AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #1 Skrevet 1. november 2022 På hvilket tidspunkt introduserte du din nye kjæreste til barnet ditt? Anonymkode: dac3e...9ce
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #2 Skrevet 1. november 2022 Jeg fortalte barna at jeg hadde fått meg kjæreste etter at vi hadde vært sammen i et halvår. Da hadde jeg vært single og alenefar i 5 år. De ble gradvis kjent med henne og barnet hennes. Vi overnatter aldri hos hverandre når barna er hjemme. Har valgt å bo hver for oss fram til barna er så gamle at de flytter ut. Anonymkode: 015fd...082 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #3 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fortalte barna at jeg hadde fått meg kjæreste etter at vi hadde vært sammen i et halvår. Da hadde jeg vært single og alenefar i 5 år. De ble gradvis kjent med henne og barnet hennes. Vi overnatter aldri hos hverandre når barna er hjemme. Har valgt å bo hver for oss fram til barna er så gamle at de flytter ut. Anonymkode: 015fd...082 Anntar da at dere er uten unger samtidig? Her er det omvendt...Alltid en av oss som har barn. Anonymkode: dac3e...9ce
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #4 Skrevet 2. november 2022 Rundt 6 mnd, men jeg har henne fulltid da bio. far ikke har noe kontakt med barnet. Hun er 5 år gammel. Han kom innom i blant f.eks for å "Hjelpe mamma med noe", men ikke ofte slik at hun ikke fikk noe tilknytning. Da var vi bare "venner". Etter omlag et halvt år så sa vi at vi var kjærester. Tok det gradvis hvor han var her litt oftere på kvelder, spiste middag med oss i blant, var med oss på aktiviteter alle sammen og sov over her. Han har en sønn på 8, med delt ansvar Anonymkode: d61b4...075
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #5 Skrevet 2. november 2022 Ca 3 måneder Sønnen min var 10, og siden faren bor i nabolaget fikk han med seg at jeg hadde besøk i pappahelger. For meg var det viktig å se om de kom overens før jeg kunne gå videre med mannen. Sønnen min har bare fått møte han. Det har ikke føltes rett med tidligere flørter så da har jeg avsluttet når neste steg var å møte barnet mitt. Vi har vært sammen i 3 år nå, og de to kommer så godt overens Anonymkode: 4bda0...274
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #6 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (På 1.11.2022 den 20.35): På hvilket tidspunkt introduserte du din nye kjæreste til barnet ditt? Anonymkode: dac3e...9ce gikk litt over 9 måneder før vi traff hverandres barn, jeg har alltid vert alene mine og han var alene med sine i 3 år da vi traff hverandre. Nå har vi vert sammen i 6 år og har 2 felles barn også Anonymkode: 17097...904
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #7 Skrevet 2. november 2022 Desto tidligere, desto bedre. Kjærligheten gjør en blind. Har 5 barn med 6 fedre. Anonymkode: e6a30...654
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #8 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Desto tidligere, desto bedre. Kjærligheten gjør en blind. Har 5 barn med 6 fedre. Anonymkode: e6a30...654 Høres ut som at du har fler enn nok fedre å spille på. Så flott! Anonymkode: 94f06...9e4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #9 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Anntar da at dere er uten unger samtidig? Her er det omvendt...Alltid en av oss som har barn. Anonymkode: dac3e...9ce Vi er sjelden uten unger. Mine barn var hos mor annen hver helg da hun hadde samboer nært der vi bor. Da hun var single var hun sjelden å se. Hennes neste samboer bodde på den andre siden av landet. Ungene var der to ganger i løpet av ett år. Nå er hun single igjen, og barna er hos henne sjeldnere og sjeldnere. Faren til kjæresten min er mer forutsigbar. Der er problemet at ungene ikke vil til ham. Anonymkode: 015fd...082
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #10 Skrevet 8. november 2022 Imgen flere tanker rundt dette? Anonymkode: dac3e...9ce
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #11 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (På 2.11.2022 den 22.07): Desto tidligere, desto bedre. Kjærligheten gjør en blind. Har 5 barn med 6 fedre. Anonymkode: e6a30...654 5 barn med 6 fedre?? Hvordan fikk du til det utenom å være løs? Anonymkode: 23dbc...123
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #12 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (På 2.11.2022 den 22.07): Desto tidligere, desto bedre. Kjærligheten gjør en blind. Har 5 barn med 6 fedre. Anonymkode: e6a30...654 Imponerende. Anonymkode: 5d0f4...f76
Blått Skrevet 8. november 2022 #13 Skrevet 8. november 2022 On 11/2/2022 at 10:07 PM, AnonymBruker said: Desto tidligere, desto bedre. Kjærligheten gjør en blind. Har 5 barn med 6 fedre. Anonymkode: e6a30...654 5 barn med 6 fedre?
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #14 Skrevet 8. november 2022 Det var tydeligvis ingen som forsto at AB med fem barn var ironisk. Barna fortjener at man venter til forholdet har vart en god stund (under et halvt år er altfor tidlig) og er stabilt. Barn har ikke behov for at foreldrene kommer med kjæreste etter kjæreste som de må forholde seg til og så kanskje opplever at bare forsvinner ut av livene deres. Når man har vært sammen i bare 5-6 mnd svever man fremdeles på en rosa sky og har ikke den fjerneste anelse om det er liv laga. Anonymkode: a08f2...eab
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #15 Skrevet 8. november 2022 Tok nok 6 mnd... Anonymkode: 3e1e4...14c
Blått Skrevet 9. november 2022 #16 Skrevet 9. november 2022 23 hours ago, AnonymBruker said: Det var tydeligvis ingen som forsto at AB med fem barn var ironisk. Barna fortjener at man venter til forholdet har vart en god stund (under et halvt år er altfor tidlig) og er stabilt. Barn har ikke behov for at foreldrene kommer med kjæreste etter kjæreste som de må forholde seg til og så kanskje opplever at bare forsvinner ut av livene deres. Når man har vært sammen i bare 5-6 mnd svever man fremdeles på en rosa sky og har ikke den fjerneste anelse om det er liv laga. Anonymkode: a08f2...eab Nei, jeg bare stiller litt spørsmål rundt hvordan man kan ha 5 barn med 6 fedre. Er jo en pappa for mye 😬
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå