AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #1 Skrevet 1. november 2022 Hva er normalt å spise som tilbehør til fiskepinner? Jeg er vant med fiskepinner og pommes frites eller fiskepinner i wraps med salat og dressing. Hva er vanlig hjemme hos dere? Anonymkode: a3beb...f12
AnonymBruker 42 Skrevet 1. november 2022 #2 Skrevet 1. november 2022 (endret) Ganske sikker på at jeg har sett en tråd om dette før... 🤔 Pottitter, spinatstuing, smeltet smør og remulade i "gamledager"... Lager jeg det selv og ikke går for "mors/fars" - så har jeg det gjerne på brødskive med tomat, salat og rødløk. (og selvsagt remulade) Endret 1. november 2022 av AnonymBruker 42 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #3 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker 42 skrev (4 minutter siden): Ganske sikker på at jeg har sett en tråd om dette før... 🤔 Pottitter, spinatstuing, smeltet smør og remulade i "gamledager"... Lager jeg det selv og ikke går for "mors/fars" - så har jeg det gjerne på brødskive med tomat, salat og rødløk. (og selvsagt remulade) Så godt! Jeg skal prøve å finne igjen den tråden, var ikke klar over at det fantes enn sånn tråd fra før. Synes fiskepinner er godt og billig, vil gjerne gjeninnføre det i kostholdet i disse harde tider.. Anonymkode: a3beb...f12 1
AnonymBruker 42 Skrevet 1. november 2022 #4 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så godt! Jeg skal prøve å finne igjen den tråden, var ikke klar over at det fantes enn sånn tråd fra før. Synes fiskepinner er godt og billig, vil gjerne gjeninnføre det i kostholdet i disse harde tider.. Anonymkode: a3beb...f12 Gjorde ett kjapt søk selv, og fant den ikke... Uansett så er jo fiskepinnene du får kjøpt på butikken i disse dager virkelig ikke bra, samenlignet med før... Du kan "enkelt" lage "torskefilete/pinner/blokker" som smaker mye bedre, er billigere, og er mye sunnere selv 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #5 Skrevet 1. november 2022 Spiser det enten med ris, rømme og grønnsaker eller som wraps 😊 Anonymkode: 478bb...035
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #6 Skrevet 1. november 2022 Potet med smør, grønne erter og kokte eller revne gulrøtter eller kokt blomkål, akkurat som hjemme på 90-tallet. Men remuladen er byttet ut med sweet chili saus. Anonymkode: 9f8c3...64e 4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #7 Skrevet 1. november 2022 Poteter, råkostsalat og smeltet smør og/eller remulade +sitronbåt Pommes frites, grønn ertestuing eller salat og remulade eller Thousand island + sitronbåt Potetmos, råkost Men dagens fiskepinner er nærmest uspiselige, så det har jeg ikke spist siden tidlig 2000-tall Anonymkode: cbeee...770 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #8 Skrevet 2. november 2022 Kokte poteter, isbergsalat, rømme og eggesmør. Anonymkode: d5416...300
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #10 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker 42 skrev (5 timer siden): Gjorde ett kjapt søk selv, og fant den ikke... Uansett så er jo fiskepinnene du får kjøpt på butikken i disse dager virkelig ikke bra, samenlignet med før... Du kan "enkelt" lage "torskefilete/pinner/blokker" som smaker mye bedre, er billigere, og er mye sunnere selv Billigere blir de nok ikke, fisk er dyrt. Anonymkode: 3d92b...461 1
Maskinfører Skrevet 2. november 2022 #11 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Poteter, råkostsalat og smeltet smør og/eller remulade +sitronbåt Pommes frites, grønn ertestuing eller salat og remulade eller Thousand island + sitronbåt Potetmos, råkost Men dagens fiskepinner er nærmest uspiselige, så det har jeg ikke spist siden tidlig 2000-tall Anonymkode: cbeee...770 Pommes Frites blir nesten sånn Fish and chips da
Gjest Adobyen Skrevet 2. november 2022 #12 Skrevet 2. november 2022 Jeg testet det i airfryeren for en stund siden, og det ble veldig godt. Det var en pakke av de billigste fiskepinnene som hadde lagt i frysen ganske lenge, for jeg hadde ikke særlig lyst på dem. De spiste jeg bare slik de var, maulet med litt sweet chilisaus til dip.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #13 Skrevet 2. november 2022 Makaroni, rømme og sweet chili-saus. Anonymkode: c4685...672
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #14 Skrevet 2. november 2022 Enten hollandaise-saus fra Toropose, poteter og kokte gulrøtter og blomkål, eller som mamma alltid serverte, med brun saus fra Toropose og makaroni og kokte poteter. Barndomsminner. Anonymkode: 5a6a4...9b1 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #15 Skrevet 2. november 2022 I tortillalompe med agurk, vårløk, mangosalsa med ekstra mango og remulade. Anonymkode: 59730...95f
Brunhilde Skrevet 2. november 2022 #16 Skrevet 2. november 2022 Den forrige tråden er her hvis du har lyst til å lese den. Jeg spiser fiskepinner med båtpoteter, raspet gulrot og litt remulade. Da jeg bodde hjemme spiste vi fiskepinner med kokt potet, raspet gulrot og litt av smøret fra panna fiskepinnene var stekt i. 1
Heydayotheinterweb Skrevet 2. november 2022 #17 Skrevet 2. november 2022 Spiser ikke fiskepinner. Isåfall er det bare som noe "on the side"
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #18 Skrevet 2. november 2022 Fra sner, potetmos, toast, båtpoteter, spagetti, lefse og salat, pitabrød og salat… Mulighetene er uendelig. Anonymkode: aa762...cb8
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #19 Skrevet 2. november 2022 Her serveres de som i "gamle" dager med kokte poteter, revet gulrot med sukker- og sitronsaus, smeltet smør og en klatt rømme. Anonymkode: c7d0e...8d1 3
Bergknapp Skrevet 2. november 2022 #20 Skrevet 2. november 2022 Fiskepinner i pitabrød er godt. Sammen med kokt brokkoli, agurk, tomat, sylteagurk, raspet gulrot og rømme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå