AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #1 Skrevet 2. november 2022 Er dette virkelig normalt? De bor sammen i en 2-3 ukers tid, annenhver mnd, for å være med barna samtidig…. Har kjent han i to mnd, så ferskt. Men tenker dette kommer til å bli et problem fremover? Han skal fortsette med dette i noen år til sier han, til barna er «store» er det noen her som hadde tolerert dette av en kjæreste? Anonymkode: 7615a...cbc 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #3 Skrevet 2. november 2022 Nei hadde ikke tolerert det. Spør han om du kan spørre eksen om det faktisk er slutt så er sjansen stor for at han får panikk Anonymkode: 311f0...760 10 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #4 Skrevet 2. november 2022 Ikke vanlig å ha samvær med mor. Normalt er å ha samvær med barna. 🙃 jeg hadde løpt. Fort. Vekk. Anonymkode: c4c92...809 21
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #5 Skrevet 2. november 2022 Haha, herregud, det er jo sykt. Her er det nok bare å komme seg unna. Lykke til til han😅 Anonymkode: 9a387...9e2 9
Instigator Skrevet 2. november 2022 #6 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Haha, herregud, det er jo sykt. Her er det nok bare å komme seg unna. Lykke til til han😅 Anonymkode: 9a387...9e2 Hmm, sånn opererte en jeg datet i fjor. Er det samme mann??
Lille39 Skrevet 2. november 2022 #7 Skrevet 2. november 2022 Nei det er ikke normalt. har selv veldig god kjemi med exn. Kan reise og slikt sammen med barna. Men det er fordi vi begge er single fortsatt. 6
Instigator Skrevet 2. november 2022 #8 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er dette virkelig normalt? De bor sammen i en 2-3 ukers tid, annenhver mnd, for å være med barna samtidig…. Har kjent han i to mnd, så ferskt. Men tenker dette kommer til å bli et problem fremover? Han skal fortsette med dette i noen år til sier han, til barna er «store» er det noen her som hadde tolerert dette av en kjæreste? Anonymkode: 7615a...cbc Dette var tilfellet med en jeg datet i fjor, kan det være samme mann?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #9 Skrevet 2. november 2022 Nei. Unormalt. Men, er en politiker som faktisk bodde med eksen for å få logistikken til å gå opp - etter det ble slutt. Folk har alle mulige måter å løse småbarnsforeldre. Jeg hadde ikke orka bo med eksen. Da hadde jeg fortsatt vært i et forhold med han.... Anonymkode: 0d703...889 4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #10 Skrevet 2. november 2022 Ikke normalt, men jeg synes det er utrolig søtt av han. Men det passer seg nok ikke å ha kjæreste for han i tillegg. Anonymkode: 1a733...ef6 7
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #11 Skrevet 2. november 2022 Så de har egentlig bare et åpent forhold hvor de ligger litt rundt de ukene de ikke bor sammen? Anonymkode: 6877c...b4a 8 5
Blåttvann Skrevet 2. november 2022 #12 Skrevet 2. november 2022 Man kan gjøre sånt når man er singel, men ikke når man går inn i nytt forhold. Har selv prøvd meg på en mann som fortsatt bodde med exen. Er ganske sikker på at han ikke løy til meg da han bodde i hus med vinduer ut mot gaten og vi satt der sammen og spiste frokost og middag og vi gikk i nærområdet mens vi holdt hender etc, men jeg skal aldri involvere meg med en sånn mann igjen. Det er oppskriften på drama når mannen begynner å sette grenser overfor exen. Selv om exen også har ny kjæreste... Det ble bare rot da han ikke lenger hoppet da hun sa hopp. Herregud så sint og hevngjerrig hun ble. Og han var pussy, så da orket jeg ikke å ha noe mer med han (og exen hans) å gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #13 Skrevet 2. november 2022 Normal og normalt... Folk gjør så mye forskjellig. Stort sett lever man slik man selv synes fungerer best. Mest sannsynlig er dette en bra løsning for deres familie. Jeg tenker at du ikke har noe med det. Jeg hadde ikke tolerert om det kom en kjæreste som skulle ha meninger om hvordan jeg og eksen velger å organisere familielivet etter brudd. Om dette var en ordning vi var fornøyd med, hadde jeg gitt grei beskjed til ny kjæreste om at dette bestemmer vi - min eks, barna og jeg! Om det var jeg som var den nye kjæresten hadde jeg selvfølgelig respektert deres valg, har jo tydeligvis blitt informert om hvordan det ligger an. Jeg hadde ikke hatt noe med å blande meg inn i deres ordning. Om dette ikke føltes riktig for meg, hadde jeg avsluttet forholdet. Om det er normalt, er ikke viktig. Det som er viktig, et at dette fungerer bra for dem det gjelder, og de viktigste er barna. Den minst viktige, er deg... Anonymkode: 220db...6db 6 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #14 Skrevet 2. november 2022 Hva er vel normalt. Men nei, ikke noe jeg hadde godtatt. Hadde latt han gå, hadde ikke prøvd å endre på ordningen de har, men jeg trenger ikke å bli i et sånt forhold. Anonymkode: 62b22...a0a 1
Instigator Skrevet 2. november 2022 #15 Skrevet 2. november 2022 Blåttvann skrev (20 minutter siden): Man kan gjøre sånt når man er singel, men ikke når man går inn i nytt forhold. Har selv prøvd meg på en mann som fortsatt bodde med exen. Er ganske sikker på at han ikke løy til meg da han bodde i hus med vinduer ut mot gaten og vi satt der sammen og spiste frokost og middag og vi gikk i nærområdet mens vi holdt hender etc, men jeg skal aldri involvere meg med en sånn mann igjen. Det er oppskriften på drama når mannen begynner å sette grenser overfor exen. Selv om exen også har ny kjæreste... Det ble bare rot da han ikke lenger hoppet da hun sa hopp. Herregud så sint og hevngjerrig hun ble. Og han var pussy, så da orket jeg ikke å ha noe mer med han (og exen hans) å gjøre. Samme opplegg med han jeg datet. Exen ringte gjerne når han var hos meg, maste om at han måtte komme hjem for å gjøre ærend for henne (hun var visst ufør, men hadde selv ny kjæreste). Masse styr og drama. Han brukte gjerne tid på å krangle med henne når han faktisk hadde en avtale med meg. Fordi han måtte jo "løse problemet" før han kunne dra. Det ble altfor styrete for meg. Har fortsatt kontakt med han på snap og situasjonen hans er den samme. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #16 Skrevet 2. november 2022 Hvorfor? Fordi han ikke har plass til barna i sin bolig? Eller fordi han ikke er egnet til å ta seg av barn alene? Anonymkode: 44998...ed1 6 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #17 Skrevet 2. november 2022 Instigator skrev (59 minutter siden): Dette var tilfellet med en jeg datet i fjor, kan det være samme mann? Kanskje det?😅 hvor gammel var din? Anonymkode: 7615a...cbc
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #18 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvorfor? Fordi han ikke har plass til barna i sin bolig? Eller fordi han ikke er egnet til å ta seg av barn alene? Anonymkode: 44998...ed1 Ingen av delene. Det er «viktig» å være sammen med barna sammen. Anonymkode: 7615a...cbc
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #19 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Så de har egentlig bare et åpent forhold hvor de ligger litt rundt de ukene de ikke bor sammen? Anonymkode: 6877c...b4a Ja det virker nok slik🙈 Anonymkode: 7615a...cbc
Instigator Skrevet 2. november 2022 #20 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kanskje det?😅 hvor gammel var din? Anonymkode: 7615a...cbc Nå er han 38, barna er 10 og 14...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå