Gå til innhold

Å treffe en som bor 4 timer unna... Hvor og hvordan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Matcher med en som bor et godt stykke unna. Hvis vi skal treffes, hva er lurt å gjøre... Treffes midtveis? Vi kan jo ikke akkurat ta inn på hotell sammen når vi ikke vet om vi matcher IRL? Og jeg vil ikke at han skal komme til meg... 

Hvordan gjør dere dette? 

Anonymkode: bb468...34f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tog kanskje? 

Anonymkode: c8b9e...23c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tog kanskje? 

Anonymkode: c8b9e...23c

Du mener å treffes på toget? 

Skrevet

Finn en kaffé eller noe som ligger ca. Midtveis? :) 

• Nyttig 2
Skrevet

Treffes midtveis og gå en tur og finne en koselig restaurant hvis kjemien er bra. Da kan det fort gå 3-4 timer:) 

Anonymkode: 9a84f...f8b

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Treffes midtveis og gå en tur og finne en koselig restaurant hvis kjemien er bra. Da kan det fort gå 3-4 timer:) 

Anonymkode: 9a84f...f8b

Ja jeg heller nok mot dette... 👍

Skrevet

Vært i samme situasjon. Han endte opp med å bestille hotell i min hjemby uten å si fra på forhånd. Jeg kjente at det fort ble litt dumt, for da ble det en forventning om at jeg skulle sove med han på hotellet og han forventet at jeg skulle booke hotell i hans hjemby beste gang (noe som var helt uaktuelt, jeg reiser ikke så langt og betaler i dyre dommer for hotell for en fyr jeg ikke kjenner). Så det gikk rett i dass😆 

Anonymkode: 57972...f83

• Liker 3
Skrevet

Treffes midtveis høres smart ut. 2 timer reisevei hver pr. vei. Trenger da ingen overnatting. 

Ta en utedate som varer i 1-2 time. Det bør være nok for å kjenne på om dere vil møtes igjen eller ikke. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Enig med resten møtes et sted midt i mellom dere ☺️ 

Kan være riktig så fine dater det☺️

Skrevet

Kjempemulighet til å gå en tur sammen. Det er det beste man kan gjøre. Frik luft, natur, bevegelse. Kanskje smette innom en kafé etterpå og ra en kaffe eller matbit. 

Anonymkode: 40c5a...3ca

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg er glad jeg er rett på sak og aldri drevet med dating.

Skrevet
Heydayotheinterweb skrev (18 minutter siden):

Jeg er glad jeg er rett på sak og aldri drevet med dating.

Rett på sak i hva?? Tråden handler om å finne en smidig løsning til å møte en som bor litt langt unna som en liker og har lyst til å bli bedre kjent med. 

Forøvrig enig .. møtes på halvveien kanskje ett sted ingen av dere stopper ofte så har dere ett nytt sted å utforske sammen😊 lykke til☘️☘️☘️

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
1 hour ago, GrønnNellik68 said:

Rett på sak i hva?? Tråden handler om å finne en smidig løsning til å møte en som bor litt langt unna som en liker og har lyst til å bli bedre kjent med. 

Forøvrig enig .. møtes på halvveien kanskje ett sted ingen av dere stopper ofte så har dere ett nytt sted å utforske sammen😊 lykke til☘️☘️☘️

Nei, altså jeg spør bare rett ut om de vil pule eller ikke.
Svaret er som regel "Ja." 
Men nå snakker jeg skandinavisk kultur her da. 

Skrevet
Heydayotheinterweb skrev (18 minutter siden):

Nei, altså jeg spør bare rett ut om de vil pule eller ikke.
Svaret er som regel "Ja." 
Men nå snakker jeg skandinavisk kultur her da. 

Har på følelsen at det har ikke hun noe interesse av her ..hun ønsker bare å bli bedre kjent. Han hadde nok ikke sagt nei takk. ha ha ha...

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Har på følelsen at det har ikke hun noe interesse av her ..hun ønsker bare å bli bedre kjent. Han hadde nok ikke sagt nei takk. ha ha ha...

Jeg er mann. Det er de som sier "Ja, takk" til meg.
Joda, jeg skjønner det, men jeg har bare aldri drevet med dating.
Prøvde det en gang i 2011 tror jeg det var.
Drikke kaffe og prate meningsløst pjatt om seg selv mens du blir evaluert.
Uææææh!

Datingkulutren er forresten Amerikansk. Kommer fra den pueritanske historien til landet.
Den Skandinaviske kulturen er (var) å feste og bare ligge sammen om man likte hverandre.

Skrevet
Heydayotheinterweb skrev (1 minutt siden):

Jeg er mann. Det er de som sier "Ja, takk" til meg.
Joda, jeg skjønner det, men jeg har bare aldri drevet med dating.
Prøvde det en gang i 2011 tror jeg det var.
Drikke kaffe og prate meningsløst pjatt om seg selv mens du blir evaluert.
Uææææh!

Datingkulutren er forresten Amerikansk. Kommer fra den pueritanske historien til landet.
Den Skandinaviske kulturen er (var) å feste og bare ligge sammen om man likte hverandre.

Helt enig der. Dating kommer fra usa og der er det litt mer stas over det enn her. Her må en være på vakt hele tiden når en møter noen og hva slags intensjoner de har med deg. Slitsomt. Glad en ikke er ung lengre så slipper det der. Men jeg tar gjerne en kaffe hvis jeg skal møte noen jeg aldri har møtt før fordi 98% av tilfellene har jeg en tanke i hodet når jeg møter dem, hvordan kan jeg komme meg fort nok ut her i fra? ha ha ha..så er ikke noe ess i dating nei. 

Skrevet

Helt enig der. Dating kommer fra usa og der er det litt mer stas over det enn her. Her må en være på vakt hele tiden når en møter noen og hva slags intensjoner de har med deg. Slitsomt. Glad en ikke er ung lengre så slipper det der. Men jeg tar gjerne en kaffe hvis jeg skal møte noen jeg aldri har møtt før fordi 98% av tilfellene har jeg en tanke i hodet når jeg møter dem, hvordan kan jeg komme meg fort nok ut her i fra? ha ha ha..så er ikke noe ess i dating nei. 

Heldigvis bryr jeg meg ikke så mye om sex lengre (er 45 og har hatt nok av det) så kaffe funker som faen for meg.
Håper jeg slipper midtlivskrise. So far, so good.

• Nyttig 1
Skrevet
Heydayotheinterweb skrev (5 minutter siden):

Heldigvis bryr jeg meg ikke så mye om sex lengre (er 45 og har hatt nok av det) så kaffe funker som faen for meg.
Håper jeg slipper midtlivskrise. So far, so good.

Ha ha får håpe en slipper unna det. Men ts håper du oppdaterer hvordan det gikk??

• Liker 1
Skrevet

Ha ha får håpe en slipper unna det. Men ts håper du oppdaterer hvordan det gikk??

Du får nesten snakke med meg privat og få videre kontaktinfo fordi jeg kommer, av erfaring, til å bli bannet her inne en uke uansett.

Alle må tenke likt ellers er de imot frihet, vettu.
Mass formation psychosis, anyone?

Jeg meldte meg på her for å finne kjerringråd men fant ut at det var alt annet enn det.
Så jeg bare ble her og skrev hva jeg mente.
Alle må tenke likt. Ikke ha egne meninger. 

Skrevet

Dere skal jo knulle uansett. Så hvorfor ikke ha daten hjemme hos en av dere?

Anonymkode: ea523...758

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...