AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #1 Skrevet 1. november 2022 Vi har begynt salgsprosessen, og jeg ønsker derfor å planlegg litt mtp å gjøre klart til fotografering og visning. Vi her hjemme er litt uenige om hvordan vi burde gå frem, så nå ønsker jeg bare smarte tips slik at vi kan gjøre ting enklest mulig. Mine tanker er å pakke ned alt vi ikke trenger eller bruker, fordi vi har veldig lite plass til oppbevaring her. Slik at vi får gjemt unna de tingene vi faktisk trenger men ikke vil/kan ha fremme ved visning. Min mann mener vi skal pakke alt i skuffer og skap til fotografen kommer, og ikke pakke noe før vi faktisk skal flytte. Anonymkode: 1ac59...d12
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #2 Skrevet 1. november 2022 Ja, som du sier, pakk ned ALT overflødig. Vi pakket ting i bilen både før fotografering og før visning. Ting som micro, skittentøyskurv, vannkoker, dobørst, støvsuger, hundebur osv osv. Vi begynte dessuten flytteprosessen tidlig og pakket ned absolutt alt vi ikke virkelig trengte og satte det vekk. Da blir det mye lettere å ha kontroll. Det gjorde også selve flytteprosessen lettere også. Tenk på at folk kan åpne skap og skuffer på visning, så det bør ikke falle ut et lass av ting eller se overfylt ut. Ha det rent og ryddig på sånne steder også! Vi downsizet også stuebordet slik at det ikke tok så mye plass i rommet. Ellers holdt vi alt veldig enkelt og rent bare. At det lukter rent og friskt er et stort pluss. Om du har kjæledyr så kan det være lurt å slette alle bevis før fotografering/visning. Det vil si, ingen matskål, bur, klorestativ eller dyreseng stående framme. Det var det jeg kom på. Lykke til😊 Anonymkode: cc3f9...3fd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå