Gå til innhold

Strøm sør 02. Blir jeg lurt? Hva ligger dere pris på etter strømstøtten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har privat avtale med huseier der jeg leser av å betaler strømmen selv. Betaler 4 kr pr til han å synes det er helt vilt. Jeg får jo ikke strømstøtten den får jo han. Har sagt jeg vill ha egen strøm nå som prisene er som de er men han har drøyer det i nesten 2 mnder før det kommer frem at han må høre med prisen. Har unnskyldt han litt får å være treg men begynner å bli irritert får føler meg lurt. Avtalen var grei før men vi har måtte øke flere ganger. Flere jeg kjenner som har brukt mer strøm en meg har fått mye billigere strøm en meg å har vært helt sjokkert over hva jeg faktisk betaler på tross at vi bør på samme plass. 

Anonymkode: 2169e...07d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva ligger deres pris på etter strømstøtten sånn ca i samme sone? 

Skrevet

Du blir lurt.

160,30 øre/kWh

Gjennomsnitt de siste 30 dagene i sør 02.

88,97 øre/kWh

Gjennomsnitt i dag i sør 02.

At huseieren tar 4kr er tull og ran. Du skal kreve penger tilbake !!!

Anonymkode: 4f24b...f96

• Liker 2
Skrevet

Du må be om spesifisert faktura. Dere må dele på nettleie og strømstøtte, selvsagt. Og 4 kroner pr kWh er alt for mye. Hvor mange kWh har du brukt?

Anonymkode: 24c5f...dc5

• Liker 2
Skrevet

Dette hørtes ikke helt greit ut. Her har jeg hatt strøm abonnement i utleiehus på meg. Men jeg videresender faktura, og de betaler summen som står etter strømstøtte.  Om det er felles faktura må det settes opp ett regnestykke som viser hva du faktisk skal betale for de kwt du har brukt 

• Liker 1
Skrevet

Har brukt rund 400 i mnden så betalt 1600. Skal snakke med han i morgen fikser han ikke måleren fort sier jeg opp. Men han vill nokk ikke fikse det 

Skrevet

Du betaler for strømmen for dere begge. For en snik. 

Skrevet
Hmmmmmm skrev (1 minutt siden):

Du betaler for strømmen for dere begge. For en snik. 

Tror han går godt i pluss vær mnde ja😅 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Har brukt rund 400 i mnden så betalt 1600. Skal snakke med han i morgen fikser han ikke måleren fort sier jeg opp. Men han vill nokk ikke fikse det 

Alternativt kan han gjøre det riktig. I oktober brukte jeg 418 kWh og betalte etter strømstøtte, inkludert nettleie og alt av avgifter, 1115 kroner. Samme område som deg. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Alternativt kan han gjøre det riktig. I oktober brukte jeg 418 kWh og betalte etter strømstøtte, inkludert nettleie og alt av avgifter, 1115 kroner. Samme område som deg. 

Nei jeg har null tro på han da han mener at jeg har null rett på strømstøtten å prøvde å få meg til å tro at det ville bli dyrere får meg å få regning selv å sto å påsto at han betalte mye på meg mens han prøvde å få meg til å ikke ville ha egen strøm! Endten egen måler eller sier jeg opp. Har tatt det opp med han før men denne ganga venter jeg ikke 2 mnder på at han skal drive å tulle. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Noe feil der 

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Noe feil der 

Hva da?

Skrevet

Ink avgifter ligger jeg nok på 5 kroner   ink avgifter og nettleie brukte  305 kwt i september med strømstøtte 1 275,- evt 1 760,- uten strømstøtte 

Skrevet

Hva står i husleiekontrakten vedt strømutgiften? Du skal selvsagt ikke betale mer enn hva den faktiske kostnaden er, altså etter strømstøtte.

Be om en spesifisert 'faktura' fra huseieren som går tilbake til minst januar (alt etter når du starta ditt leieforhold).

Anonymkode: 35f73...5dd

Skrevet

Bor på 69 kvm og betaler ca 800 kr for okt. Bor utenfor drammen.

Har varmepumpe. 

Anonymkode: 8d8e6...a18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...