Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #1 Skrevet 5. desember 2005 Har i en lang stund nå brukt Garniers Fructis shampo/balsam/hårkur for tørt og rebelsk hår. Dette er den eneste shampoen jeg har prøvd som har gjort at krøllene har samlet seg og håret har sett noenlunde normalt ut (uten balsam står håret mitt ut ). Men nå finner jeg ikke shampoen verken i parfymerier eller kosmetikkavdelingen på H&M og andre slike butikker. Lurer altså på om den er på vei ut av produksjon, og jeg må finne et alternativ. Jeg har ikke voldsomt med krøller, men håret har fall og blir kruset og rebelsk uten riktige produkter. Ønsker altså en produktserie som kan hjelpe meg å samle krøllene. Noen forslag? Er villig til både å prøve vanlig dagligvareprodukter og frisørprodukter
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #2 Skrevet 5. desember 2005 prøv fra loreal sin expertice serie. fårs hos frisører. men du kan jo sprørre frisøren din
Gjest gjest Skrevet 5. desember 2005 #3 Skrevet 5. desember 2005 jeg bruker redken og er fornøyd med de. de koster litt mye synes jeg,men heldigvis har vi smartclub,så jeg kjøper der til halv pris eller mindre.og så har du nettet.mange her snakker om lookfantastic.com,det blir også billigere enn å kjøpe hos frisør.
En som vet Skrevet 5. desember 2005 #4 Skrevet 5. desember 2005 Jeg bruker redken sin serie fresh curls, og jeg er kjempe fornøyd med den!
Beam Skrevet 5. desember 2005 #5 Skrevet 5. desember 2005 Hva med frizz-ease fra John Frieda. Litt dyrere enn vanlig butikkshampo, men langt fra avskrekkende i forhold til andre merker. Fås kjøpt hos Vita.
Gjest Malina Skrevet 6. desember 2005 #6 Skrevet 6. desember 2005 Når jeg tok permanent for 2 år siden og fikk brusete, tørt og uregjerlig hår, så brukte jeg Redken All soft Balsam. Den er super! Gjør håret mykt og enklere å ha med å gjøre...
lenebjorn Skrevet 6. desember 2005 #7 Skrevet 6. desember 2005 Hei. Er frisør og har selv sånn type hår. Den fra redken er kjempegod. Men det kan være like effektivt å kjøpe en for ekstemt behandlet hår fordi det inneholder masse pleiestoffer som hjelper til å samle krøllene. Er er veldig god fra Trevor Sorbie. Turkis flaske. Fåes kjøpt hos frisører og koster 139,- Jeg pleier også og ha i litt balsam i lengdene på håret mitt som jeg ikke skyller ut. Supert å samle det med.
blå Skrevet 6. desember 2005 #8 Skrevet 6. desember 2005 Har ganske mye krøller og jeg sverger nå til Catwalk fra Tigi Curls rock. Ellers er bed head fra tigi også utrolig bra. Balsam vil jeg foreslå denne fra Tigi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå