Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, utrolig klisje. Jeg vet. Og nei, dette er ingen annonse for å finne han igjen. 

Men jeg bare lurer på, hva tror dere er sjansen for å møte han igjen? (Bor i en by med 50 000 innbyggere). Ikke det at jeg faktisk tror vi kommer til å møtes igjen, og om vi skulle det så er det jo ytterst lite sannsynlig at vi møtes i en setting der det ville vært naturlig å spørre han på date. Men det er vel lov å drømme?

Anonymkode: db8c7...53d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig å si men lov å drømme ja :) Hvis dere er meant to be så forenes deres igjen 

Anonymkode: 19dce...b34

Skrevet

Du så ham på bussen? I en by med 50.000 innbyggere er det jo ikke såååå mange bussruter og kollektivreisende. Så hvis du er ordentlig desp kan du jo hive deg på den samme bussen på samme tidspunkt i en periode, for å se om han pleier å ta den bussen. Folk har jo ofte ganske satte vaner når det gjelder bruk av kollektivtransport, særlig til/fra jobb.

Men dette vil jo gjøre beslag på en del av tiden din, da 😜 Og litt skuffende hvis du endelig ser ham igjen, sier til ham at du håpte du kom til å se ham igjen/lovet deg selv at da skulle du ta kontakt osv… og så viser det seg at han har kjæreste.

Anonymkode: f289d...b94

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Umulig å si men lov å drømme ja :) Hvis dere er meant to be så forenes deres igjen 

Anonymkode: 19dce...b34

Ja, får håpe på det 😊

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Du så ham på bussen? I en by med 50.000 innbyggere er det jo ikke såååå mange bussruter og kollektivreisende. Så hvis du er ordentlig desp kan du jo hive deg på den samme bussen på samme tidspunkt i en periode, for å se om han pleier å ta den bussen. Folk har jo ofte ganske satte vaner når det gjelder bruk av kollektivtransport, særlig til/fra jobb.

Men dette vil jo gjøre beslag på en del av tiden din, da 😜 Og litt skuffende hvis du endelig ser ham igjen, sier til ham at du håpte du kom til å se ham igjen/lovet deg selv at da skulle du ta kontakt osv… og så viser det seg at han har kjæreste.

Anonymkode: f289d...b94

Hehe, godt forslag. Men kommer nok ikke til å gjøre det. Som du sier kommer det nok til å ta litt for mye tid 😅 Også hadde jeg følt meg veldig som en stalker... Ja, det hadde vært skikkelig skuffende. Og jeg tror nok jeg ikke hadde hatt mot nok til å ta kontakt med ham uansett.

Skrevet

Hva er egentlig greia med at man skal møte på folk man ikke kan få? 🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er egentlig greia med at man skal møte på folk man ikke kan få? 🙈

ja helt enig. nå i det siste tråd etter tråd. enten kan man ikke få personen, eller så er det en kvinne som avviste en mann i tenårene som igjen avviser stygt tilbake eller så er det mye om blikk kontakt.

disse trådene gjør KH usaklig.

Anonymkode: 9b7ba...5a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...