AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #1 Skrevet 1. november 2022 Skriver for en venn. Fikk hjernerystelse og hatt i 3 mnd nå. Sliter mest med hodepine. Blir forværret av visse ting men ikke alt. Kan bli dårlig av direkte langvarig skjermbruk. Men ikke av og til frem og tilbake. kan jeg jobbe et sted hvor vi jobber med skjerm? Da ikke 7 timer rett på skjerm, men av og på. Så kanskje skjerm halve dagen med pauser. Men litt hektisk hverdag av og til, og rolig andre ganger Anonymkode: 2ca7f...cc0
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #2 Skrevet 1. november 2022 Evt bør jeg forsette 100% sykemelding? Anonymkode: 2ca7f...cc0
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #3 Skrevet 1. november 2022 Står på nett «Patients can maintain or increase electronics use as long as it does not worsen symptoms.16. jul. 2020» Anonymkode: 2ca7f...cc0
Forundret.. Skrevet 1. november 2022 #4 Skrevet 1. november 2022 Hatt hjernerystelse i 3 mnd. Det var jeg ikke klar over at en kunne ha. Men uansett, hvorfor ikke spørre legen om det? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå