AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #1 Skrevet 1. november 2022 For 3 år siden kom jeg i kontakt med en fyr på nett.Tok litt tid før vi møttes,siden han sa han var nervøs på aldersforskjellen mellom oss.Så fikk han dame,men vi har holdt kontakten.Forholdet dems har vært litt opp og ned sier han.Han har vært hos meg 3 ganger,når han sier det har vært slutt mellom dem.For noen dager siden var han hos meg,han sier han ikke tenner på hu dama,at han ikke orker sex med hu osv.Men at hu stiller så mye opp før han.Rett etter sex vi hadde sist sa han,please ikke si det til dama🙈Hvorfor si så mye negativt om dama/eller eksen jeg trodde det var. Anonymkode: de827...fe3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #2 Skrevet 1. november 2022 Utro menn snakker negativt om dama for å forsvare at de er utro. Hvis han hadde vært sammen med ei kjempegrei jente, så ville han jo vært DEN drittsekken. Men når han sier til damer at dama hans er noe negativt, så får han sympati. "Hvordan holder du ut? Stakkars deg! Jeg skal ligge med deg så du kan se hvor fantastiske kvinner KAN være" Anonymkode: 7066c...f65 4 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #3 Skrevet 1. november 2022 Såklart er det bare tull. Alle utro menn sier til elskerinna ting som at de er på vei ut av forholdet, at de bare er sammen for praktiske årsaker, at de ikke har sex mer, at han ikke ser noe varig med henne osv. Dette er bare løgn for å prøve å rettferdiggjøre utroskapen mens hjemme hos dama igjen så sier de de elsker henne, vil gifte seg med henne, kan ikke leve uten henne osv. Sier seg jo selv når han ber deg ikke si noe om dere to til henne for det er henne han vil være med og ikke få det ødelagt. Du utnyttes Anonymkode: efab8...4eb 4 1
Bombasi Skrevet 1. november 2022 #4 Skrevet 1. november 2022 Han prater tull og driver på med tull. Dette er en tullemann du bør holde deg langt unna. 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #5 Skrevet 2. november 2022 Hvis du lurer på hvordan et prakteksemplar av idiot er for noe så har du svaret. Kom deg bort fra denne mannen. Han er en dust Anonymkode: ca8dd...d07 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #6 Skrevet 2. november 2022 Utro menn (og kvinner) sier allslags bullshit for å få seg et ligg. Bare å ignorere, så går de på neste og prøver seg. Anonymkode: 7066c...f65 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #7 Skrevet 2. november 2022 Har forresten hørt at eksen baksnakket meg til flere kvinnfolk før han fikk napp hos hun han er sammen med nå. Hun trodde på at vi aldri hadde sex, og at jeg ikke gjorde en dritt i huset. Nå er det hun som gjør alt i huset hos han. Hun får sikkert høre som jeg at hun ikke gjør en dritt 😂 Anonymkode: 7066c...f65 1
Commander Skrevet 2. november 2022 #8 Skrevet 2. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): For 3 år siden kom jeg i kontakt med en fyr på nett.Tok litt tid før vi møttes,siden han sa han var nervøs på aldersforskjellen mellom oss.Så fikk han dame,men vi har holdt kontakten.Forholdet dems har vært litt opp og ned sier han.Han har vært hos meg 3 ganger,når han sier det har vært slutt mellom dem.For noen dager siden var han hos meg,han sier han ikke tenner på hu dama,at han ikke orker sex med hu osv.Men at hu stiller så mye opp før han.Rett etter sex vi hadde sist sa han,please ikke si det til dama🙈Hvorfor si så mye negativt om dama/eller eksen jeg trodde det var. Anonymkode: de827...fe3 Gratulerer, du har fått elskerinnetalen. Helt vanlig og tegne et bilde av hjemme situasjonen som negativ. Det gjør at han ikke fremstår som en kødd, og du ikke føler du ødelegger noe. Det er jo allerede ødelagt i følge han. Talen er blitt brukt i 1000 år og brukes til å rettferdige gjøre egne handlinger og sette seg selv i et bedre lys og fremstå som det egentlige offer som blir drevet til utroskap av andre. Oppsummert, du blir manipulert , dama hjemme blir lurt, fyren en er selvrettferdig og egoistisk rasshøl. Sats på han og du er neste. Endret 2. november 2022 av Commander 5
Heydayotheinterweb Skrevet 2. november 2022 #9 Skrevet 2. november 2022 Nei, han er ærlig. Med tiden forlater han henne og tar deg.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #10 Skrevet 2. november 2022 Og til helga vil lottotallene slå inn. Livet er herlig dere! Anonymkode: 8e3c5...09b 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #11 Skrevet 2. november 2022 Greia er også litt at vi ikke vil ha hverandre seriøst.Men har litt felles problemer.Så vi mange ganger sitter vi bare prater sammen,er ikke alltid sex.Men alltid sier han det samme om dama,at hu er sur for at han ikke orker ha sex med henne,at hu ikke er hans type,osv.At han blir pga at hun har stilt opp så mye for han når han hadde det som værst.Hun har barn som han har blitt gla i og ikke vil skuffe.Syntes så synd på hu som blir lurt.Og ja han skal ut av mitt liv.ts Anonymkode: de827...fe3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #12 Skrevet 2. november 2022 Han forsøker vel å si at han skal gjøre det slutt for å holde deg på gress. Anonymkode: 7a426...661 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #13 Skrevet 2. november 2022 Ja han prater tull! «ALLE» utro menn sier det samme. Har bred erfaring med slike…. Anonymkode: 10c7f...493 1 1
Snok1 Skrevet 2. november 2022 #14 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja han prater tull! «ALLE» utro menn sier det samme. Har bred erfaring med slike…. Anonymkode: 10c7f...493 Nei. Du må styre unna idiotene. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #15 Skrevet 2. november 2022 Han er en utro fyr Han snakker stygt om andre 👏Litt av en kjernekar du har funnet deg! Anonymkode: 7066c...f65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå