Anonymbruker*** Skrevet 2. november 2022 #1 Skrevet 2. november 2022 Jeg ser så mye klaging på dagens motebilde her inne, men jeg må si jeg ble positivt overrasket når jeg skulle kjøpe nye bukser her om dagen. Har ikke sett etter hverdagsbukser på et par år, og plutselig er zalando siden overfylt med akkurat det jeg har digget i flere år. Dressbukser som er definert i livet og løse i bena. Tok meg vell 15 minutter å finne et par bukser å legge i handlekurven. Hva sier dere om årets bukseutvalg, tommel opp eller tommel ned? 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #2 Skrevet 2. november 2022 Har du link eller bilder? Anonymkode: 00cb7...b2a 4
flusa Skrevet 2. november 2022 #3 Skrevet 2. november 2022 (endret) Jeg personlig liker ikke så godt dressbukser, fordi jeg ikke kler det/finner ikke korte nok i beina. Er tynn,og ganske lav. Så syns det er vanskelig å finne slike bukser som passer min kropp, i tillegg til at alle slike bukser er så veldig lange i beina.. Endret 2. november 2022 av flusa 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #4 Skrevet 2. november 2022 Vet ikke, men trenden med lavere liv hilses velkommen. Tok en rask titt, disse var fine da https://www.zalando.no/lois-jeans-raval-lea-soft-colour-bukse-black-1lj21a007-q11.html Anonymkode: cb634...14d 2
flusa Skrevet 2. november 2022 #5 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vet ikke, men trenden med lavere liv hilses velkommen. Tok en rask titt, disse var fine da https://www.zalando.no/lois-jeans-raval-lea-soft-colour-bukse-black-1lj21a007-q11.html Anonymkode: cb634...14d Jeg liker godt lavt liv, men disse med sleng i beina passer ikke til meg som er lav 🙈 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #6 Skrevet 2. november 2022 flusa skrev (5 minutter siden): Jeg personlig liker ikke så godt dressbukser, fordi jeg ikke kler det/finner ikke korte nok i beina. Er tynn,og ganske lav. Så syns det er vanskelig å finne slike bukser som passer min kropp, i tillegg til at alle slike bukser er så veldig lange i beina.. Haha, omvendt her, finner ikke lange nok. Du kan jo legge opp? Jeg liker også dressbukser litt, og synes det er fint med sleng, men for meg med sykt lange bein så var det enklere å finne skinny jeans nårå det er lov å vise litt ankel, da har man liksom litt å gå på. Meeen jeg har funnet meg noen ekstra lange par da, den som leter skal finne Anonymkode: 5587a...dab 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #7 Skrevet 2. november 2022 flusa skrev (11 minutter siden): Jeg personlig liker ikke så godt dressbukser, fordi jeg ikke kler det/finner ikke korte nok i beina. Er tynn,og ganske lav. Så syns det er vanskelig å finne slike bukser som passer min kropp, i tillegg til at alle slike bukser er så veldig lange i beina.. Skredder! Anonymkode: 05a93...192 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #8 Skrevet 2. november 2022 Jeg er veldig glad for å se at det virker som fler begynner å produsere i mer bærekraftige materialer😄 Anonymkode: cd3da...7da
Anonymbruker*** Skrevet 2. november 2022 Forfatter #9 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har du link eller bilder? Anonymkode: 00cb7...b2a Et eksempel 😊 2 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #10 Skrevet 2. november 2022 Oi, det er min type bukser også. Dette hadde jeg ikke fått med meg. Takk, nå skal jeg kikke litt rundt på Zalando. Anonymkode: 05a93...192
Anonymbruker*** Skrevet 2. november 2022 Forfatter #11 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oi, det er min type bukser også. Dette hadde jeg ikke fått med meg. Takk, nå skal jeg kikke litt rundt på Zalando. Anonymkode: 05a93...192 Anbefales på det varmeste, ble skikkelig positivt overrasket.
flusa Skrevet 2. november 2022 #12 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Haha, omvendt her, finner ikke lange nok. Du kan jo legge opp? Jeg liker også dressbukser litt, og synes det er fint med sleng, men for meg med sykt lange bein så var det enklere å finne skinny jeans nårå det er lov å vise litt ankel, da har man liksom litt å gå på. Meeen jeg har funnet meg noen ekstra lange par da, den som leter skal finne Anonymkode: 5587a...dab Ja,det er jo forsåvidt enklere for meg å fikse det enn deg. Men det er jeg for lat til+at mange bukser mister fasongen på den måten🙄 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #13 Skrevet 2. november 2022 Bruker ikke dressbukser, men veldig glad for at jeans moten nå er lang og bootcut/flare Anonymkode: d4f8d...4d2 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #14 Skrevet 2. november 2022 Jeg elsker den dressbukse moten, og de buksene som rett og slett er super behagelige men også pene og pyntet, liker at det er vide ben, dritt lei av slimfit, og at den sitter godt over rumpa. Utfordringen er også for meg at de kan bli litt lange for mine 162 cm, men jeg syntes ikke viden eller slengen gjør at jeg oppfattes kortere ut egentlig.. Anonymkode: 32054...bc8
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #15 Skrevet 2. november 2022 Kan ikke fordra denne moten, verken jeans eller dressbukser. Er lav og trenger bukser som er smale nederst som gjør det enkelt å brette inn. Jada skredder meg her og der, bukser er ofte dyrt nok og det er bare et ork å få lagt de opp, også mister de fasongen. Men ja det er selvsagt er 'luksusproblem' i forhold til høye mennesker men det gjør jo at jeg kan si: Nei denne moten er pyton Anonymkode: 93791...b1d 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #16 Skrevet 2. november 2022 Jeg sliter med denne moten. Akkurat de dressbuksene der er pene, men passer ikke min kropp. Og veldig vanskelig å finne bukser nå som både passer i livet og i lårene. Jeg hadde det lettere med skinny jeans fordi de skulle sitte stramt overalt, og mange hadde nok stretch til at det funket på meg. Mens nå må jeg nesten kjøpe altfor store bukser og få lagt de masse inn i livet, og det har jeg ikke råd til. Anonymkode: 2b54a...fa5 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #17 Skrevet 3. november 2022 Jeg liker de. Anonymkode: 0605e...b70
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #18 Skrevet 4. november 2022 Anonymbruker*** skrev (På 2.11.2022 den 11.18): Et eksempel 😊 Denne så skikkelig bra ut! Hilsen finneraldribuksersompasser 😄 Anonymkode: 98169...48d 1
Gjest PanteneProVVV Skrevet 4. november 2022 #19 Skrevet 4. november 2022 JAA! Klassiske bukser i skikkelig stoff og høy midje. Nydelig.
17.11 Skrevet 4. november 2022 #20 Skrevet 4. november 2022 Elsker det! Kjøpte en bukse i ull fra mango outlet her forleden i lignende passform. Gleder meg til å bruke den i vinter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå