Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mye prat om problemene i samlivet i dette forumet, men hva er bra?

Hva setter du mest pris på?

Det jeg setter mest pris på med samboeren min, er at han er så glad i å kose :klem: Hver morgen når han reiser før meg på jobb, kommer han inn på soverommet 5-10 ganger for å kose.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At vi liker de samme ingrediensene i taco :ler2:

Skrevet

Han får meg til å føle meg som den vakreste og mest atrtaktive kvinnen i verden!!

Skrevet

Han er veldig kosete og får meg til å føle meg perfekt (selvom jeg er veldig langt i fra det) :)

Skrevet

Det er så mye godt å si om kjæresten min, men skal jeg plukke ut noe som jeg setter veldig stor pris på,så må det være at han er veldig omsorgsfull, og ønsker at jeg hele tiden skal ha det bra :) En annen ting som jeg setter stor pris på er at han ønsker å vise meg hvor høyt han elsker meg ved å gi mye sex og kos, noe jeg også er veldig glad for ;)

Skrevet

akkurat nå? ingenting. Han ligger som et slakt på sofaen.igjen.

På bedre dager er han snill, sjarmerende og får meg til å smile. Men ikke i kveld!

Gjest Spacegirl
Skrevet

At han er usedvanlig snill, og en riktig gentleman (av typen som f.eks åpner bildøra for damene), veldig morsom og veldig barnslig. Vi liker samme musikk og samme type film, og begge to hater fotball. Vi tenker likt og derfor vet jeg ofte hva han skal si før han åpner munnen. Han er ikke redd for å vise følelser. Han er kjekk og kler seg kult. For tiden har han langt, mørkt hår og bruker en fotsid svart skinnfrakk. Og så er han veldig morsom, det er visst nevnt allerede men det er det beste ved ham syns jeg. Han får meg alltid til å le.

Nå høres jeg nyforelska ut, og sånn føles det også, selv om vi har vært sammen i 13 år.

:hjerter_rundt:

Gjest Isabellas
Skrevet

At han holder meg tett inntil seg og holder rundt meg hele natta gjennom så jeg får sove trygt og godt... Og at han bærer meg i seng hvis jeg sovner på sofaen... :)

Skrevet

At han er snill, generøs, intelligent, hjelpsom, flink, omtenksom. At vi er så like i personlighet, at vi har like interesser, verdier og ønsker for framtiden. At han elsker meg og viser det hver dag, at han tar vare på meg og setter pris på meg. Og mye mye mer. :hjerte:

Gjest Gjest_Cuba_*
Skrevet

At vi er så like, har like tanker og meninger!

At han er så snill, omtenksom og fornuftig!

At han setter pris på meg og er glad i meg!

At han har tilgitt meg for mitt livs tabbe!!

Skrevet

Kjempefint med noen positive innspill, ja!!!

Det jeg setter mest pris på med min er at han er et skikkelig mannfolk! Med det mener jeg at han både fysisk og psykisk står på for seg og sine, men feller gjerne en tåre og gir en klem når det er nødvendig.

Skrevet

Hva kan jeg si som ikke allerede er sagt..? Han er bare skjønn.. Han står på i jobb, er omtenksom, hjelpsom, følsom, initiativtakende, har god humor, tar vare på meg og gutta våre på en herlig måte, han har en vakker personlighet og et vakkert ytre, han får meg til å føle meg vakker. Jeg er stolt over å vise at nettopp han.. Er min. :hjerter::dagens-rose:

Skrevet

Han er utrolig snill, veldig kjærlig og kosete. Han er morsom og leken og vi har mange felles interesser. Han er heller ikke redd for å ta i et tak hjemme, og gjør det med et smil. Vi har det kjempfint, og jeg er glad for å ha funnet en skikkelig mann!

Skrevet

Han synes jeg er det mest sexy mennesket som går i to sko....og får meg til å føle meg slik!!

Han jobber som en helt her hjemme, han er snekker, maler og elektriker...og skryter uhemmet av meg når jeg hjelper til (også når jeg gjør en elendig jobb)

Gjest LoisLane
Skrevet

Han er god og varm.

Han får meg til å le.

Han har gode gener.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Han er kosete og flink å vise at han er glad i meg.

Han forsøker å gjøre noe med sin verste side - latskap.

Vi har mange felles interesser.

Vi har samme mindset.

Han har en bra stil.

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Han viser meg så mye kjärlighet ved at han elsker meg for alt og ingenting, det jeg er.

Han er smart og jordnär, vi forstår hverandre. Vi vil det samme med livet, vi liker de samme tingene, han overrasker meg, vi deler på alt, vi er likeverdige. Han er glad da jeg er lei, og stötter vårt forhold - alltid.

Han smiler og viser styrke, da jeg behöver det. Jeg er trygg med han.

Skrevet

Han er god å ha selvom han er langt unna.

Han er villig til å prøve ting bare fordi jeg interesserer meg for dem. (vintersport feks hadde han aldri holdt på med før han møtte meg, nå er han minst like aktiv som meg).

Han syns jeg er sexy, og får meg til å føle meg akkurat det.

Han lover aldri ting han ikke kan holde.

Han er handyman, selvom hans utdanning er fjernt fra sånt noe:-)

Han blir alltid stolt og glad på mine vegne når jeg har klart noe jeg har jobbet lenge for.

Han er glad i familien sin, og bryr seg om alle som ikke virker å ha det så bra.

Han har verdier som er like de jeg er oppdratt med.

Han er rett og slett det aller meste jeg noensinne kunne ønske meg

:hjerter_rundt:

Gjest lilletroll
Skrevet
Hva setter du mest pris på?

At han er en veldig snill mann!! I tillegg er han veldig morsom.

Skrevet

At han viser at han bryr seg om meg, får meg ALLTID til å le (morromann til den store gullmedalje), han er på vei til å gjennomføre en god utdannelse, og er smart. Vi forstår hverandre på mange måter, og har flere like interesser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...