AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #1 Skrevet 2. november 2022 de som sier at menn er ute etter forhold tar svært feil. menn er stort sett ute etter sex. de klager på eller mange av dem på hvorfor de ikke får kontakt med kvinner. jo, men det er fordi kvinner er i lik posisjon som de når de ikke gir rumpehulet sitt dersom noen hadde lyst på den. vi kvinner er ute etter genuin forhold. forhold som innebærer emosjonell tilknytning, samarbeid og stabilitet. tror det handler ganske lite på utseende fra vår side selvom det finnes selvfølgelig noen kvinner kun blir dratt mot hvordan motparten ser ut, det er jo naturlig?. man vet jo ikke hvordan personligheten er fra første blikk, men selv da vil etter kort tid fokuset bli mer om væremåten. ja jeg innrømmer at jeg har avvist menn p.g.a hvordan de så ut selvom de kunne være verdens snilleste, særlig fra 18-22. angrer jeg? nei ikke når jeg vet at menn gjør det samme. hvis vi blir tiltrukket p.g.a utseende så er dere kanskje ti hakk verre. også er dere drittsekker i tillegg. har hendt når jeg har endelig klart å finne meg noen jeg synes var interessant og kunne meg tenkt noe videre. i en hendelse hvor jeg var på date i en fin Resturant hvor han betalte ganske mye noe jeg setter stor pris på fordi det viser hvor mye jeg egentlig er verdt i hans øyne. kommer det en gammel hook-up rassehøl og forteller han hvor imot han er siden han svinet ikke trengte å ta meg med til mcdomnalds engang. da ville han ikke mer. vet ikke om jeg har helt foreståelse for det, men det viser igjen hvor ille menn er. samme menn jeg avviste har jeg tilfeldig møtt dem i selskap og under re-unions i 30 årene. var de like gira som da? nei selvom de var single ville de ikke ha noe med meg å gjøre fordi de var interesserte i yngre og de er som alle menn ute etter en ting nemlig SEX! takk for meg. Anonymkode: 015e0...f97 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #2 Skrevet 2. november 2022 Er du 14 år eller? Anonymkode: 362dd...650 4 2
Heydayotheinterweb Skrevet 2. november 2022 #3 Skrevet 2. november 2022 Kvinner også. I dems tilfelle er det makt. 1 1
Fremmed fugl Skrevet 2. november 2022 #4 Skrevet 2. november 2022 TS, Det høres ikke greit ut å oppleve halvparten av dine medmennesker slikt. Er helt sikker en god grunn i form av erfaringer som gjør at du gjør det. Vi menn kommer akkurat som dere kvinner i utrolig mange varianter. Noen blåser i kvinner som personer, men vil bare bruke dem til å dekke ulike behov (om det er sex, eller noe pent å ta med seg på selskap og så videre), andre er håpløse romantiske og kan ikke se for seg sex uten kjærlighet, der kjærligheten er mye viktigere enn sex. Men et tips til deg. Få deg flere gode mannlige venner. 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #5 Skrevet 2. november 2022 Dette må være skrevet ut fra øyeblikkets frustrasjon. Vi menn vil selvsagt ha sex først og fremst. I startfasen handler 99% om min lyst til å ha sex med henne. Hva skulle det ellers handle om, å snakke om en god bok, å se kompani Lauritsen sammen? Men, denne intense lysten på sex, overskygger også det aller meste, og gjør at jeg elsker alt ved henne. Slikt kan det bli et langt forhold av faktisk. Anonymkode: f3865...afc
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #6 Skrevet 2. november 2022 Vel, skal treffe en dame i helgen. Hun har gjort det klart at hun kun er ute etter sex, ikke noe mer. Personlig synes jeg det er veldig greit å ha slike ting klart på forhånd, så man ikke ender opp med å bli skuffet og får for store forhåpninger. Så det TS skriver gjelder ikke utelukkende bare for menn😉 Anonymkode: 0e855...e2f 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #7 Skrevet 2. november 2022 Så du er sint fordi kjekke menn ikke vil ha forhold med deg? Anonymkode: f8275...b9e 2
ClausSaus Skrevet 2. november 2022 #8 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): de som sier at menn er ute etter forhold tar svært feil. menn er stort sett ute etter sex. de klager på eller mange av dem på hvorfor de ikke får kontakt med kvinner. jo, men det er fordi kvinner er i lik posisjon som de når de ikke gir rumpehulet sitt dersom noen hadde lyst på den. vi kvinner er ute etter genuin forhold. forhold som innebærer emosjonell tilknytning, samarbeid og stabilitet. tror det handler ganske lite på utseende fra vår side selvom det finnes selvfølgelig noen kvinner kun blir dratt mot hvordan motparten ser ut, det er jo naturlig?. man vet jo ikke hvordan personligheten er fra første blikk, men selv da vil etter kort tid fokuset bli mer om væremåten. ja jeg innrømmer at jeg har avvist menn p.g.a hvordan de så ut selvom de kunne være verdens snilleste, særlig fra 18-22. angrer jeg? nei ikke når jeg vet at menn gjør det samme. hvis vi blir tiltrukket p.g.a utseende så er dere kanskje ti hakk verre. også er dere drittsekker i tillegg. har hendt når jeg har endelig klart å finne meg noen jeg synes var interessant og kunne meg tenkt noe videre. i en hendelse hvor jeg var på date i en fin Resturant hvor han betalte ganske mye noe jeg setter stor pris på fordi det viser hvor mye jeg egentlig er verdt i hans øyne. kommer det en gammel hook-up rassehøl og forteller han hvor imot han er siden han svinet ikke trengte å ta meg med til mcdomnalds engang. da ville han ikke mer. vet ikke om jeg har helt foreståelse for det, men det viser igjen hvor ille menn er. samme menn jeg avviste har jeg tilfeldig møtt dem i selskap og under re-unions i 30 årene. var de like gira som da? nei selvom de var single ville de ikke ha noe med meg å gjøre fordi de var interesserte i yngre og de er som alle menn ute etter en ting nemlig SEX! takk for meg. Anonymkode: 015e0...f97 Skjønner at dette bare var en utblåsing av frustrasjon... men likevel: Det dere damer virker genetisk ute av stand til å forstå er at ja – Menn vil ha sex, men det er ikke det eneste vi vil ha! Kan denne uthevede setningen virkelig være så jævlig vanskelig å skjønne? Vi er ikke interesserte i forhold uten sex. Punktum. Et forhold uten sex er helt uaktuelt for de aller fleste menn. Dette er rett og slett direkte sammenlignbart med at en forutsetning for å kjøpe en bil er at den faktisk går. Hva faen skal en mann med et forhold etter dersom sex ikke inngår? Men at den går er ikke det eneste vi vil ha fra en bil. Vi er ikke villige til å kjøpe enhver bil, bare så lenge den faktisk går. Og det er dette kvinner ikke ser ut til å klare å krølle hjernen rundt. Så jenter, jobb litt med å prøve å forstå følgende: 1) Dersom du vil ha en mann, så vil sannsynligvis også andre kvinner ha ham. Du er neppe den eneste som vil ha mannen du vil ha. Det følger av dette at du vil ha en mann som kan velge mellom deg og andre. 2) I likhet med kvinner velger menn det beste de kan få, ut fra deres egen (viktig!!!) vurdering av hva "beste" betyr. Det er fullstendig irrelevant at du eller andre kvinner synes at det ene eller andre trekket ved deg "bør være" attraktivt, for ingenting annet enn hva menn finner attraktivt betyr noe som helst for hva menn som kan velge faktisk velger. 3) Hvis du vil ha en mann som andre kvinner også vil ha (og det vil du sannsynligvis), da er det du som er "kjøperen" og han som er "selgeren". Det spiller ingen rolle om også andre menn vil ha deg, for det er en situasjon de fleste kvinner befinner seg i. Ingen grunn til at han skal velge deg av den grunn. 4) Konklusjon: Du må vise deg å være noe han vil ha dersom du vil at han skal velge deg tilbake. Og da må du faktisk – enten du liker det eller ikke – ta hensyn til hva han vil ha. Og hva er det så menn vil ha i en kvinne? Jo, tre ting: Vi ønsker gjensidig seksuell tiltrekning, vi ønsker at du faktisk er hyggelig (tenk det, feminister!), og vi ønsker at du er lojal. That's it!!! Hvis en normal mann møter en dame han er seksuelt tiltrukket av og som er seksuelt tiltrukket av ham, som han virkelig trives å være sammen med, og som han vet vil stå last og brast ved hans side og ikke dolke ham i ryggen... da er hun The One. Det er slik The One ser ut! Dette er alt vi vil ha. Så enkle er vi faktisk – i motsetning til kvinner. Er dette virkelig så forbannet vanskelig å forstå? 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #9 Skrevet 2. november 2022 Les og lær!☝️ Anonymkode: 0e855...e2f
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #10 Skrevet 2. november 2022 det er ekslusivt sex. siden etterspørselen var høyere da jeg var yngre, men ikke nå, selv samme mennene er ikke lenge så keene som de engang var. dere sier forhold inkludert sex. javel kan ha sex nå også, men spiller ingen rolle. så lenge man ikke ser ut som en heit 19 åring. mvh ts Anonymkode: 015e0...f97
Gjest Paramount Skrevet 2. november 2022 #11 Skrevet 2. november 2022 ClausSaus skrev (1 time siden): Skjønner at dette bare var en utblåsing av frustrasjon... men likevel: Det dere damer virker genetisk ute av stand til å forstå er at ja – Menn vil ha sex, men det er ikke det eneste vi vil ha! Kan denne uthevede setningen virkelig være så jævlig vanskelig å skjønne? Vi er ikke interesserte i forhold uten sex. Punktum. Et forhold uten sex er helt uaktuelt for de aller fleste menn. Dette er rett og slett direkte sammenlignbart med at en forutsetning for å kjøpe en bil er at den faktisk går. Hva faen skal en mann med et forhold etter dersom sex ikke inngår? Men at den går er ikke det eneste vi vil ha fra en bil. Vi er ikke villige til å kjøpe enhver bil, bare så lenge den faktisk går. Og det er dette kvinner ikke ser ut til å klare å krølle hjernen rundt. Så jenter, jobb litt med å prøve å forstå følgende: 1) Dersom du vil ha en mann, så vil sannsynligvis også andre kvinner ha ham. Du er neppe den eneste som vil ha mannen du vil ha. Det følger av dette at du vil ha en mann som kan velge mellom deg og andre. 2) I likhet med kvinner velger menn det beste de kan få, ut fra deres egen (viktig!!!) vurdering av hva "beste" betyr. Det er fullstendig irrelevant at du eller andre kvinner synes at det ene eller andre trekket ved deg "bør være" attraktivt, for ingenting annet enn hva menn finner attraktivt betyr noe som helst for hva menn som kan velge faktisk velger. 3) Hvis du vil ha en mann som andre kvinner også vil ha (og det vil du sannsynligvis), da er det du som er "kjøperen" og han som er "selgeren". Det spiller ingen rolle om også andre menn vil ha deg, for det er en situasjon de fleste kvinner befinner seg i. Ingen grunn til at han skal velge deg av den grunn. 4) Konklusjon: Du må vise deg å være noe han vil ha dersom du vil at han skal velge deg tilbake. Og da må du faktisk – enten du liker det eller ikke – ta hensyn til hva han vil ha. Og hva er det så menn vil ha i en kvinne? Jo, tre ting: Vi ønsker gjensidig seksuell tiltrekning, vi ønsker at du faktisk er hyggelig (tenk det, feminister!), og vi ønsker at du er lojal. That's it!!! Hvis en normal mann møter en dame han er seksuelt tiltrukket av og som er seksuelt tiltrukket av ham, som han virkelig trives å være sammen med, og som han vet vil stå last og brast ved hans side og ikke dolke ham i ryggen... da er hun The One. Det er slik The One ser ut! Dette er alt vi vil ha. Så enkle er vi faktisk – i motsetning til kvinner. Er dette virkelig så forbannet vanskelig å forstå? Utrolig klokt, og utrolig enkelt og bra framstilt! Som en tilføyelse; angående de tre tingene menn ønsker, så kan ulike menn vekte disse tre punktene forskjellig. I tillegg kan lite av det ene, til en viss grad, kompenseres for med mer av det andre, eller tredje. Dessverre kan hovedproblemet likevel bestå, da noen ofte vekter sex og seksuell tiltrekning mye mer enn de to andre punktene. Dette må ikke nødvendigvis skape problemer, men dersom den ene vekter ett eller flere av punktene mye mer enn den andre, da er vi i gang igjen. Heldigvis er det faktisk en løsning, og den finner vi i det magiske ordet "KJEMI!" (se pkt 4 i oppstillingen til @ClausSaus). Da oppstår det en naturlig balanse fordi begge to vektlegger de samme tingene, i omtrent samme dosering. Kjemi gir deg alt du vil ha, i riktig dosering, og forholdet varer og varer og varer. Kjemi er fantastisk, fordi den må ikke være fullstendig til stede allerede fra starten, ikke er den helt skjebnebestemt heller. En god kjemi kan dere selv blande dere fram til, dersom begge er kloke og tålmodige med hverandre, og litt fleksible. Så det er håp, for alle.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #12 Skrevet 2. november 2022 Er så utrolig lei av alle disse trådene (og svarene!) som omfavner alle av samme kjønn!! Selv om du har hatt noen opplevelser som ikke har vært greit så er det helt idiotisk å skrive en sånn her tråd🙄 Anonymkode: c3673...b28
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #13 Skrevet 2. november 2022 ....og kvinner er bare ute etter penger... Her var det veldig lite fornuft å spore... Du virker veldig... ja, hva skal man si... enkel? Tenker du gjør best i å bare holde deg unna menn, som generelt er drittsekker, og heller holde deg til kvinner, som generelt er engler... And sing Hallelujah..🥳 Anonymkode: e902f...ad8
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #14 Skrevet 2. november 2022 ClausSaus skrev (2 timer siden): Skjønner at dette bare var en utblåsing av frustrasjon... men likevel: Det dere damer virker genetisk ute av stand til å forstå er at ja – Menn vil ha sex, men det er ikke det eneste vi vil ha! Kan denne uthevede setningen virkelig være så jævlig vanskelig å skjønne? Vi er ikke interesserte i forhold uten sex. Punktum. Et forhold uten sex er helt uaktuelt for de aller fleste menn. Dette er rett og slett direkte sammenlignbart med at en forutsetning for å kjøpe en bil er at den faktisk går. Hva faen skal en mann med et forhold etter dersom sex ikke inngår? Men at den går er ikke det eneste vi vil ha fra en bil. Vi er ikke villige til å kjøpe enhver bil, bare så lenge den faktisk går. Og det er dette kvinner ikke ser ut til å klare å krølle hjernen rundt. Så jenter, jobb litt med å prøve å forstå følgende: 1) Dersom du vil ha en mann, så vil sannsynligvis også andre kvinner ha ham. Du er neppe den eneste som vil ha mannen du vil ha. Det følger av dette at du vil ha en mann som kan velge mellom deg og andre. 2) I likhet med kvinner velger menn det beste de kan få, ut fra deres egen (viktig!!!) vurdering av hva "beste" betyr. Det er fullstendig irrelevant at du eller andre kvinner synes at det ene eller andre trekket ved deg "bør være" attraktivt, for ingenting annet enn hva menn finner attraktivt betyr noe som helst for hva menn som kan velge faktisk velger. 3) Hvis du vil ha en mann som andre kvinner også vil ha (og det vil du sannsynligvis), da er det du som er "kjøperen" og han som er "selgeren". Det spiller ingen rolle om også andre menn vil ha deg, for det er en situasjon de fleste kvinner befinner seg i. Ingen grunn til at han skal velge deg av den grunn. 4) Konklusjon: Du må vise deg å være noe han vil ha dersom du vil at han skal velge deg tilbake. Og da må du faktisk – enten du liker det eller ikke – ta hensyn til hva han vil ha. Og hva er det så menn vil ha i en kvinne? Jo, tre ting: Vi ønsker gjensidig seksuell tiltrekning, vi ønsker at du faktisk er hyggelig (tenk det, feminister!), og vi ønsker at du er lojal. That's it!!! Hvis en normal mann møter en dame han er seksuelt tiltrukket av og som er seksuelt tiltrukket av ham, som han virkelig trives å være sammen med, og som han vet vil stå last og brast ved hans side og ikke dolke ham i ryggen... da er hun The One. Det er slik The One ser ut! Dette er alt vi vil ha. Så enkle er vi faktisk – i motsetning til kvinner. Er dette virkelig så forbannet vanskelig å forstå? Du skal sette på plass en mannehater og ender bare opp med å avsløre hvor mye du selv ser ned på kvinner. Både du og ts er skada, og har et uriktig syn på det motsatte kjønn. Dere generaliserer som faen, og har sikkert et behov for det for å beskytte dere selv. Men begge tar selvsagt feil, og jeg håper dere begge blir sterke nok til å ønske nyanser velkommen inn i tankene deres. Anonymkode: f3d4f...814 2
Flintis Skrevet 2. november 2022 #15 Skrevet 2. november 2022 ClausSaus skrev (2 timer siden): Skjønner at dette bare var en utblåsing av frustrasjon... men likevel: Det dere damer virker genetisk ute av stand til å forstå er at ja – Menn vil ha sex, men det er ikke det eneste vi vil ha! Kan denne uthevede setningen virkelig være så jævlig vanskelig å skjønne? Vi er ikke interesserte i forhold uten sex. Punktum. Et forhold uten sex er helt uaktuelt for de aller fleste menn. Dette er rett og slett direkte sammenlignbart med at en forutsetning for å kjøpe en bil er at den faktisk går. Hva faen skal en mann med et forhold etter dersom sex ikke inngår? Men at den går er ikke det eneste vi vil ha fra en bil. Vi er ikke villige til å kjøpe enhver bil, bare så lenge den faktisk går. Og det er dette kvinner ikke ser ut til å klare å krølle hjernen rundt. Så jenter, jobb litt med å prøve å forstå følgende: 1) Dersom du vil ha en mann, så vil sannsynligvis også andre kvinner ha ham. Du er neppe den eneste som vil ha mannen du vil ha. Det følger av dette at du vil ha en mann som kan velge mellom deg og andre. 2) I likhet med kvinner velger menn det beste de kan få, ut fra deres egen (viktig!!!) vurdering av hva "beste" betyr. Det er fullstendig irrelevant at du eller andre kvinner synes at det ene eller andre trekket ved deg "bør være" attraktivt, for ingenting annet enn hva menn finner attraktivt betyr noe som helst for hva menn som kan velge faktisk velger. 3) Hvis du vil ha en mann som andre kvinner også vil ha (og det vil du sannsynligvis), da er det du som er "kjøperen" og han som er "selgeren". Det spiller ingen rolle om også andre menn vil ha deg, for det er en situasjon de fleste kvinner befinner seg i. Ingen grunn til at han skal velge deg av den grunn. 4) Konklusjon: Du må vise deg å være noe han vil ha dersom du vil at han skal velge deg tilbake. Og da må du faktisk – enten du liker det eller ikke – ta hensyn til hva han vil ha. Og hva er det så menn vil ha i en kvinne? Jo, tre ting: Vi ønsker gjensidig seksuell tiltrekning, vi ønsker at du faktisk er hyggelig (tenk det, feminister!), og vi ønsker at du er lojal. That's it!!! Hvis en normal mann møter en dame han er seksuelt tiltrukket av og som er seksuelt tiltrukket av ham, som han virkelig trives å være sammen med, og som han vet vil stå last og brast ved hans side og ikke dolke ham i ryggen... da er hun The One. Det er slik The One ser ut! Dette er alt vi vil ha. Så enkle er vi faktisk – i motsetning til kvinner. Er dette virkelig så forbannet vanskelig å forstå? Når det gjelder punkt 1, å ha utvalg eller være en som kvinner vil ha gjør at ressonementet svikter i de fleste tilfeller. I praksis er det litt slik at oi hun vil ha sex med meg og er ok så da blir vi sammen så lenge det går. Eller det kan være den store kjærligheten og vi blir sammen så lenge det går. Imotsetning til situasjonen for mannen i punkt 1, sex er noe en har, skal lure på om hun damen er så hyggelig som hun ser ut til å være. Har du et ressonement for de andre også?
ClausSaus Skrevet 2. november 2022 #16 Skrevet 2. november 2022 Paramount skrev (56 minutter siden): Utrolig klokt, og utrolig enkelt og bra framstilt! Som en tilføyelse; angående de tre tingene menn ønsker, så kan ulike menn vekte disse tre punktene forskjellig. I tillegg kan lite av det ene, til en viss grad, kompenseres for med mer av det andre, eller tredje. Dessverre kan hovedproblemet likevel bestå, da noen ofte vekter sex og seksuell tiltrekning mye mer enn de to andre punktene. Dette må ikke nødvendigvis skape problemer, men dersom den ene vekter ett eller flere av punktene mye mer enn den andre, da er vi i gang igjen. Heldigvis er det faktisk en løsning, og den finner vi i det magiske ordet "KJEMI!" (se pkt 4 i oppstillingen til @ClausSaus). Da oppstår det en naturlig balanse fordi begge to vektlegger de samme tingene, i omtrent samme dosering. Kjemi gir deg alt du vil ha, i riktig dosering, og forholdet varer og varer og varer. Kjemi er fantastisk, fordi den må ikke være fullstendig til stede allerede fra starten, ikke er den helt skjebnebestemt heller. En god kjemi kan dere selv blande dere fram til, dersom begge er kloke og tålmodige med hverandre, og litt fleksible. Så det er håp, for alle. Ja, for all del – og det er også et vesentlig poeng: Det er ikke slik at alle menn vektlegger ting likt. Dette var kun en oppramsing av komponentene menn ønsker seg.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #17 Skrevet 2. november 2022 Akkurat sånn tenker kvinner også. Vi vil ha det beste vi kan få, og så vil vi eventuelt ha oss litt i påvente av det. Anonymkode: 3b69b...b7e 1
GrønnNellik68 Skrevet 2. november 2022 #18 Skrevet 2. november 2022 Enkelt svar: kvinner bestemmer hvem som får sex og menn bestemmer hvem som får forhold. 2
ClausSaus Skrevet 2. november 2022 #19 Skrevet 2. november 2022 (endret) Flintis skrev (21 minutter siden): Når det gjelder punkt 1, å ha utvalg eller være en som kvinner vil ha gjør at ressonementet svikter i de fleste tilfeller. I praksis er det litt slik at oi hun vil ha sex med meg og er ok så da blir vi sammen så lenge det går. Eller det kan være den store kjærligheten og vi blir sammen så lenge det går. Imotsetning til situasjonen for mannen i punkt 1, sex er noe en har, skal lure på om hun damen er så hyggelig som hun ser ut til å være. Har du et ressonement for de andre også? Litt usikker på om jeg forstår spørsmålet riktig... tenker du at de fleste menn ikke har noe "utvalg", og derfor bare går for den første dama som er villig til å ha sex med dem? Eller noe sånt? I så fall tror jeg du treffer relativt midt i bullseye. Men når det gjelder menn som kvinner stort sett ikke vil ha, så blir ikke resonnementet så relevant for kvinner. For dette gjelder jo nettopp mennene de ikke vil ha, og derfor heller ikke bryr seg med. Og som følgelig åpenbart aldri har hatt noen mulighet til å bli "fuckboys", hvilket er hva TS snakker om. Eneste resonnementet mitt angående disse karene er at de rett og slett må gjøre jobben med å bli den beste versjonen av seg selv. I vår art, som i så mange andre, er det kvinner som er de primære seksuelle selektorene. Menn som veies og blir funnet for lette må rett og slett akseptere at selvforbedring eller ensomhet er hva naturen har ført opp på menyen for dem. Brutalt men sant. Og litt "tough love" hører også hjemme her: Norske menn er stort sett blitt noen dvaske, bortskjemte, sutrete, udugelige mammadalter. Jeg klandrer faktisk ikke kvinner for å ikke ville ha en mann som ikke klarer å holde seg selv i form, som ikke kan kle seg skikkelig eller holde seg noenlunde fresh, eller ikke klarer å bygge seg noe som minner om en sosioøkonomisk status – ikke når det er blitt så enkelt som det er i 2022. Er man overvektig og arbeidsledig, bruker dagene på gaming, eller ser ut som om man bor i et tre, mens man klager over at «Ingen damer vil ta på tissen min!»... da vet jeg nesten ikke hva jeg skal si. Så for all del, det er ikke engang primært kvinnene det er gått nedenom og hjem med i våre dager... Endret 2. november 2022 av ClausSaus 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #20 Skrevet 2. november 2022 Menn er ute etter forhold de også, men ikke med kvinner under sitt nivå. Da er det sex som gjelder. Så når du konsekvent jakter etter menn som er for bra for deg så må du ta til takke med at vi ikke er intr i noe med deg. Anonymkode: 04f6f...1b9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå