Gå til innhold

Tilgang til journal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått utført bildediagnostikk, og fikk time hos et annet helsepersonell som spesifikt ba om å få selve bildene. Altså ikke bare en kopi av brevet med resultatene, men selve bildene, var veldig tydelig på det. Måtte virkelig krangle meg til å få bildene, har jeg ikke rett på mine egne bilder? :klo:

Anonymkode: f2419...7e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg har fått utført bildediagnostikk, og fikk time hos et annet helsepersonell som spesifikt ba om å få selve bildene. Altså ikke bare en kopi av brevet med resultatene, men selve bildene, var veldig tydelig på det. Måtte virkelig krangle meg til å få bildene, har jeg ikke rett på mine egne bilder? :klo:

Du har rett på journal. Bilder må du noen ganger betale for.

Anonymkode: b18c5...433

Skrevet

Det andre helsepersonellet skal jo egentlig ringe bildediagnostikkstedet og få bildene overført. 

Anonymkode: d2f2e...e3e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.11.2022 den 10.30):

Du har rett på journal. Bilder må du noen ganger betale for.

Anonymkode: b18c5...433

At jeg må betale for cd eller hva de nå bruker er så, men å må gjøre meg vanskelig for å få dem burde ikke være nødvendig.

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det andre helsepersonellet skal jo egentlig ringe bildediagnostikkstedet og få bildene overført. 

Anonymkode: d2f2e...e3e

Bildene ble tatt privat(altså, offentlige hadde kjøpt hos det private), kan det ha noe med saken å gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...