikk deg rundt munnen etterpå. Avslutt med et langt tungekyss. Han vil føle seg som en Konge. Det skulle vært meg!😅 Anonymkode: c7d31...424 Ca sånn her gjør jeg det og han er veldig fornøyd. Eneste er at jeg later ikke som jeg elsker det, trenger ikke late som det når jeg gjør det 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #8 Skrevet 2. november 2022 Scoops skrev (3 minutter siden): Ca sånn her gjør jeg det og han er veldig fornøyd. Eneste er at jeg later ikke som jeg elsker det, trenger ikke late som det når jeg gjør det Good girl 😄 Anonymkode: c7d31...424 4 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #9 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ikke deep throat? Hvorfor ikke om jeg tør spørre? Anonymkode: f508c...32a Fordi det gir en mye dårligere stimulering av de mest følsomme områdene, en om man bruker tunge, lepper og hendene. Samtidig utløser det for mange kjapt gagrefleks, sikling og lyder som er mer komiske en sexy. Men dette punktet er mer personlig preferanse en pkt 1 som er fysiologi. Anonymkode: da4f2...2d3 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #10 Skrevet 2. november 2022 Mann her. Noe av det viktigste er at det tydelig fremkommer at du faktisk vil/liker å gi blowjob. Man har jo lyst å få inntrykk av at dama selv digger det. Noen kvinner er mindre lystne på å suge, og hvis det fremkommer veldig (i form av laber innsats/lite innlevelse) så er det litt turn-off. Anonymkode: 5a521...b66 3 2
Snublefot62 Skrevet 2. november 2022 #11 Skrevet 2. november 2022 Den beste oralsex (enten det er suging eller slikking) er med noen som faktisk liker det og som lytter på deg. Klarer man å lytte og faktisk engasjere seg så finner man fort ut hva som virker og ikke virker. 2 1 2
Resignert Skrevet 2. november 2022 #12 Skrevet 2. november 2022 Absolutt viktigst er ingen tenner! Altså at tennene ikke skraper mot penis (Ikke at dama må være tannløs 😉) 2 1
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 2. november 2022 #13 Skrevet 2. november 2022 Egentlig i hele mit aktive sexliv har jeg ikke likt BJ noe spesielt, gav meg lite. Da jeg var med siste partner, ble jeg vendt gitt! Hun nøt suging noe så inne granskauen.. Jeg ble skikkelig hard da hun knulla pikken min med munnen. Det var deilige tider det, skal litt til å få noe slikt igjen selv om dere er mange der ute!
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #14 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Herlig påfunn. Finn en plass han kan sitte, eller noe han kan lene seg mot, det er best. Ikke stress, gjør alt sakte. Slikk forsiktig med tungespissen på penishodet til å begynne med. Da er han superfølsom. Gap deretter skikkelig over pikken og la den gli så langt inn som mulig. Lat som at du elsker pikk over alt på jord, og at du elsker å suge, noe helt hemningsløst. La tunga gli opp og ned på undersiden. Sug og lek med tunga samtidig, kos med ballene. Sleik godt over ballene hans med hele tunga, mens du ronker forsiktig. Gap over en av ballene hans mens du ronker mykt og forsiktig. Hele tiden med den største ro og innlevelse. Sug rolig, la leppene gå rolig opp og ned på staken mens du holder godt i hoftene hans. Jobb deg fram til krampetrekningene kommer. Stram forhuden så langt tilbake som mulig når han kommer. Ta i mot når han spruter, vent med å svelge. Masser ballene hans mykt og forsiktig til han er helt ferdig og roer seg. Kyss ballene hans. Reis deg, la han få se sæden du har på tunga, se han i øynene når du svelger, slikk deg rundt munnen etterpå. Avslutt med et langt tungekyss. Han vil føle seg som en Konge. Det skulle vært meg!😅 Anonymkode: c7d31...424 Nice jeg har mye å lære skjønner jeg. Takk for veldig godt svar! Er en fwb egentlig og har ikke hatt sex siden februar. Men han spurte for en stund siden om jeg ville bli med ut å gå en tur en kveld Sa nå ja til det og da slo jo denne tanken ned i meg da. Gjøre noe som han ikke forventer. Han er svært kreativ selv så jeg vet heller aldri hva som kommer så det jeg liker med han. Opprettholde spenningen Anonymkode: 27123...d5d
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #15 Skrevet 2. november 2022 Resignert skrev (1 time siden): Absolutt viktigst er ingen tenner! Altså at tennene ikke skraper mot penis (Ikke at dama må være tannløs 😉) Uhell kan skje .. prøv selv😂 Anonymkode: 27123...d5d 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #16 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Herlig påfunn. Finn en plass han kan sitte, eller noe han kan lene seg mot, det er best. Ikke stress, gjør alt sakte. Slikk forsiktig med tungespissen på penishodet til å begynne med. Da er han superfølsom. Gap deretter skikkelig over pikken og la den gli så langt inn som mulig. Lat som at du elsker pikk over alt på jord, og at du elsker å suge, noe helt hemningsløst. La tunga gli opp og ned på undersiden. Sug og lek med tunga samtidig, kos med ballene. Sleik godt over ballene hans med hele tunga, mens du ronker forsiktig. Gap over en av ballene hans mens du ronker mykt og forsiktig. Hele tiden med den største ro og innlevelse. Sug rolig, la leppene gå rolig opp og ned på staken mens du holder godt i hoftene hans. Jobb deg fram til krampetrekningene kommer. Stram forhuden så langt tilbake som mulig når han kommer. Ta i mot når han spruter, vent med å svelge. Masser ballene hans mykt og forsiktig til han er helt ferdig og roer seg. Kyss ballene hans. Reis deg, la han få se sæden du har på tunga, se han i øynene når du svelger, slikk deg rundt munnen etterpå. Avslutt med et langt tungekyss. Han vil føle seg som en Konge. Det skulle vært meg!😅 Anonymkode: c7d31...424 Akkurat slik jeg gjør det, med liyt flere variasjoner. I love it! Har aldri fått klage 😆😁 Anonymkode: 67e79...41b 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #17 Skrevet 2. november 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Fordi det gir en mye dårligere stimulering av de mest følsomme områdene, en om man bruker tunge, lepper og hendene. Samtidig utløser det for mange kjapt gagrefleks, sikling og lyder som er mer komiske en sexy. Men dette punktet er mer personlig preferanse en pkt 1 som er fysiologi. Anonymkode: da4f2...2d3 Hver eneste mann jeg har vært med har ELSKET å bli deepthroated, de aller fleste blir helt ville av lydene. Det er ellers enkelt å unngå lyder hvis man ønsker det, dersom man ikke har brekningsrefleks. Men altså, hvis man kan, og vil, gi det et forsøk uten tvil. Mannfolk flest blir forelska av en god deepthroatblowjob etter mine erfaringer 😅 Anonymkode: 2d582...ef3 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #18 Skrevet 2. november 2022 Slikkes som en softis, sug som på en milkshake med trangt sugerør til det blir vakum og ikke uff når satsn skal ned. Anonymkode: ba879...213 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #19 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hver eneste mann jeg har vært med har ELSKET å bli deepthroated, de aller fleste blir helt ville av lydene. Det er ellers enkelt å unngå lyder hvis man ønsker det, dersom man ikke har brekningsrefleks. Men altså, hvis man kan, og vil, gi det et forsøk uten tvil. Mannfolk flest blir forelska av en god deepthroatblowjob etter mine erfaringer 😅 Anonymkode: 2d582...ef3 Jeg kan også gi deg en lang liste med menn som elsker oralsex, men helst utført på en helt annen måte en deep throating. Om man skal overraske en mann man dater med å utføre oralsex, ville jeg absolutt ikke anbefalt DT om dette ikke er noe mannen eksplisitt har uttalt at han liker. Anonymkode: da4f2...2d3 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #20 Skrevet 2. november 2022 Sånn ca som når du spiser en lollipop is uten å bite. Bare slikke og suge både ovenfra og ned og langs sidene. Anonymkode: 08900...e70 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå