tyren56 Skrevet 2. november 2022 #1 Del Skrevet 2. november 2022 Ikke lenge siden hun dukka opp på Snapchat for meg. (Gjerne link om det allerede er et forum til denne personen, finner ikke) Virker som en morsom og trivelig dame. Har ikke hørt om henne før, noen andre som følger med? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 11. november 2022 #2 Del Skrevet 11. november 2022 Om hun er tjukk eller tynn driter jeg i, men blir for dumt å fronte at man må være fornøyd som man er når man sminker seg seg så en nærmest er ugjenkjennelig, fylle lepper mm, poserer på en sånn måte at kroppen framstår som mindre enn den er osv.. dette er jo faen meg slik alle disse "influensere" er. Det sminkes og skiftes klær til den store gullmedalje. Og hun venninna Kine er akkurat likeledes. Det verste for henne var at sminka ikke kom hjem da kofferten kom et par dager senere hjem etter siste tur. Samme ulla alle disse damene. Ikke en som tørr å være naturlig. Panikkshoppe antrekk for julebord osv.. fy for noen forbilder for ungdom!🤢 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranunkelen Skrevet 13. november 2022 #3 Del Skrevet 13. november 2022 Nillani skrev (På 11.11.2022 den 21.10): Om hun er tjukk eller tynn driter jeg i, men blir for dumt å fronte at man må være fornøyd som man er når man sminker seg seg så en nærmest er ugjenkjennelig, fylle lepper mm, poserer på en sånn måte at kroppen framstår som mindre enn den er osv.. dette er jo faen meg slik alle disse "influensere" er. Det sminkes og skiftes klær til den store gullmedalje. Og hun venninna Kine er akkurat likeledes. Det verste for henne var at sminka ikke kom hjem da kofferten kom et par dager senere hjem etter siste tur. Samme ulla alle disse damene. Ikke en som tørr å være naturlig. Panikkshoppe antrekk for julebord osv.. fy for noen forbilder for ungdom!🤢 Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Falkefugl Skrevet 13. november 2022 #4 Del Skrevet 13. november 2022 Nillani skrev (På 11.11.2022 den 21.10): Om hun er tjukk eller tynn driter jeg i, men blir for dumt å fronte at man må være fornøyd som man er når man sminker seg seg så en nærmest er ugjenkjennelig, fylle lepper mm, poserer på en sånn måte at kroppen framstår som mindre enn den er osv.. dette er jo faen meg slik alle disse "influensere" er. Det sminkes og skiftes klær til den store gullmedalje. Og hun venninna Kine er akkurat likeledes. Det verste for henne var at sminka ikke kom hjem da kofferten kom et par dager senere hjem etter siste tur. Samme ulla alle disse damene. Ikke en som tørr å være naturlig. Panikkshoppe antrekk for julebord osv.. fy for noen forbilder for ungdom!🤢 Shoppingen og overforbruket er jeg enig med deg i, det gjelder nesten alle influensere, de lever jo tross alt av reklame dessverre, men hun har da mange videoer der hun viser seg uten sminke, samt mange videoer der hun ikke kan posere seg tynnere ettersom det er bevegelse i helfigur. Man kan jo ha ulike preferanser på sminke og klesstil, men i motsetning til mange andre influensere, spesielt de overvektige, så synes jeg ikke hun skjuler hvordan hun ser ut i det hele tatt, men snarere tvert imot - at hun viser et realistisk bilde av hvordan klær ser ut på en "stor" kropp og viser glede i å pynte seg og style makeup, hår og klær til tross for at hun er overvektig, og det synes jeg er så gledelig å se! Så der er jeg faktisk uenig med deg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 14. november 2022 #5 Del Skrevet 14. november 2022 Falkefugl skrev (17 timer siden): Shoppingen og overforbruket er jeg enig med deg i, det gjelder nesten alle influensere, de lever jo tross alt av reklame dessverre, men hun har da mange videoer der hun viser seg uten sminke, samt mange videoer der hun ikke kan posere seg tynnere ettersom det er bevegelse i helfigur. Man kan jo ha ulike preferanser på sminke og klesstil, men i motsetning til mange andre influensere, spesielt de overvektige, så synes jeg ikke hun skjuler hvordan hun ser ut i det hele tatt, men snarere tvert imot - at hun viser et realistisk bilde av hvordan klær ser ut på en "stor" kropp og viser glede i å pynte seg og style makeup, hår og klær til tross for at hun er overvektig, og det synes jeg er så gledelig å se! Så der er jeg faktisk uenig med deg. Syntes du? Hvorfor står hun alltid da fremoverlent og skjuler magen sin? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 14. november 2022 #6 Del Skrevet 14. november 2022 Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Falkefugl Skrevet 14. november 2022 #7 Del Skrevet 14. november 2022 (endret) mumrikk1 skrev (2 timer siden): Syntes du? Hvorfor står hun alltid da fremoverlent og skjuler magen sin? https://www.instagram.com/reel/CkL2aTTKhdQ/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Jeg synes verken hun står fremoverlent eller skjuler magen sin, og dette var lett å finne, innlegget er fra 2-3 uker siden. Flere lignende videoer er lett å finne. Dette er det jeg ser; en dame som viser et helt realistisk bilde av kropp og utseende uten rare vinkler og posering. Hun beveger seg jo mye rundt og kan umulig posere i "perfekte" positurer hele tiden. Kanskje stillbilder er mer poserte, men sålenge det også vises helt realistiske reels av hele dama og bilder uten sminke og styling, så klarer jeg ikke helt forstå hvordan det er så problematisk, da er det jo balansert 🤷 Endret 14. november 2022 av Falkefugl 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 24. november 2022 #8 Del Skrevet 24. november 2022 Har de kjøpt den nye leiligheten eller leier de? Hun fremstiller det i hvertfall som om de har kjøpt men nekter å svare når folk spør om de leier 🤷🏼♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruen92 Skrevet 24. november 2022 #9 Del Skrevet 24. november 2022 LinnHenrikke skrev (1 time siden): Har de kjøpt den nye leiligheten eller leier de? Hun fremstiller det i hvertfall som om de har kjøpt men nekter å svare når folk spør om de leier 🤷🏼♀️ Vil tro de leier når hun ikke svarer på det spørsmålet. Det spiller vel egentlig ingen rolle.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå