Queen BB Skrevet 2. november 2022 #1 Skrevet 2. november 2022 (endret) hvor ofte tar dere på parfyme? her er det ca annen hver dag, og hva slags parfyme bruker du? hvis du ikke tar på parfyme hva bruker du for å lukte godt? Endret 2. november 2022 av Queen BB
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #2 Skrevet 2. november 2022 pleier å ta et par spruter hver gang jeg skal noe. Anonymkode: ad97a...b88
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #3 Skrevet 2. november 2022 Sånn omtrent fire ganger i året Anonymkode: 0abc8...427 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #4 Skrevet 2. november 2022 Når vi skal på fest av noe slag. Så kanskje 2-3 ganger i året 😅 ser ikke poenget med å omringe meg med parfyme hele tiden. Anonymkode: 94dcd...730 3
Queen BB Skrevet 2. november 2022 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Når vi skal på fest av noe slag. Så kanskje 2-3 ganger i året 😅 ser ikke poenget med å omringe meg med parfyme hele tiden. Anonymkode: 94dcd...730 Men gjør du noe annet for å lukte godt, hvis ja. Hva bruker du? 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #6 Skrevet 2. november 2022 Queen BB skrev (2 minutter siden): Men gjør du noe annet for å lukte godt, hvis ja. Hva bruker du? Jeg vasker meg. Hvorfor må jeg lukte blomster eller noe annet? Eneste jeg bruker som har parfyme i seg er sjampo og kur fordi den som passer håret mitt ikke kommer uten parfyme. Anonymkode: 94dcd...730 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #7 Skrevet 2. november 2022 1-2 ganger om dagen. Anonymkode: c6ef5...0f5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #8 Skrevet 2. november 2022 Hver morgen etter dusj. En ekstra runde om jeg skal noe på kvelden. Anonymkode: d4063...3c5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #9 Skrevet 2. november 2022 Har ikke parfyme, slutta for en del år siden. Anonymkode: 93965...39e 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #10 Skrevet 2. november 2022 Jeg unngår produkter med parfyme i hverdagen. Shampo og balsam er parfymert fordi jeg har ikke funnet en uparfymert som funker bra med mitt hår. Deodoranter jeg bruker har vel også noe parfyme, når jeg tenker meg om, men lukter ikke sterkt. Kan ta på parfyme 2-4 ganger i året. Det er ikke noe mål å lukte parfymert hele tiden. Med normal hygiene lukter man jo ikke vondt. Anonymkode: c3a75...95a 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #11 Skrevet 2. november 2022 Aldri. Bruker deo. Og shampo. De fleste parfymer stikker i nesa, syns jeg. Anonymkode: 9b63a...d95 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #12 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke noe mål å lukte parfymert hele tiden. Med normal hygiene lukter man jo ikke vondt. Anonymkode: c3a75...95a Jeg lukter godt også uten parfyme. Dusjer daglig, bruker lotion, deo, etc. Men jeg liker parfymelukten veldig godt. Og mannen har heller ikke noe i mot det. Er det folk jeg jobber tett med som har allergi så antar jeg de vil informere om det. Så det må jo være opp til den enkelte. Anonymkode: d4063...3c5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #13 Skrevet 2. november 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg lukter godt også uten parfyme. Dusjer daglig, bruker lotion, deo, etc. Men jeg liker parfymelukten veldig godt. Og mannen har heller ikke noe i mot det. Er det folk jeg jobber tett med som har allergi så antar jeg de vil informere om det. Så det må jo være opp til den enkelte. Anonymkode: d4063...3c5 Absolutt. Det er et valg alle må ta for seg selv ut i fra man liker, helsevurderinger og økonomiske prioriteringer. Anonymkode: c3a75...95a
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #14 Skrevet 2. november 2022 Hvorfor forpeste omgivelsene sine med sin egoistiske lukt? Utrolig mange reagerer på syntetiske parfymer. I mitt yrke er parfyme bannlyst, og det går utmerket an å ikke lukte noe men det forstår ikke mange jåledamer/menn. Normal hygiene med dusj daglig og rene klær er mer enn nok for oss mennesker. Det eneste jeg bruker av og til på fritiden hvis jeg vil lukte noe, er bodylotion med svak vaniljelukt. Anonymkode: 534f3...7c6
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #15 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvorfor forpeste omgivelsene sine med sin egoistiske lukt? Utrolig mange reagerer på syntetiske parfymer. I mitt yrke er parfyme bannlyst, og det går utmerket an å ikke lukte noe men det forstår ikke mange jåledamer/menn. Normal hygiene med dusj daglig og rene klær er mer enn nok for oss mennesker. Det eneste jeg bruker av og til på fritiden hvis jeg vil lukte noe, er bodylotion med svak vaniljelukt. Anonymkode: 534f3...7c6 Mange vet ikke at parfymen de bruker ikke passer på dem heller 🤢 Anonymkode: 94dcd...730 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #16 Skrevet 2. november 2022 Jeg bruker parfyme hver dag. Det handler ikke om hygiene eller å dekke over kroppslukt, det handler om å pynte seg. Akkurat som at jeg tar på meg klær jeg synes er pene, selv om det er mer enn tilstrekkelig at de fyller en funksjon med å dekke kroppen. Elsker parfymeduft, både på meg selv og andre, men det må ikke være for mye eller for sterkt. Anonymkode: b52ed...feb 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #17 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hvorfor forpeste omgivelsene sine med sin egoistiske lukt? Utrolig mange reagerer på syntetiske parfymer. I mitt yrke er parfyme bannlyst, og det går utmerket an å ikke lukte noe men det forstår ikke mange jåledamer/menn. Normal hygiene med dusj daglig og rene klær er mer enn nok for oss mennesker. Det eneste jeg bruker av og til på fritiden hvis jeg vil lukte noe, er bodylotion med svak vaniljelukt. Anonymkode: 534f3...7c6 Parfyme liker jeg godt, på meg selv og andre. Jeg er ikke en person som går rundt og irriterer meg, eller har behov for å snakke nedsettende om andre bare fordi de tar andre valg. En del av det å leve er jo å bevege seg tett på andre, som gjør ting du selv vurderer er unødvendig. Jeg må si jeg kan reagere på den sterke lukten fra manges klær (skyllemiddel eller billig vaskemiddel?), dunsten av snus (og ikke minst røyk, men den er heldigvis ekstremt sjeldent), mye hvitløk i kosten, eller de som drar opp boksen med makrell i tomat i felles kantine. Lukter er rundt oss, på alle måter, uansett. Om jeg har en kollega som reagerer på parfyme vil jeg som sagt anta at de sier fra, men det har foreløpig ikke skjedd. Anonymkode: d4063...3c5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #18 Skrevet 2. november 2022 Aldri!! Har en sønn som reagerer veldig på parfyme. Er vanskelig for han å reise med fly/buss osv. Pga mye parfyme. Skulle ønske folk sluttet å bruke så mye parfyme. Anonymkode: 2ce00...5af
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #19 Skrevet 2. november 2022 Aldri. Synes det lukter vondt. Anonymkode: bb377...554
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #20 Skrevet 2. november 2022 Kun når jeg tar på meg finstasen, kanskje etpar ganger i året. Er følsom for parfymelukt. Anonymkode: 432f3...ca0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå