AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #1 Skrevet 2. november 2022 Har en som har begynt i ny barnehage. Så har jeg eller vi ikke fått hilst på styret der. Og de gangene styret er en liten tur innom avdelingen så går personen rett forbi uten og ikke sir velkommen hit eller hei. I første barnehagen kom styret å prata med oss. Var blid og imøtekommende og det gjorde det de gangene styret var innom avdelingen. Så da lure jeg på. Skal det være sånn? Anonymkode: f0548...5cd
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #2 Skrevet 2. november 2022 Mener du styrer? Spørs vel helt på barnehagen, tror aldri jeg hilste på styrer i dem første barnehagen vår, men den vi er i nå hilser jeg på styrer hver dag. Men det er to vidt forskjellige barnehager og kan ikke sammenlignes Anonymkode: 62215...99f
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #3 Skrevet 2. november 2022 Ja jeg mener styrer. Har merket at det er forskjellige. Men når styrer er innom avdelinger eller i korridoren og ikke sir hei engang. Godt at de på avdelinger er imøtekommende. Anonymkode: f0548...5cd
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #4 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja jeg mener styrer. Har merket at det er forskjellige. Men når styrer er innom avdelinger eller i korridoren og ikke sir hei engang. Godt at de på avdelinger er imøtekommende. Anonymkode: f0548...5cd Hva mener du med at det er forskjellige? Styrer er en og samme person. Virker som du misforstår litt her. Og styrer pleier ikke være innom avdelingen så mye som det fremstår her. Anonymkode: 66c45...daf 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #5 Skrevet 3. november 2022 Ser ikke helt hvorfor det er viktig med kontakt med styrer. I vår bhg kan jeg ikke huske når jeg hilste på styrer første gang, men hun er jo fint lite ute omkring i bhg. Anonymkode: 8036a...782
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #6 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hva mener du med at det er forskjellige? Styrer er en og samme person. Virker som du misforstår litt her. Og styrer pleier ikke være innom avdelingen så mye som det fremstår her. Anonymkode: 66c45...daf Mene forskjellige fra barnehager. For i den forrige barnehagen va styrer å hilste på. Å de gangene man møtte på styrer så sa man jo god morgen eller hei. Men i den nye barnehagen så har æ ikke hørt hei enda. De morgenen når jeg har kommen med ungen så møte jeg styrer enten i korridoren eller inne på avdelingen. Her om dagen satt styrer inne på avdelingen og sa ikke hei, å da klarer jeg ikke å si det heller, kun til de andre på avdelingen. Anonymkode: f0548...5cd
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #7 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ser ikke helt hvorfor det er viktig med kontakt med styrer. I vår bhg kan jeg ikke huske når jeg hilste på styrer første gang, men hun er jo fint lite ute omkring i bhg. Anonymkode: 8036a...782 Er ofte man møte på styrer her. Men man kan da vel si hei, være imøtekommende. Va bare usikker på hvordan det er. Har bare en unge og sitt andre år i barnehagen. Men takk for svar. Anonymkode: f0548...5cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå