Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen erfaring med to tette? 

Anonymkode: 56c3a...7c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg elsket det :)

Anonymkode: 275dc...909

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, jeg elsket det :)

Det var slike svar jeg håpet på å høre! Takk 😊

Anonymkode: 56c3a...7c9

Skrevet

Bare å lese inne på barn&familie det. Mødrer som omtrent eksploderer over hvor utslitte og lei de er. Hadde aldri i verden gjort det i alle fall.

Anonymkode: 9835d...31f

• Liker 2
Skrevet

Høres ut som mitt livs værste mareritt.

Anonymkode: f0928...3f9

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Bare å lese inne på barn&familie det. Mødrer som omtrent eksploderer over hvor utslitte og lei de er. Hadde aldri i verden gjort det i alle fall.

Du har jo tydeligvis ikke erfaring med å ha to tette, som ts spør om🙄 så hvorfor komme her å spy???

Anonymkode: fcbc0...6f3

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Du har jo tydeligvis ikke erfaring med å ha to tette, som ts spør om🙄 så hvorfor komme her å spy???

Anonymkode: fcbc0...6f3

Hun spør om hvordan det er. Jeg svarte. Bare positive solskinnshistorier hører til i eventyrene. I virkeligheten er to tette helt innforjævlig. Og du aner ikke hva jeg har erfaring med og ikke.

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns det var topp! Nå var første unge en "snill" baby da. Sov godt fra første stund, ingen problem med amming, vognturer, og jeg var frisk under både svangerskap og etter fødsel. Tror det hadde mye å si for at jeg orket det en gang til. Andremann var like enkel 😊

Anonymkode: dde2e...9c8

Skrevet

Jeg har ingen personlige erfaringer med det, men søsteren min har to tette. Hun syntes det var utrolig slitsomt i småbarnsperioden. Søvnmangel og to som krevde enormt mye hjelp og oppmerksomhet. Nå som barna er eldre derimot sier hun det er verdt det. De har masse glede av hverandre som lekekamerater og det avlaster en del. Jeg og min søster var ikke tette selv og vi hadde ikke samme gleden av hverandre som barn, da aldersforskjellen var såpass stor at interessene våre hele tiden var forskjellige (nå som voksne merkes den ikke lenger). 

Altså, to tette er nok fryktelig slitsomt i noen år, men så blir det mye bedre etterhvert. 😊

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun spør om hvordan det er. Jeg svarte. Bare positive solskinnshistorier hører til i eventyrene. I virkeligheten er to tette helt innforjævlig. Og du aner ikke hva jeg har erfaring med og ikke.

Min skrekk er å få en atopklatt, men jeg skjønner jo at andre trives med avstand mellom. Jeg vil likevel anbefale to tette, for det passet oss. Det er selvsagt ikke uten utfordringer, men det var det ikke den tiden jeg bare hadde én heller 

Skrevet

14 mnd mellom mine og angrer ikke på det. Tøft i perioder når de var små, men ble ferdig med grunnskolen på 11 år. De flyttet ut også omtrent samtidig.

Anonymkode: 06e34...d7b

Skrevet

Ja, 10,5 mnd mellom😊 For å bære helt ærlig så elsker jeg det! Mye tyngre med 3,5 år mellom 1 og 2. De sov dupp sammen i 1,5 år, og er per nå bestevenner. 

Anonymkode: d2357...bfe

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Men du kan jo ikke svare på vegne av alle? Vår erfaring er at to kjempe tette var / er mye enklere enn nesten 4 år mellom barna😊 Var forberedt på det verste for så mange mente det ble et helvette, og stakkars oss foreldre osv. Ble så postitivt overrasket 😊

Anonymkode: d2357...bfe

Skrevet

Ville aldri gjort det igjen. Har 3. To eldste er knapt 1år mellom. De krangler som pesten. Yngste er 4 år yngre enn mellomste, det er perfekt aldersforskjell. Har kun jenter. 

Anonymkode: 7e375...2a8

Skrevet

Du greier ikke følge de opp som man burde når de er 0-3år når de er så tette. Beklager til alle som blir krenka nå, men dere greid det heller ikke. 

Anonymkode: 7e375...2a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...