AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #1 Del Skrevet 1. november 2022 Syns vi gikk for fort frem med sex på tredje date.. Han forventer mer sex og overnatting nå. Hvordan kan jeg si at jeg vil fortsette å date men uten sex med det første igjen? Anonymkode: f8006...42b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #2 Del Skrevet 1. november 2022 Du må jo bare si det som det er. Du synes det gikk for fort, og vil roe ned. Forhåpentligvis er han tålmodig. Om jeg var han, ville jeg bedt om en slags forklaring. Lett for han å tenke at han gjorde noe feil for eksempel. Hvorfor vil du ikke ha sex med han igjen? Anonymkode: a33d4...528 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #3 Del Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor vil du ikke ha sex med han igjen? Anonymkode: a33d4...528 Som sagt fordi jeg syns det er å gå for fort frem. Jeg vil bli bedre kjent med han først og burde ha ventet med sex men gjort er gjort Anonymkode: f8006...42b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #4 Del Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Som sagt fordi jeg syns det er å gå for fort frem. Jeg vil bli bedre kjent med han først og burde ha ventet med sex men gjort er gjort Anonymkode: f8006...42b Spørs om han kommer til å godta den unnskyldningen. Du har jo gjort det, så barrieren er brutt. Hvis sexen var magisk, hadde du vel villet gjøre det igjen? Jeg tror jeg hadde tatt det personlig og fått en dårlig følelse. Jeg hadde respektert deg, men kanskje ikke trodd deg. Anonymkode: a33d4...528 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #5 Del Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spørs om han kommer til å godta den unnskyldningen. Du har jo gjort det, så barrieren er brutt. Hvis sexen var magisk, hadde du vel villet gjøre det igjen? Jeg tror jeg hadde tatt det personlig og fått en dårlig følelse. Jeg hadde respektert deg, men kanskje ikke trodd deg. Anonymkode: a33d4...528 Nei jeg vil bli bedre kjent med noen før jeg involverer meg seksuelt. Det er ikke så mye mer hokus pokus enn det. Jeg liker ikke å ha sex uten følelser og da blir det feil å ha, blir robot aktig og er mye bedre når man kjenner hverandre godt og har fått følelser Anonymkode: f8006...42b 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #6 Del Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nei jeg vil bli bedre kjent med noen før jeg involverer meg seksuelt. Det er ikke så mye mer hokus pokus enn det. Jeg liker ikke å ha sex uten følelser og da blir det feil å ha, blir robot aktig og er mye bedre når man kjenner hverandre godt og har fått følelser Anonymkode: f8006...42b Fleste menn forventer å ha sex med den de «investerer» emosjonelt i. Det er ikke så mye mer hokus pokus enn det. Jeg personlig hadde fått kalde føtter med en gang om ei jeg datet hadde plutselig ville pause fra sex i forelskelsesfasen. Problematikk rundt sex så tidlig i forhold er stort 🚩 Anonymkode: ccf51...682 5 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #7 Del Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Syns vi gikk for fort frem med sex på tredje date.. Han forventer mer sex og overnatting nå. Hvordan kan jeg si at jeg vil fortsette å date men uten sex med det første igjen? Anonymkode: f8006...42b Om han har et minimum av kognitiv fungering, så forstår han dette. Dette burde være problemfritt. Reagerer han negativt, så vet du jo allerede at dette (han) ikke er noe å satse på. Anonymkode: 7d6bf...2f8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet 2. november 2022 #8 Del Skrevet 2. november 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Om han har et minimum av kognitiv fungering, så forstår han dette. Dette burde være problemfritt. Reagerer han negativt, så vet du jo allerede at dette (han) ikke er noe å satse på. Anonymkode: 7d6bf...2f8 Alternativt at mannen innser at TS ikke er så keen på han, og på sex med han, som han hadde håpet. Det finnes litt for mange damer der ute, som kun ønsker sex når alt er 100%. Altså når hun har fått viljen sin i ett og alt, og da endelig vil gi mannen en liten "belønning" for å ha vært "flink gutt" . Sånne damer bør sexglade menn sky som pesten. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #9 Del Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Spørs om han kommer til å godta den unnskyldningen. Du har jo gjort det, så barrieren er brutt. Hvis sexen var magisk, hadde du vel villet gjøre det igjen? Jeg tror jeg hadde tatt det personlig og fått en dårlig følelse. Jeg hadde respektert deg, men kanskje ikke trodd deg. Anonymkode: a33d4...528 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fleste menn forventer å ha sex med den de «investerer» emosjonelt i. Det er ikke så mye mer hokus pokus enn det. Jeg personlig hadde fått kalde føtter med en gang om ei jeg datet hadde plutselig ville pause fra sex i forelskelsesfasen. Problematikk rundt sex så tidlig i forhold er stort 🚩 Anonymkode: ccf51...682 Nå må dere rulle inn!! Det dere skriver oppfordrer TS og andre i samme situasjon om å ha sex med mannen de dater selv om de ikke er klar for det! Absolutt IKKE greit!! Anonymkode: 1ffac...fe6 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #10 Del Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Spørs om han kommer til å godta den unnskyldningen. Du har jo gjort det, så barrieren er brutt. Hvis sexen var magisk, hadde du vel villet gjøre det igjen? Jeg tror jeg hadde tatt det personlig og fått en dårlig følelse. Jeg hadde respektert deg, men kanskje ikke trodd deg. Anonymkode: a33d4...528 Spøs om han vil godta den? Han har sannelig ikke valg. Hva hennes grunn er til å avvente med mer sex kan være hva som helst. Uansett er det hennes valg, hun må ikke begrunne den med annet enn et nei. Det er ikke en diskusjon å vinne, men en beslutning hun tar for sin kropp som han MÅ og SKAL godta. Alternativet er at han avslutter alt. Han skal ikke presse på til hun til slutt gir opp, det er ikke en vei å gå for hennes del. Anonymkode: 63cc2...9bc 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #11 Del Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette burde være problemfritt. Reagerer han negativt, så vet du jo allerede at dette (han) ikke er noe å satse på. Dette, ts❤️Du skal ikke ha sex med mindre du ønsker det selv, og hvis mannen ikke forstår det, eller ikke godtar det, så er han ingenting å samle på. Anonymkode: 1ffac...fe6 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #12 Del Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Syns vi gikk for fort frem med sex på tredje date.. Han forventer mer sex og overnatting nå. Hvordan kan jeg si at jeg vil fortsette å date men uten sex med det første igjen? Anonymkode: f8006...42b var det noe kjemi intimt sett da? Om du faktisk ikke ønsker å ha mer sex går jeg utifra at det ikke var mega? Anonymkode: 473bd...812 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet 2. november 2022 #13 Del Skrevet 2. november 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Nå må dere rulle inn!! Det dere skriver oppfordrer TS og andre i samme situasjon om å ha sex med mannen de dater selv om de ikke er klar for det! Absolutt IKKE greit!! Anonymkode: 1ffac...fe6 Men mannen skal alså investere emosjonelt i en dame som ikke vil ha sex med han? Selvsagt skal kvinner få være så pripne de vil, så lenge de vil. Men da bør de heller ikke klage over at menn mister interessen etter noen få dater. Saken er jo at sikkert 90 prosent av alle menn ønsker å ha sex med daten rimelig tidlig, så kommer eventuelt det emosjonelle etterhvert. Det er faktisk ganske så urimelig at kvinneperspektivet så til de grader skal være "fasit" for hva som er riktig progresjon i en datingfase. Jeg er verken ung eller noen adonis lengre, men om jeg var ute på datingmarkedet og opplevde det som daten til TS nå ser ut til å gjøre, ville jeg takket for meg og gått videre. Har vel hatt ett forhold, med en dame med lignende prippenhetsideal, og det forholdet ble bare verre og verre helt til jeg ikke gidda noe mer. Prippen, stiv, konservativ dame er ikke særlig moro. 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 2. november 2022 #14 Del Skrevet 2. november 2022 Resignert skrev (6 minutter siden): Men mannen skal alså investere emosjonelt i en dame som ikke vil ha sex med han? Men mener du at kvinnen skal altså investere sexuelt i en mann som ikke vil være emosjonell uten tidlig sex? Resignert skrev (6 minutter siden): Selvsagt skal kvinner få være så pripne de vil, så lenge de vil. Men da bør de heller ikke klage over at menn mister interessen etter noen få dater. Hm, menn må få være sexfokuserte, så lenge de vil. Men da bør de heller ikke klage over at kvinner mister interessen for dem etter noen få dater. Resignert skrev (6 minutter siden): Saken er jo at sikkert 90 prosent av alle menn ønsker å ha sex med daten rimelig tidlig, så kommer eventuelt det emosjonelle etterhvert. Saken er jo sikkert at sikkert 90 % av alle kvinner ønsker et kjærlighets forhold ganske tidlig, så kommer sexen etterhvert som da noe vakkert. Resignert skrev (6 minutter siden): Det er faktisk ganske så urimelig at kvinneperspektivet så til de grader skal være "fasit" for hva som er riktig progresjon i en datingfase. Det er faktisk ganske så urimelig at miannsperspektivet så til de grader skal være "fasit" for hva som er riktig progresjon i en datingfase. Jeg mener gjensidig respekt og hensyn er den rette progresjon Resignert skrev (6 minutter siden): Har vel hatt ett forhold, med en dame med lignende prippenhetsideal, og det forholdet ble bare verre og verre helt til jeg ikke gidda noe mer. Prippen, stiv, konservativ dame er ikke særlig moro. Kanskje det var en grunn hun hadde til den "prippenhetsidealet"? Kanskje det var en annen grunn for henne at hun var som hun var? Da hadde jeg stilt meg spørsmålet om hvordan jeg kunne gjøre det for henne at hun følte seg komfortabel nok. Kanskje bare ha lenge en god ømhet med å ligge i skje og bli holdt rundt, uten at noe mer ville skje. Jeg tror faktisk de fleste kvinner vil mykne opp dersom mannen viser veldig mye ømhet uten sex. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet 2. november 2022 #15 Del Skrevet 2. november 2022 42 minutter siden, exictence said: Men mener du at kvinnen skal altså investere sexuelt i en mann som ikke vil være emosjonell uten tidlig sex? Hm, menn må få være sexfokuserte, så lenge de vil. Men da bør de heller ikke klage over at kvinner mister interessen for dem etter noen få dater. Saken er jo sikkert at sikkert 90 % av alle kvinner ønsker et kjærlighets forhold ganske tidlig, så kommer sexen etterhvert som da noe vakkert. Det er faktisk ganske så urimelig at miannsperspektivet så til de grader skal være "fasit" for hva som er riktig progresjon i en datingfase. Jeg mener gjensidig respekt og hensyn er den rette progresjon Kanskje det var en grunn hun hadde til den "prippenhetsidealet"? Kanskje det var en annen grunn for henne at hun var som hun var? Da hadde jeg stilt meg spørsmålet om hvordan jeg kunne gjøre det for henne at hun følte seg komfortabel nok. Kanskje bare ha lenge en god ømhet med å ligge i skje og bli holdt rundt, uten at noe mer ville skje. Jeg tror faktisk de fleste kvinner vil mykne opp dersom mannen viser veldig mye ømhet uten sex. Jeg mener ikke at det ene perspektivet er mer korrekt enn det andre. Bare å vise at saken har to sider. Og at TS og andre "pripne" damer ikke må bli overrasket og skuffet om mennene går lei, og dropper relasjonen. Menn og kvinner er grunnleggende forskjellige, selv om det også er betydelige forskjeller mellom individer av samme kjønn. Jeg kan f.eks se for meg at en mann som finner seg i å vente med sex over tid, senere vil vise seg å ha en tafatt og passiv holdning til det meste annet også, og med det irritere vettet av kvinnen når hun ønsker at han skal gjøre karriere, tjene bedre, skaffe bedre bolig osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #16 Del Skrevet 2. november 2022 Jeg er helt enig i at hun ikke skal ha sex med han hvis hun ikke ønsker det, men jeg som kvinne hadde også syntes det var ekstremt rart dersom jeg datet en mann og hadde hatt sex med han og så ønsket han å vente. Etter tre dater OG sex så vet man jo om man ønsker noe mer og er interessert og dersom du nå føler at du trenger å bli bedre kjent uten sex - så er du nok ikke egentlig interessert. Da er det bedre for alle, særlig han, å avslutte det først som sist. Anonymkode: 3e056...a62 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #17 Del Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fleste menn forventer å ha sex med den de «investerer» emosjonelt i. Det er ikke så mye mer hokus pokus enn det. Jeg personlig hadde fått kalde føtter med en gang om ei jeg datet hadde plutselig ville pause fra sex i forelskelsesfasen. Problematikk rundt sex så tidlig i forhold er stort 🚩 Anonymkode: ccf51...682 Vet ikke om det blirr helt riktig å kalle noe problematikk når man ikke er i et forhold en gang. TS ga kanskje etter litt for mye forrige gang i forhold til tempoet hun egentlig ønsket. Ser ikke hvordan det er et rødt flagg å være ærlig på det. Det å være i bli-kjentfasen er noe helt annet enn å være i et forhold, i og med at det er forskjellig hva man er komfortabel med før man blir godt nok kjent. Anonymkode: 7e38b...77e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #18 Del Skrevet 2. november 2022 Resignert skrev (6 minutter siden): Jeg mener ikke at det ene perspektivet er mer korrekt enn det andre. Bare å vise at saken har to sider. Og at TS og andre "pripne" damer ikke må bli overrasket og skuffet om mennene går lei, og dropper relasjonen. Menn og kvinner er grunnleggende forskjellige, selv om det også er betydelige forskjeller mellom individer av samme kjønn. Jeg kan f.eks se for meg at en mann som finner seg i å vente med sex over tid, senere vil vise seg å ha en tafatt og passiv holdning til det meste annet også, og med det irritere vettet av kvinnen når hun ønsker at han skal gjøre karriere, tjene bedre, skaffe bedre bolig osv. Det er ikke snakk om perspektiver, men hennes rett til å bestemme over egen kropp. Du skal ikke komme her og guilt trippe kvinner til å sex mot sin egen vilje, for sexen er det som skal til for en mann å holde interessen oppe. Vel, om sexen er det viktige, så var han ikke intressert i henne som person i utgangspunktet. Anonymkode: 63cc2...9bc 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #19 Del Skrevet 2. november 2022 Resignert skrev (1 time siden): Alternativt at mannen innser at TS ikke er så keen på han, og på sex med han, som han hadde håpet. Det finnes litt for mange damer der ute, som kun ønsker sex når alt er 100%. Altså når hun har fått viljen sin i ett og alt, og da endelig vil gi mannen en liten "belønning" for å ha vært "flink gutt" . Sånne damer bør sexglade menn sky som pesten. Det fins damer som er annerledes i forhold til tempoet de ønsker å gå fram, det er riktig. Men synes ikke det har noe å gjøre med hvem som liker han best, for det å bli kjent før man har sex betyr på ingen måte at man ikke er keen. De fleste damer har heller ikke sex for å gi en belønning. Du vet at damer også liker sex? Slike holdninger som dette er faktisk god grunn til å vente, så man ikke ender opp med en som ser på deg som objekt for egen nytelse... Anonymkode: 7e38b...77e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #20 Del Skrevet 2. november 2022 På tredje date bør man være litt intim da, men ikke ha sex. Men du har jo gjort det. Så sifra hvordan du vil ha det. Selv liker jeg beføling, kjenne på spenningen...kåte opp hverandre på etpar dater til. Snakke om sex hva vi liker etc...klarer å styre meg selv om jeg stryker han utenpå en stiv kuk under buksa. Bare deilig spenning det. Anonymkode: a2812...c2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå