Gå til innhold

Du som har hatt corona! Når testet du negativt og var i form igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørsmål i tittel 

Anonymkode: 39c26...470

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke når den var negativ igjen men var syk i 3 dager. Har ikke vaksine 

Anonymkode: ed482...22a

Skrevet

Opp

Skrevet

Fikk beskjed om at en kunne slå ut positivt i uker etterpå så det å teste meg etterpå tenkte jeg at var å kaste bort testere og ikke minst idiotisk å gjøre miljømessig.

Var i form etter noen få dager begge gangene, er ikke vaksinert. Er kronisk syk med revmatisk og autoimmun sykdom.

Anonymkode: 7edc3...ffa

• Liker 1
Skrevet

Var i form igjen etter 3 dager. Tok ikke noen ny test. 

Anonymkode: be358...3ae

Skrevet

Testet aldri mer etter første test, hva er vitsen?

Var småsyk to dager første gangen, holdt meg så hjemme to dager til for å være sikker på at jeg ikke smittet videre, men dro på løpeturer og slikt som vanlig alle dagene. 

Andre gangen tok jeg bare en test fordi jeg var nærkontakt. Men merket aldri jeg var syk.

Har tre vaksiner. 

Anonymkode: 46a9e...eab

• Liker 2
Skrevet

Jeg var ikke akkurat syk, bare bittelitt tett i nesen og mistet smak/luktesans, så var i fin form. Testet aldri for å sjekke om negativ(det har vel liten hensikt siden testen kan vise positivt en tid etter smitte), men holdt meg hjemme i 4 dager som var anbefalingen da jeg var smittet(i februar). Var akkurat vaksinert med 3. dosen

Anonymkode: a245b...033

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Testet aldri mer etter første test, hva er vitsen?

Vil ikke det vise om viruset er vekk eller fortsatt pågående infeksjon da? Og ikke minst om man er smittsom til andre? 

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg var ikke akkurat syk, bare bittelitt tett i nesen og mistet smak/luktesans, så var i fin form. Testet aldri for å sjekke om negativ(det har vel liten hensikt siden testen kan vise positivt en tid etter smitte), men holdt meg hjemme i 4 dager som var anbefalingen da jeg var smittet(i februar). Var akkurat vaksinert med 3. dosen

Anonymkode: a245b...033

Når kom det tilbake igjen?

Anonymkode: e39bb...1fe

Skrevet

Første gang syk i en god uke med ryggsmerter, kortpustethet tap av lukt og smak som var det som tok lengst tid. 

Andre gang bare hoste i en uke ca, tredjegang ingenting. 

Skrevet

Testet positivt hver dag i 15 dager på hjemmetest (skulle reise til USA, så måtte avvente negativ test for å reise - ellers hadde jeg ikke testet hver dag). Hadde absolutt ingen symptomer, kun litt hes stemme dag 1. Ikke vondt et sted. 3 vaksiner. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...