Gå til innhold

Å ønske trygghet i forhold, men mulighet til å ha sex med andre. Lar seg ikke gjennomføre når partner ikke samtykker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som kjenner seg igjen i dette? Har ikke moral til å drive utroskap, men ønsker erfaringer med nye partnere da jeg er lei av sex med samme person etter 25 år. Noen som har løst dette på en god måte? 

Anonymkode: b5a18...c55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kalles et åpent forhold. Og det kan du kun ha med ei som også ønsker et åpent forhold hvis du ikke vil være utro.

Du kan ikke få i pose og sekk med moralen i behold, så enten må du holde ut med kun henne som partner, eller så må du overtale henne, eller så må du gjøre det slutt.

Anonymkode: a525c...caf

• Liker 6
Skrevet

Så eneste alternativet er utroskap?

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så eneste alternativet er utroskap?

Er du dum? 

Nei eneste alternativet om du vil ha sex med andre er å gjøre det slutt med partneren din. Eneste alternativ om du vil beholde partneren din er å svelge egoet ditt og være monogam som de fleste andre i langvarige forhold klarer. Man kan ikke forvente å få i både pose og sekk og bag og veske og koffert!

Anonymkode: b53b4...7d6

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Et valg er jo å bare informere ham, uten å vente på samtykke. Da holder du det ikke skjult.  

Anonymkode: 31c6d...a76

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Noen her som kjenner seg igjen i dette? Har ikke moral til å drive utroskap, men ønsker erfaringer med nye partnere da jeg er lei av sex med samme person etter 25 år. Noen som har løst dette på en god måte? 

Åpent forhold og/ eller vanke sammen i swingersmiljø?

Skrevet

Tja. Hva med partneren din, hva skal hun/han få som du ikke synes er ok da? Eller er det bare du som skal få gjøre akkurat som du vil trass i at partner ikke samtykker? 

Anonymkode: 14d45...264

• Liker 2
Skrevet

Da må du velge. Forholdet eller nye sexpartnere. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Et valg er jo å bare informere ham, uten å vente på samtykke. Da holder du det ikke skjult.  

Anonymkode: 31c6d...a76

Godt forslag. 

• Liker 1
Skrevet

er ikke det utrolig innlysende at det ikke finnes noen løsning på det...?

Hvis partner ikke vil ha åpent forhold, så må du enten være monogam eller utro, høres det ut som for meg. Vet ikke hvem av oss som er dumme her, men tror egentlig ikke det er meg.

• Nyttig 1
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Man kan ikke få i pose og sekk. Her må du enten akseptere at partner vil være monogam, eller du må gjøre det slutt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...