Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er i uke 18+3 i dag og tror jeg kjente liv for første gang. Er førstegangs og har livmoren bak. Var som små dunk og pirring rett under navelen. Kan dette har vært baby eller bare innbiller jeg meg det? 

Anonymkode: 0af59...cf7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om du kjente babyen ja 😊 Det er så stas! Med første min kjente jeg liv omtrent på samme tid, det var tydelige dunk og ikke denne fiskehalen alle hadde snakket om. 

Anonymkode: bb1a2...235

Skrevet

Sånn kjente jeg det også rundt uke 17 :) Sikker på at det var baby for det ble bare tydligere og tydligere etterhvert og liknet ingen annen følelse fra magen jeg har kjent. Jeg har og livmoren bakovervendt men hadde morkaken bak. Er vel morkake foran som har mest å si for om man kjenner liv senere. 

Anonymkode: 273e4...b96

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sånn kjente jeg det også rundt uke 17 :) Sikker på at det var baby for det ble bare tydligere og tydligere etterhvert og liknet ingen annen følelse fra magen jeg har kjent. Jeg har og livmoren bakovervendt men hadde morkaken bak. Er vel morkake foran som har mest å si for om man kjenner liv senere. 

Anonymkode: 273e4...b96

Herrgud mente MORKAKE BAK😂 så flaut haha.. 

men så gøy og stas!! Ble så usikker da jeg ikke kjente denne fiskehalen som alle snakket om

Anonymkode: 0af59...cf7

Skrevet

For meg kjentes det ut som små bobler, etterhvert som en liten fisk som sprellet. Men boblefølsen varte mange uker, og var usikker på om det var liv jeg kjente.

Anonymkode: 59826...88a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...