AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #1 Skrevet 2. november 2022 Er tom for ideer .. lyst på en ny parfyme. Kjenner mange gode lukter rundt omkring fra damer men aner ikke hva luktene heter Anonymkode: c3355...b53
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #2 Skrevet 2. november 2022 Helt urelevant hva slags parfyme det er. Er dama digg så er dama digg. Anonymkode: f0c37...c22
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #3 Skrevet 2. november 2022 Apropos, det siste innen trender er vel å bruke underlivet som parfyme. https://tv.vg.no/video/242042/vaginatrend-spres-paa-nett Anonymkode: d244c...229
Gjest Paramount Skrevet 2. november 2022 #4 Skrevet 2. november 2022 Parfymen bør være mild. Slik at den ikke overdøver en deilig sjampoduft fra håret hennes. Det er så deilig med hår som dufter nyvasket. Lukten sprer seg så fint også dersom det er litt vind. Prøv det heller enn å dynke deg med parfyme.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #5 Skrevet 2. november 2022 Paramount skrev (1 time siden): Parfymen bør være mild. Slik at den ikke overdøver en deilig sjampoduft fra håret hennes. Det er så deilig med hår som dufter nyvasket. Lukten sprer seg så fint også dersom det er litt vind. Prøv det heller enn å dynke deg med parfyme. Ja da gjør jeg noe rett. God lukt på shampo og dusjsåpe er viktig for meg Anonymkode: c3355...b53 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #6 Skrevet 2. november 2022 Tror det varierer veldig fra mann til mann. Noen bryr seg ikke. Noen liker friske parfymer mens andre liker søte. Er selv glad i litt søte,dype med bringebær, vanilje, pasjonsfrukt. Eksen min liker ikke sånne parfymer egentlig - men etter at vi ble kjent så får han ikke nok av den parfymen jeg brukte da vi møttes. Fordi han assosierer det med meg og mange gode følelser. Så tror ikke du skal tenke så mye på det. Bare finn en parfyme du liker og pass på at du ikke bruker for mye. Anonymkode: 120c9...04d
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #7 Skrevet 3. november 2022 Jeg er veldig sikker på at typen min ikke har annen formening om parfymene mine enn "du lukter godt!". Hadde du spurt hva hva det luktet, så hadde svaret vært "parfyme". Jeg bruker flere ulike, etter anledning. Og sjampo og dusjsåpe er parfymefritt. Anonymkode: e0ddb...744
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #8 Skrevet 3. november 2022 Hjelper lite å få dufttips da parfymene lukter veldig ulikt på ulike personer, i tillegg til at smaken er veldig individuell. Finn en lukt som du liker og som du føler er DEG, TS. Om du trives vil andre rundt deg trives også. Anonymkode: bc69e...63b 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #9 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hjelper lite å få dufttips da parfymene lukter veldig ulikt på ulike personer, i tillegg til at smaken er veldig individuell. Finn en lukt som du liker og som du føler er DEG, TS. Om du trives vil andre rundt deg trives også. Anonymkode: bc69e...63b Har opplevd at det lukter godt i butikken når jeg prøver men kommer hjem lukter det ikke bra. Anonymkode: c3355...b53
Leselusa Skrevet 3. november 2022 #10 Skrevet 3. november 2022 Tråden er ryddet for latterliggjøring og nedsettende innhold og svar til dette. Mvh. Leselusa, mod.
AnonymBruker 42 Skrevet 3. november 2022 #11 Skrevet 3. november 2022 Jeg har lyst til å si ; frisk, søt, svak/lett, og ikke glamor-bestemor-ish, men de luktene jeg virkelig liker er basert på minne/assosiasjoner til jenten/damen som brukte dem, er jeg redd 😅 En sjeeeeeeelden gang har f.eks. jeg fått fuuten av parfymen til ungdomskuulekjæresten (iaf. lignende), og den er bare fantastisk selv om den er stikk motsatt... Kommer helt an på erfaringer, tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå