AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #1 Skrevet 2. november 2022 Kjæresten min de siste tre årene, gjorde det tidligere i kveld (teknisk sett i går kveld) slutt med meg på sms! Tror i alle fall at det er det som skjedde. Vi hadde en ganske stor krangel mandag kveld, men hadde planer om at han skulle komme og overnatte tirsdag til onsdag. Istedet sendte han meg en sms med «Finn noen andre å plage. Og lykke til videre i det nitriste livet ditt.» Sendte han melding og spurte om han faktisk gjorde det slutt. Ikke noe svar. Ringte også, uten å få svar. Altså, dette er veldig sjokkerende for meg og jeg har problemer med å skjønne hvorfor han gjør dette - og så på sms av alle ting. Er det andre som har opplevd lignende? Tenker ikke på dere som har vært på en date eller to, og så blir det ikke noen tredje. Her har vi faktisk vært sammen i tre år. Er det for mye å forvente en ordentlig samtale med forklaring? Jeg aner ikke hva jeg skal tenke eller gjøre, er bare lammet og gråter. Anonymkode: bb200...8f4 3
Pillarguri Skrevet 2. november 2022 #2 Skrevet 2. november 2022 Han er nok først og fremst sint og frustrert etter krangelen. Man gjør det ikke slutt på sms etter så lang tid. Gi han litt tid til å roe seg ned, så får dere ta en alvorlig prat om forholdet uten å dra opp igjen krangelen. 9
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #3 Skrevet 2. november 2022 Pillarguri skrev (Akkurat nå): Han er nok først og fremst sint og frustrert etter krangelen. Man gjør det ikke slutt på sms etter så lang tid. Gi han litt tid til å roe seg ned, så får dere ta en alvorlig prat om forholdet uten å dra opp igjen krangelen. Håper virkelig du har rett. Føler meg bare helt knust. Tre år….og så denne sms-en. Savner han og elsker han, og forestiller meg at jeg kanskje aldri får se han igjen. Anonymkode: bb200...8f4 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #4 Skrevet 2. november 2022 Han er nok bare sint men jeg hadde selv gjort det slutt med en som skrev sånt til meg. Hadde forholdt meg til han som en eks fra nå. Anonymkode: e1e4e...ce7 11 3
Motelvibes Skrevet 2. november 2022 #5 Skrevet 2. november 2022 Nei det er ikke greit. Umodent og respektløst. Sånt snakker man om under fire lyne, ikke ringer eller sender en melding. 3
norw Skrevet 2. november 2022 #6 Skrevet 2. november 2022 Han er enten veldig umoden eller rusa på noe. Kanskje like greit om det er slutt.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #7 Skrevet 2. november 2022 norw skrev (Akkurat nå): Han er enten veldig umoden eller rusa på noe. Kanskje like greit om det er slutt. Han ruser seg aldri, og er ikke umoden heller. Dessverre kan jeg nesten si, for har en følelse av at han mener/mente det han skrev. Anonymkode: bb200...8f4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #8 Skrevet 2. november 2022 Forstår godt at du er lei deg nå, men hvis man tenker etter om en person som er i stand til å avslutte et treårig forhold med en simpel SMS er noe å samle på, vil nok svaret bli et tydelig nei. I så tilfelle ville det trolig bare vært et spørsmål om tid før forholdet ble avsluttet uansett, og da er det kanskje like greit å gjøre det nå mens du fortsatt har fremtiden foran deg; det er verre med dem som etter 15-20 år og flere barn får høre at partneren likevel vil gjøre det slutt. Så er det bare noen spontane ord etter en krangel, kan man glemme det, men skulle dette faktisk være seriøst ment, er vedkommende i mine øyne dum som et brød. Anonymkode: 45781...b64 4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #9 Skrevet 2. november 2022 Jeg har selv dumpet over sms, mener det er helt greit faktisk. Men man kan da skrive en litt lenger sms. "Dette fungerer ikke, vi avslutter nå osv osv Vondt blir det for mottaker uansett, om de ikke er enig i avgjørelsen. Anonymkode: b3886...fe0 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #10 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har selv dumpet over sms, mener det er helt greit faktisk. Men man kan da skrive en litt lenger sms. "Dette fungerer ikke, vi avslutter nå osv osv Vondt blir det for mottaker uansett, om de ikke er enig i avgjørelsen. Anonymkode: b3886...fe0 Synes du det er «helt greit» å gjøre slutt via sms etter tre års forhold også? Anonymkode: bb200...8f4 5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #11 Skrevet 2. november 2022 Hva er formålet med tråden? Skal du kontra-dumpe ham i protest over han ikke gjorde slutt på rett måte? Anonymkode: b8889...36a 1
Fremmed fugl Skrevet 2. november 2022 #12 Skrevet 2. november 2022 Problemet er vel ikke SMS, men å gjøre det slutt i akutt affekt etter tre år. "Er sint og lei etter krangelen, trenger avstand nå. Vi snakkes". Om ikke annet er det ryddig folkeskikk mot et menneske som har investert mye i et forhold. Men følelser er vanskelig, og styrer oss mer enn vi tror. Så kjæresten din har blitt skikkelig påvirket av denne krangelen. Er det slutt eller ikke... det vil dere se. 4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #14 Skrevet 2. november 2022 Har dere kranglet før? Har du fått sure sms av han før? Eller er dette en ny side av han du aldri har sett før? Dette var en barnslig sms. Forhåpentligvis ser han det selv når sinnet har lagt seg. Da ber han enten om tilgivelse og kan dere bli sammen igjen, eller så ber han om en prat så dere kan avslutte på en ordentlig måte. Om du ikke hører noe mer, så var dette enten en alvorlig krangel, eller så har han vært utro og klarer ikke å se deg i øynene. Anonymkode: e6691...83d
GrønnNellik68 Skrevet 2. november 2022 #15 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kjæresten min de siste tre årene, gjorde det tidligere i kveld (teknisk sett i går kveld) slutt med meg på sms! Tror i alle fall at det er det som skjedde. Vi hadde en ganske stor krangel mandag kveld, men hadde planer om at han skulle komme og overnatte tirsdag til onsdag. Istedet sendte han meg en sms med «Finn noen andre å plage. Og lykke til videre i det nitriste livet ditt.» Sendte han melding og spurte om han faktisk gjorde det slutt. Ikke noe svar. Ringte også, uten å få svar. Altså, dette er veldig sjokkerende for meg og jeg har problemer med å skjønne hvorfor han gjør dette - og så på sms av alle ting. Er det andre som har opplevd lignende? Tenker ikke på dere som har vært på en date eller to, og så blir det ikke noen tredje. Her har vi faktisk vært sammen i tre år. Er det for mye å forvente en ordentlig samtale med forklaring? Jeg aner ikke hva jeg skal tenke eller gjøre, er bare lammet og gråter. Anonymkode: bb200...8f4 Han er såret og sint. La det ligge noen dager, enten så tar han opp tråden og avslutter på ordentlig måte, eller så kan du prøve senere. Det å diskutere når begge er irrasjonelle er bare dumt. Vent til støvet har lagt seg og ta det opp igjen. 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #16 Skrevet 2. november 2022 Skjønner at det er tøft 💛 Har du hørt noe? Anonymkode: a7450...56b
Gjest tullerikke Skrevet 2. november 2022 #17 Skrevet 2. november 2022 Selvfølgelig er det ikke greit.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #18 Skrevet 2. november 2022 Har ting bygget seg opp over tid? Høres egentlig ut som han har fått nok og bare er helt ferdig. Barnslig å avslutte på sms ja, men viss han er sliten etter mye drama og krangel så kan det har vert dråpen og han bare ikke orker mer. Fra mitt perspektiv tenker jeg at du bør forberede deg på å gå videre og iallefall for all del ikke "mas" mer på han.. Anonymkode: 18aec...c82 3 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #19 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er formålet med tråden? Skal du kontra-dumpe ham i protest over han ikke gjorde slutt på rett måte? Anonymkode: b8889...36a Og hva er formålet med å skrive som du gjør? Det er ikke så vanskelig å finne ut hvorfor jeg skrev innlegget, det står jo konkret: Er dette vanlig - etter tre år? Burde jeg ikke forvente mer etter så lang tid? Anonymkode: bb200...8f4 1 4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #20 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har ting bygget seg opp over tid? Høres egentlig ut som han har fått nok og bare er helt ferdig. Barnslig å avslutte på sms ja, men viss han er sliten etter mye drama og krangel så kan det har vert dråpen og han bare ikke orker mer. Fra mitt perspektiv tenker jeg at du bør forberede deg på å gå videre og iallefall for all del ikke "mas" mer på han.. Anonymkode: 18aec...c82 Ja, jeg skal ikke mase. Vi har kranglet en del, men vi har veldig sterke følelser for hverandre. Eller, nå virker det jo bare som det er jeg som har sterke følelser. Det var nok alltid slik at jeg følte og ville mer enn han. Anonymkode: bb200...8f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå