AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #1 Skrevet 1. november 2022 Vi har sett på hverandre i ca to år, jobber på samme sted men ikke for samme arbeidsgiver. vi har hilst og hatt litt smaltalk men ikke mer. Helt til i høst, vi var ute på byn sammen, kjemien var der med det samme. Vi hadde det utrolig gøy sammen, lå sammen og dro ut å spiste frokost sammen dagen derpå. Han leide meg, holdt rundt meg og kysset meg hade. Time etterpå fikk jeg en melding der han takket for en koselig kveld / natt. Vi møttes på jobben dagen etter hvor han forklarte at han måtte reise hjem til hjemlandet sitt for en liten periode til han finner ny leilighet her i Norge. ( han har flyttet til Norge pga jobben) Han forklarte da hva han skulle hele uken og sa hade og at vi ses når han kommer tilbake. Han var borte en måned, helgen han kom hjem hadde han booket et kjempe fint hotellrom og vi var sammen. Han kysser meg, holder rundt meg. Vi lå i sengen å så på solnedgangen. Prater. Nå er han i hjemlandet igjen men har sendt meg en melding om at han har fått leilighet og overtar snart. Vi har da planer om å lage en norsk rett han ikke har smakt før. Problemet her er at jeg ikke hører fra han i mellomtiden, han liker noe av det jeg legger ut på insta men vi har ikke noe kontakt utenom. Vi har ikke avtalt noe spesifikk møte, som gjør at jeg blir litt i tvil. Jeg har aldri møtt en mann som er så fin, god og snill som han. Han får meg virkelig til å føle meg godt når jeg er sammen med han. Men han får meg også virkelig til å føle meg gal når han er borte. Jeg er redd jeg bare er en som dekker dem kjedelige dagene for han her i Norge. Men vet ikke helt hvilke hint / røde flagg jeg skal se etter? Anonymkode: 9aeea...03f
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #2 Skrevet 1. november 2022 Kan det være at han er gift i hjemlandet sitt ? Anonymkode: 2570d...ec0 9 9
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #3 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan det være at han er gift i hjemlandet sitt ? Anonymkode: 2570d...ec0 Han har fortalt om eksen sin og jeg har jo snoket litt. Så ingenting som tyder på det. Men det hadde vært typisk når man først endelig møter en fyr som har så mange gode egenskaper enn all dritten jeg har vært med. Anonymkode: 9aeea...03f
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #4 Skrevet 1. november 2022 Hvorfor ut av landet en hel mnd pga leilighet? Hvem vet ikke at de blir uten bolig, og hva slags jobb kan miste ansatte så lenge? Anonymkode: 4c72d...af5 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #5 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Men vet ikke helt hvilke hint / røde flagg jeg skal se etter? Anonymkode: 9aeea...03f Når han kan gå en mnd uten å prate med deg, så er vel det ett hint? Anonymkode: 4c72d...af5 7
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #6 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han har fortalt om eksen sin og jeg har jo snoket litt. Så ingenting som tyder på det. Men det hadde vært typisk når man først endelig møter en fyr som har så mange gode egenskaper enn all dritten jeg har vært med. Anonymkode: 9aeea...03f Er ikke så normalt å fortelle så mye om eksen sin. Mulig han har gjort dette bare for å overbevise deg om at det er en eks... Og snoking i sosiale medier hjelper ikke om hun ikke har sosiale medier, ikke uvanlig det heller avhengig av hvilket land det er snakk om. Det eneste du kan gjøre er å snakke åpent med han og spørre og å si at du vil ha mer kontakt. Ringer du han og han svarer ikke så er det rødt flagg. Jeg syns også hele historien med at han måtte reise til hjemlandet i mangel på leilighet i Norge høres veldig suspekt ut, i følge deg har han hatt fast stilling i Norge i to år og hvis han hadde mistet leiligheten han hadde så hadde jobben bistått med ny eller hvertfall ikke tillatt at han plutselig var flere måneder vekk fra jobb. Noe skurrer, og desverre er det ofte med de alt virker så perfekt og romantisk med i begynnelsen som det viser seg å skurre mest med. Ikke fall pladask før du kjenner han bedre, per nå er han bare en du har hatt noen hete netter med og du vet ikke om han vil mer. Anonymkode: 6631f...277 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #7 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor ut av landet en hel mnd pga leilighet? Hvem vet ikke at de blir uten bolig, og hva slags jobb kan miste ansatte så lenge? Anonymkode: 4c72d...af5 Jobben mister han ikke, han har hjemmekontor. Og han jobber ikke fast på et sted men på flere bygg i hele Norge og andre land. Men han har hovedbase i Norge. Anonymkode: 9aeea...03f
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #8 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er ikke så normalt å fortelle så mye om eksen sin. Mulig han har gjort dette bare for å overbevise deg om at det er en eks... Og snoking i sosiale medier hjelper ikke om hun ikke har sosiale medier, ikke uvanlig det heller avhengig av hvilket land det er snakk om. Det eneste du kan gjøre er å snakke åpent med han og spørre og å si at du vil ha mer kontakt. Ringer du han og han svarer ikke så er det rødt flagg. Jeg syns også hele historien med at han måtte reise til hjemlandet i mangel på leilighet i Norge høres veldig suspekt ut, i følge deg har han hatt fast stilling i Norge i to år og hvis han hadde mistet leiligheten han hadde så hadde jobben bistått med ny eller hvertfall ikke tillatt at han plutselig var flere måneder vekk fra jobb. Noe skurrer, og desverre er det ofte med de alt virker så perfekt og romantisk med i begynnelsen som det viser seg å skurre mest med. Ikke fall pladask før du kjenner han bedre, per nå er han bare en du har hatt noen hete netter med og du vet ikke om han vil mer. Anonymkode: 6631f...277 Jobben er det ikke noe galt med, han har mulighet for hjemmekontor og jobber på flere steder i Norge og andre land. Han sa opp leiligheten sin for å kunne bo mellom noen av stedene han jobber på men trodde ikke det skulle ta så lang tid å finne en ny leilighet her. Anonymkode: 9aeea...03f
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #9 Skrevet 1. november 2022 Prøver han bli kjent med deg da? Anonymkode: 4c72d...af5 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #10 Skrevet 1. november 2022 Det høres ut som om du har fått rollen som elskerinne, dessverre. Anonymkode: e061e...6c5 5 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #11 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Prøver han bli kjent med deg da? Anonymkode: 4c72d...af5 Ja, han spør mye. Viser interesse. Og når vi er sammen får han meg virkelig til å føle at jeg er den eneste i rommet. Jeg spurte hvorfor han ville møte meg sist vi møttes, fikk i svar at han ville møte meg for at han liker meg. Anonymkode: 9aeea...03f
ntrane Skrevet 1. november 2022 #12 Skrevet 1. november 2022 Men .. hvor vil du med dette forholdet? Giftemål? Barn? Tenk igjennom logistikken og "can of worms" du risikerer med noen fra utlandet. Har ikke 90 days lært deg noen ting ?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #13 Skrevet 1. november 2022 Jeg er i en situasjon som er så og si helt tilsvarende din, TS. Han gir meg masse oppmerksomhet, sier han liker meg, god sex osv. Hørte heller ikke fra han, da han var en måned i hjemlandet sitt. Forskjellen er at jeg VET at han har dame i hjemlandet. Tror at du som jeg, er elskerinner Anonymkode: 3d1cc...224 4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #14 Skrevet 1. november 2022 ntrane skrev (1 minutt siden): Men .. hvor vil du med dette forholdet? Giftemål? Barn? Tenk igjennom logistikken og "can of worms" du risikerer med noen fra utlandet. Har ikke 90 days lært deg noen ting ? Jeg har ikke planlagt så langt. Jeg har barn som begynner å bli store og vil ikke ha flere barn. Han vil ikke ha egne barn. Kunne gjerne tenkte meg å sett hva det kan bli, om han er som han viser seg er dette en mann jeg gjerne vil ha i livet. Har ikke sett på 90 days. Anonymkode: 9aeea...03f
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #15 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er i en situasjon som er så og si helt tilsvarende din, TS. Han gir meg masse oppmerksomhet, sier han liker meg, god sex osv. Hørte heller ikke fra han, da han var en måned i hjemlandet sitt. Forskjellen er at jeg VET at han har dame i hjemlandet. Tror at du som jeg, er elskerinner Anonymkode: 3d1cc...224 Jeg håper ikke vi deler samme mann 😅 Anonymkode: 9aeea...03f
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #16 Skrevet 1. november 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg håper ikke vi deler samme mann 😅 Anonymkode: 9aeea...03f Nei, min har ikke hjemmekontor og har et barn i hjemlandet 🙂 Anonymkode: 3d1cc...224 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #17 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, min har ikke hjemmekontor og har et barn i hjemlandet 🙂 Anonymkode: 3d1cc...224 Okei 😅 Jeg har snoket såpass at jeg har funnet ut hvem eksen er. Hun har ganske lukket profil men ingenting som indikerer på at dem fortsatt er sammen. Anonymkode: 9aeea...03f
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #18 Skrevet 1. november 2022 Jeg dater en fyr som skal være borte i utlandet en måned nå, må innrømme jeg ble litt deppa av å lese denne tråden…. Anonymkode: 119c9...cfa
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #19 Skrevet 1. november 2022 Just now, AnonymBruker said: Okei 😅 Jeg har snoket såpass at jeg har funnet ut hvem eksen er. Hun har ganske lukket profil men ingenting som indikerer på at dem fortsatt er sammen. Anonymkode: 9aeea...03f Kan jo være at han har møtt ei etter eksen Anonymkode: 3d1cc...224 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #20 Skrevet 1. november 2022 Just now, AnonymBruker said: Jeg dater en fyr som skal være borte i utlandet en måned nå, må innrømme jeg ble litt deppa av å lese denne tråden…. Anonymkode: 119c9...cfa Ikke ta sorgene på forskudd, kan jo være han kontakter deg mens han er vekke Anonymkode: 3d1cc...224
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå