AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #81 Del Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Tror du ingen er over 60? Anonymkode: d239f...9cb AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Og hvorfor tviler du på det? Jeg husker godt hvordan det var å gå fra å ha normaltid hele året, til å stille klokka to ganger i året. Og jeg vet hva jeg foretrekker av de to alternativene. Anonymkode: 37fd8...ee5 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg var 15 år i 1980, så jeg husker det. Anonymkode: 68dae...f83 Mye man tror man husker som man egentlig ikke gjør. Men jeg er ikke uenig i at vi kun bør ha en tid hele året Anonymkode: 6ad46...397 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 2. november 2022 #82 Del Skrevet 2. november 2022 Det blir ikke lysere om klokken stilles i det hele tatt. Dette minner om noen som diskuterte om gresset vokste bedre nå vi flytter klokken til sommertid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #83 Del Skrevet 2. november 2022 Kjetil E skrev (8 timer siden): Vi stiller den faktisk RIKTIG vei. For vi stiller den da tilbake til normaltid. Er jo klar over det, men burde jo stilt den andre veien. Anonymkode: 85432...27c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 2. november 2022 #84 Del Skrevet 2. november 2022 velociraptor skrev (9 timer siden): Hvem bestemmer hva som er riktig? Er sikker på at det er bedre for folkehelsa med sommertid året rundt. Det er faktisk jordkloden og at den snurrer rundt seg selv. Og for at da klokka skal være mest mulig riktig så må man flytte den baklengs på høsten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå