GrønnNellik68 Skrevet 2. november 2022 #1 Skrevet 2. november 2022 Trist å lese at ingen nå bryr seg om Norge følger opp det de snakket med Taliban om. Dreit de seg ut ved å invitere dem hit? Hvem skal hjelpe jentene der?? https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/ab7gX2/kvinnekampen 1
Heydayotheinterweb Skrevet 2. november 2022 #2 Skrevet 2. november 2022 (endret) Pffft! Regjeringen har som regel en agenda med det som de ikke forteller idiotbefolkningen om. Om du tror forklaringen du leser i media er riktig så tar du JÆÆÆÆVLIG feil! "Afghanistan har falt!" *USA legger igjen ALT av ustyr* NRK 5 måneder senere: "Taliban har blitt hypermoderne!! Nå må vi passe oss!" WELL WHO GAVE THEM THE EQUIPMENT??? Nevner de ikke såklart. De bare fikk night goggles og jagerfly ut av det blå. Må ha vært Russland. Hvem vet? Endret 2. november 2022 av Heydayotheinterweb
GrønnNellik68 Skrevet 2. november 2022 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2022 Heydayotheinterweb skrev (28 minutter siden): Pffft! Regjeringen har som regel en agenda med det som de ikke forteller idiotbefolkningen om. Om du tror forklaringen du leser i media er riktig så tar du JÆÆÆÆVLIG feil! "Afghanistan har falt!" *USA legger igjen ALT av ustyr* NRK 5 måneder senere: "Taliban har blitt hypermoderne!! Nå må vi passe oss!" WELL WHO GAVE THEM THE EQUIPMENT??? Nevner de ikke såklart. De bare fikk night goggles og jagerfly ut av det blå. Må ha vært Russland. Hvem vet? Du minner meg om en nederlender jeg kjenner men regner med du er norsk... ha ha ha.. Jeg forsto aldri hva Taliban gjorde i Norge? Jeg forsto aldri hva de tenkte med å bruke penger på den dritten der? Ja noen er vel krigsproffitører nedi der også som i Ukraina krigen. Jeg tror det er over alt uansett hvor det er krig, er det noen som tjener godt på det. Pengene rår stort sett over alt. Men jeg syns det er trist for kvinnene nedi der som kanskje endelig så ett lyspunkt. Og så er det rett tilbake til det svarte helvetes hølet de var i. Syns de er tøffe da som driver med litt undervisning i det skjulte og står på og kjemper fortsatt. Men ja veien videre nedi der for kvinnene ser ikke akkurat lys ut. Ja skjønner at det er flere steder i verden at kvinner ikke har all verdends leve vilkår. Vi aner ikke hvor godt vi har det i Norge og sikkert mange andre land og i forhold til dem. 1
Heydayotheinterweb Skrevet 2. november 2022 #4 Skrevet 2. november 2022 1 hour ago, GrønnNellik68 said: Du minner meg om en nederlender jeg kjenner men regner med du er norsk... ha ha ha.. Jeg forsto aldri hva Taliban gjorde i Norge? Jeg forsto aldri hva de tenkte med å bruke penger på den dritten der? Ja noen er vel krigsproffitører nedi der også som i Ukraina krigen. Jeg tror det er over alt uansett hvor det er krig, er det noen som tjener godt på det. Pengene rår stort sett over alt. Men jeg syns det er trist for kvinnene nedi der som kanskje endelig så ett lyspunkt. Og så er det rett tilbake til det svarte helvetes hølet de var i. Syns de er tøffe da som driver med litt undervisning i det skjulte og står på og kjemper fortsatt. Men ja veien videre nedi der for kvinnene ser ikke akkurat lys ut. Ja skjønner at det er flere steder i verden at kvinner ikke har all verdends leve vilkår. Vi aner ikke hvor godt vi har det i Norge og sikkert mange andre land og i forhold til dem. Jeg tror de var i Norge for å diskutere hva de skulle gjøre med hi-tech gearet NATO og USA la igjen til dem til å bare ta og gjøre va de ville med. Det media skriver er et skalkesjul. Det er også for å få deg pissed off for da generer du klikk og da tjener de SWEET MONEY! Nederland var for øvrig et bra land en gang. Akk, ja.
GrønnNellik68 Skrevet 2. november 2022 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2022 Heydayotheinterweb skrev (1 minutt siden): Jeg tror de var i Norge for å diskutere hva de skulle gjøre med hi-tech gearet NATO og USA la igjen til dem til å bare ta og gjøre va de ville med. Det media skriver er et skalkesjul. Det er også for å få deg pissed off for da generer du klikk og da tjener de SWEET MONEY! Nederland var for øvrig et bra land en gang. Akk, ja. I norge vil folk syns du høres sint ut når du er så rett på sak, men egentlig beste folka for da er man ikke i tvil hvor en har dem. Men ja kan hende du har rett, jeg så også under korona pandemien hvordan media brukte hver lille bit det kunne få tak i til å skrive om for å skremme folk. Trodde en stund de var betalt av Høie for å få folk til å være lydige og høre etter alt som ble sagt fra den gjengen der. Nå er det ukraina krigen...minste lille ting så er det nå kommer Russer'ne nå har de flyttet ødeleggelses våpene sine, Russland har 30000 soldater bare 10 mil unna den norske grensa osv , alt det der er jo bare bullshit. Men du mener det han journalisten her som har skrevet om dette i Afganistan bare dikter? At han ikke har snakket med damer nedi der? Jeg stusser også at taliban lar en norsk journalist gå rundt å snakke med kvinner som ikke skal ha noe rettigheter og som en leser så har de så streng sensur der så var nå rart at en kar fra Norge kan dra dit og skrive om alt som skjer nedi der og gå rundt så pass fritt? Kan jo tenkes at Vg fremstiller ett feil bilde, men syns jo disse litt lengre artiklene fra vg som de har avslørt ting og tang som f.eks Rune Fardal's har stemt bra da. Der har de gravd litt dypere og det har da fått konsekvenser før. Som disse Tolga brødrene også. De hadde vel ikke fått noe oppreisning hvis det ikke var for en iherdig journalist som gravde frem alt grumset. Vi trenger også journalistene men de gode.
Heydayotheinterweb Skrevet 2. november 2022 #6 Skrevet 2. november 2022 Folk i Norge er sauer så jeg har aldri brydd meg om dem. Autoritetstro, balleløse sauer som tror alt media forer dem. Jeg husker ikke alt ustyret USA bare la igjen (kom og få) men det var vel rundt 30,000 automatvåpen i bare det alene. For å ikke nevne helikopter og andre ting. Media er der for å skremme folk. Tenk på det: Internet og TV er et media som kan manipuleres. Å tro at ikke visse korporasjoner og regjeringer FORLENGS har tatt kontroll over dem er naivt. Herregud NRK er en statskanal for svarte. EN STATLIG KANAL! Hitler ville hatt det samme. Kontroll. Jeg er VELDIG nær Ukraina nå og, ja det er PURE BULLSHIT! Jeg tror at han KAN ha funnet på det. At redaktøren har bedt han skrive det for fremme feminismens sak (feminisme er ikke hva folk tror det er, men nok om det). Og fikk han gå rundt og prate om det så er det nok fordi Taliban fikk utstyr verdt milliarder fra NATO (som sikrer dem total kontroll) så de kan brukes som "boogie men" i fremtiden for å gjøre oss alle ÅH SÅ REDDE! Jeg leser sjelden media. Lies, bullshit & manipulation. Men jeg må holde kjeften min nå fordi jeg skriver ALT for upopulære ting. Og vi vet alle hva som hender med de som ikke tenker like som alle andre i vår frie verden: Hets evt banned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå