Gjest Mysticgirl Skrevet 2. november 2022 #41 Del Skrevet 2. november 2022 Du har jo allerede hatt sex med han, så jeg vil tro at han ikke skjønner hvorfor du ikke vil mer. Du må i så fall forklare han at det ikke er sexen det var Noe i veien med, ellers viL han tro at han gjorde noe galt og ikke levde opp til dine forventninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #42 Del Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja. Anonymkode: 7d6bf...2f8 Hva er den kognitive fungeringen her? At en kvinne starter å date en mann, i løpet av noen date så ender de opp med å ha sex, dernest ønsker ikke kvinnen noe mer sex. - og dette må mannen forstå? Anonymkode: c453d...09d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #43 Del Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hva er den kognitive fungeringen her? At en kvinne starter å date en mann, i løpet av noen date så ender de opp med å ha sex, dernest ønsker ikke kvinnen noe mer sex. - og dette må mannen forstå? Anonymkode: c453d...09d Å du spør om jeg vet hva funksjon er 😅🤦🏼♀️ Anonymkode: 7d6bf...2f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 2. november 2022 #44 Del Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Som sagt fordi jeg syns det er å gå for fort frem. Jeg vil bli bedre kjent med han først og burde ha ventet med sex men gjort er gjort Anonymkode: f8006...42b Du har strengt tatt fått vite det du trenger: sexen var alt for dårlig for deg, og han har mer lyst enn deg. Det er ikke nødvendig å kaste bort mere tid på fyren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #45 Del Skrevet 2. november 2022 Her får du mange rare svar ts. Det er selvfølgelig bare å si at du vil finne på noe mer date-aktig - si at sexen er bra, men at du ønsker å se hvordan dere funker ellers. Det er ikke noe kvinneperspektiv. Jeg maste meg (gnikket meg til sex) med min eks på første date. Han sa så at han ikke pleide å ha sex med mindre han var glad i noen, at han syntes det var ubehagelig. Så vi datet etter det og havnet fort i senga igjen etter vi fant ut at vi hadde det hyggelig ellers og. Anonymkode: 55c82...21b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 2. november 2022 #46 Del Skrevet 2. november 2022 Jeg er helt med på å vente før man har sex, aldri hatt sex med noen jeg ikke har vært sammen med så jeg skjønner den. Men, dere har jo allerede hatt sex og du vil nå si at du ikke vil igjen for du synes det var for tidlig, det skjønner jeg og. Det som er vanskelig her er jo å si dette på en måte som ikke knuse fyren... Selv hadde jeg blitt rimelig satt ut om daten/kjæresten eller hva dere nå er plutselig etter sex sa at dette var for tidlig og han ville vente til vi var bedre "kjent" før vi hadde sex igjen... Det hadde nok gjort at jeg hadde kjølnet ganske raskt for jeg hadde tatt det som en avvisning enten jeg ville eller ei sånn hadde jeg følt det. Du skal jo selvsagt ikke ha sex om du ikke er komfortabel med det. Tenker du må satse på at han er en selvsikker og reflektert kar som takler dette og hvis han ikke er det så er han kanskje ikke rette mannen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #47 Del Skrevet 2. november 2022 Resignert skrev (3 timer siden): Alternativt at mannen innser at TS ikke er så keen på han, og på sex med han, som han hadde håpet. Det finnes litt for mange damer der ute, som kun ønsker sex når alt er 100%. Altså når hun har fått viljen sin i ett og alt, og da endelig vil gi mannen en liten "belønning" for å ha vært "flink gutt" . Sånne damer bør sexglade menn sky som pesten. Det er jo så mange menn her på KG som skriver om hvor vanskelig det er å få seg kjæreste. Så hvis han er interessert i et seriøst forhold, er det ikke sikkert det bare er for han å dumpe henne og finne ei ny. Jeg tror som endel andre her at det er best å være ærlig. Alle menn er ikke like, så det er ingen som kan forutse hvordan han vil reagere. Er han ålreit og interessert, går det trolig greit. Anonymkode: 59534...f1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #48 Del Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nå må dere rulle inn!! Det dere skriver oppfordrer TS og andre i samme situasjon om å ha sex med mannen de dater selv om de ikke er klar for det! Absolutt IKKE greit!! Anonymkode: 1ffac...fe6 Her tolker du jo i vilden sky. Jeg har ikke oppfordret noen til noe som helst. Jeg har sagt at han kanskje ikke vil godta det - det vil si at han kommer til å dumpe henne. Det bør hun jo være forberedt på. Ingen problemer å vente med sex. Problemet kommer jo fordi hun IKKE har venta med sex. Hun har hatt sex, og så vil hun plutselig ikke mer. Nå vil hun ha mer tid, bli bedre kjent osv. helt legitime følelser, men det betyr ikke at mannen kommer til å forstå det. De har jo hatt sex allerede. Hvis hun ikke vil ha sex, så lar hun være. Så får mannen gjøre hva faen han vil med det, han kan jo ikke tvinge henne. Men han kan ta det i verste mening og forlate henne, og det bør hun være forberedt på. Anonymkode: a33d4...528 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #49 Del Skrevet 2. november 2022 FrøkenMånestråle skrev (36 minutter siden): Jeg er helt med på å vente før man har sex, aldri hatt sex med noen jeg ikke har vært sammen med så jeg skjønner den. Men, dere har jo allerede hatt sex og du vil nå si at du ikke vil igjen for du synes det var for tidlig, det skjønner jeg og. Det som er vanskelig her er jo å si dette på en måte som ikke knuse fyren... Selv hadde jeg blitt rimelig satt ut om daten/kjæresten eller hva dere nå er plutselig etter sex sa at dette var for tidlig og han ville vente til vi var bedre "kjent" før vi hadde sex igjen... Det hadde nok gjort at jeg hadde kjølnet ganske raskt for jeg hadde tatt det som en avvisning enten jeg ville eller ei sånn hadde jeg følt det. Du skal jo selvsagt ikke ha sex om du ikke er komfortabel med det. Tenker du må satse på at han er en selvsikker og reflektert kar som takler dette og hvis han ikke er det så er han kanskje ikke rette mannen. Dette er nøyaktig det jeg mener - bare forklart på en mye bedre måte. Anonymkode: a33d4...528 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Opsie Skrevet 2. november 2022 #50 Del Skrevet 2. november 2022 Det er overhodet ikke noe galt i å vente og det er kanskje nettopp det du burde gjort. Holdt deg til din egen standard. Det er heller ikke noe galt i å ikke ville ha det lenger og heller ta et par skritt tilbake. En gjør det en er komfortable med. Men vær forberedt på at han kan bli litt forvirret. Og i denne forvirringen er det lett for han å konkludere med at du syns sexen var dårlig og derfor har mistet interessen. Nå skal det sies at jeg ut i fra posten din egentlig får en følelse av at du egentlig ikke er så interessert lenger. Så om du bare prøver å overbevise deg selv om at du faktisk liker denne karen ved å ta skritt tilbake vet jeg ikke. Men det føles litt sånn ut, at denne karen uansett ikke er den rette for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #51 Del Skrevet 7 timer siden Ble han mer giret på deg etter sex? Anonymkode: d1cd9...bfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #52 Del Skrevet 5 timer siden 2 år senere. Tror ikke det ble noe særlig mer 😅 Anonymkode: 55c82...21b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #53 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): 2 år senere. Tror ikke det ble noe særlig mer 😅 Anonymkode: 55c82...21b Kan faktisk hende da. Anonymkode: d1cd9...bfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå