AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #1 Skrevet 1. november 2022 Spørsmål i tittel Anonymkode: 39c26...470
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #2 Skrevet 1. november 2022 Husker ikke når den var negativ igjen men var syk i 3 dager. Har ikke vaksine Anonymkode: ed482...22a
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #4 Skrevet 2. november 2022 Fikk beskjed om at en kunne slå ut positivt i uker etterpå så det å teste meg etterpå tenkte jeg at var å kaste bort testere og ikke minst idiotisk å gjøre miljømessig. Var i form etter noen få dager begge gangene, er ikke vaksinert. Er kronisk syk med revmatisk og autoimmun sykdom. Anonymkode: 7edc3...ffa 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #5 Skrevet 2. november 2022 Var i form igjen etter 3 dager. Tok ikke noen ny test. Anonymkode: be358...3ae
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #6 Skrevet 2. november 2022 Testet aldri mer etter første test, hva er vitsen? Var småsyk to dager første gangen, holdt meg så hjemme to dager til for å være sikker på at jeg ikke smittet videre, men dro på løpeturer og slikt som vanlig alle dagene. Andre gangen tok jeg bare en test fordi jeg var nærkontakt. Men merket aldri jeg var syk. Har tre vaksiner. Anonymkode: 46a9e...eab 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #7 Skrevet 2. november 2022 Jeg var ikke akkurat syk, bare bittelitt tett i nesen og mistet smak/luktesans, så var i fin form. Testet aldri for å sjekke om negativ(det har vel liten hensikt siden testen kan vise positivt en tid etter smitte), men holdt meg hjemme i 4 dager som var anbefalingen da jeg var smittet(i februar). Var akkurat vaksinert med 3. dosen Anonymkode: a245b...033
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #8 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Testet aldri mer etter første test, hva er vitsen? Vil ikke det vise om viruset er vekk eller fortsatt pågående infeksjon da? Og ikke minst om man er smittsom til andre? Anonymkode: 39c26...470
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #9 Skrevet 2. november 2022 38 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg var ikke akkurat syk, bare bittelitt tett i nesen og mistet smak/luktesans, så var i fin form. Testet aldri for å sjekke om negativ(det har vel liten hensikt siden testen kan vise positivt en tid etter smitte), men holdt meg hjemme i 4 dager som var anbefalingen da jeg var smittet(i februar). Var akkurat vaksinert med 3. dosen Anonymkode: a245b...033 Når kom det tilbake igjen? Anonymkode: e39bb...1fe
Tomas77 Skrevet 2. november 2022 #10 Skrevet 2. november 2022 Første gang syk i en god uke med ryggsmerter, kortpustethet tap av lukt og smak som var det som tok lengst tid. Andre gang bare hoste i en uke ca, tredjegang ingenting.
Kila Skrevet 2. november 2022 #11 Skrevet 2. november 2022 Testet positivt hver dag i 15 dager på hjemmetest (skulle reise til USA, så måtte avvente negativ test for å reise - ellers hadde jeg ikke testet hver dag). Hadde absolutt ingen symptomer, kun litt hes stemme dag 1. Ikke vondt et sted. 3 vaksiner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå