Gå til innhold

Har du på parfyme hver gang du er med typen ? Hva gjør du for å lukte godt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker at ikke alle har på seg parfyme daglig, så hva gjør du for å lukte godt rundt typen da? Bare vanlig dusjing eller gjør du noe annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er meg selv, han bryr seg ikke hva jeg lukter eller hvordan jeg ser ut, bare jeg har det bra.❣️

Skrevet

Tja liker å ta på meg litt kremer her å der. Ta et bad på kveldstid. Håndkrem osv. Det er viktig og «piffe» opp hverdagen litt og gjøre det lille ekstra for sin partner. Vi har hvert sammen i 15 år, og syns det hadde hvert trist om vi ikke skulle brydd oss om den andre på den måten. 

Anonymkode: 230dc...8be

• Liker 1
Skrevet

Han liker lukten av meg, bruker ikke parfyme hver dag men dusjer jo og bruker body lotion, hårprodukter osv som sikkert lukter. 

Anonymkode: 93845...556

Skrevet

Jeg dusjer og spiser sundt 

Anonymkode: 7c705...8ac

Skrevet

Bruker aldri parfyme. Dusjer og bruker bodylotion ved behov. Han liker lukten av meg. Ikke av såper, parfyme og kremer.

Skrevet

Bruker lettduftende hårolje eller hårspray og bodylotion:) Han merker det hvis han sitter inntil.

Anonymkode: effa7...a1f

Skrevet

Vanlige kropper som vasker seg jevnlig lukter ikke dårlig.. 

Jeg dusjer hver dag, som regel, og bruker parfymefri såpe og deodorant. Holder i massevis. Setter stor pris på at han også lar være å dynke seg i parfymerte produkter. 

Anonymkode: 41a28...724

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...