Gjest gjest1 Skrevet 5. desember 2005 #1 Skrevet 5. desember 2005 Jeg har satt i over 20 min i tlf for å få tak i telebutikken som har mobilen min som jeg leverte inn for over 3 uker siden. Det værste var at da de endelig tok telefonen, så klesset de på!!! Forbanna idioter!!! Greit nok at de har kunder i butikken, men de må da klare å svare telefonen? De sa de skulle få mobilen min raskt tilbake fra verkstedet, men neida. I forrige uke hadde de ringt meg, men jeg så det ikke før senere. Da jeg ringte sa han ene som nettopp hadde kommet på jobb at han ikke skjønte hvorfor de hadde ringt meg, for mobilen hadde ikke kommet tilbake fra verkstedet i Drammen og han syntes det hadde tatt lang tid. Etter det har jeg ikke hørt fra dem. Jeg har heller ikke orket å dra bort dit, for da må man stå i 50 min i kø bare for å komme til avkjørselen til senteret. Grr!!! Jeg er så frustrert!
Superlammet Skrevet 6. desember 2005 #2 Skrevet 6. desember 2005 Drit i køen, reis bort, la det ta den tiden det trenger og møt opp personlig. Da blir det nok fart på sakene. Hvis du enda ikke har prøvd det burde du gjøre det. Resten av hva jeg har på hjertet skal jeg sensurere meg selv fra å si.
Sin Skrevet 6. desember 2005 #3 Skrevet 6. desember 2005 Jeg har heller ikke orket å dra bort dit, for da må man stå i 50 min i kø bare for å komme til avkjørselen til senteret. Grr!!! ← Og da kan du jo tenke deg hvor mye de hadde å gjøre i butikken? Så lenge man er opptatt med kunder som har kommet til butikken, svarer man ikke telefonen.
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2005 #4 Skrevet 6. desember 2005 2-3 uker på mobiltelefon er normaltid å vente når den er på service... Hvorfor han sa at han syntes det hadde tatt lang tid, var kanskkje for å slippe krangelen med deg der og da..Litt feig kanskje..Mister jo bare kunder på å si sånt - man blir jo desto mer sint etterpå.
Gjest happyending Skrevet 7. desember 2005 #5 Skrevet 7. desember 2005 Spesielt i Oslo blir folk veldig irriterte når det tar lang tid med telefonen på service (ikke nødvendigvis deg altså, bare generelt sett), og jeg når jeg jobba i mobilbutikk i Oslo sa alltid sjefen at det tar en uke hvis det ikke skjer noe veldig spesielt.. Det synes kunden var overkommelig og da var det greit å levere den inn, og sjefen slapp krangling.. Og når kunden ringte etter en uke og etterlyste den, så var det en eller annen del de ventet på på verkstedet slik at det tok lenger tid.. Helt seriøst, så lurer mobilselgere i Oslo kundene sine trill rundt.. De er sleipe som fy.. Men ikke meg, jeg lyver aldri for kundene.. har slutta nå da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå