Gå til innhold

Er det for optimistisk å tenke at jeg vil møte kjæreste ett annet sted enn nettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det for optimistisk å tenke at jeg vil møte min kjæreste ett annet sted enn nettet?

Jeg har forsøkt tinder, men følte egentlig at det ikke er helt for meg. Så jeg hadde gjerne håpet på å kunne møte kjæreste ett eller annet sted i det virkelige livet. Men så er det jo det at der er ingen aktuelle på jobb, jeg har ingen venner som kjenner noen, jeg drar aldri ut på byen eller på fester og jeg har ingen hobbyer. Så da er man vel litt stuck da?

Anonymkode: 63bc9...161

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Man må nesten oppsøke ulike plasser, møte nye mennesker gjennom jobb/skole, venner og bekjente for å kunne møte andre mennesker. Så hvis du verken har hobbyer og ellers aldri er der ute for å «bjuda på» så kan det være vanskelig å finne seg noen, ja. Det er bare i eventyrer en prins kommer ridende på hest for å kapre hjertet ditt, dessverre. 

Endret av Jaytee
Skrevet
Jaytee skrev (15 minutter siden):

Man må nesten oppsøke ulike plasser, møte nye mennesker gjennom jobb/skole, venner og bekjente for å kunne møte andre mennesker. Så hvis du verken har hobbyer og ellers aldri er der ute for å «bjuda på» så kan det være vanskelig å finne seg noen, ja. Det er bare i eventyrer en prins kommer ridende på hest for å kapre hjertet ditt, dessverre. 

Ja, du har ett godt poeng. Tenkte forsøke finne meg en hobby da, som jeg kunne begynne med. Men har egentlig ingen interesser? Hvilke hobbyer kan være greie å starte med når man ikke har noen interesser for å møte andre? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men så er det jo det at der er ingen aktuelle på jobb, jeg har ingen venner som kjenner noen, jeg drar aldri ut på byen eller på fester og jeg har ingen hobbyer.

Ganske likt meg. Jeg møtte min mann da vi kom i snakk på en kafé på et kjøpesenter.

Jeg har ingen tro på å finne noen på nettet!

Mitt råd er å fokusere på noe annet. Ikke let etter the one. Han dukker opp når du minst venter det.

Anonymkode: 8577e...150

Skrevet

Var så uheldig å ha på meg en grønn lue på en tur i fjellet. Skjønte ikke alle kjekke menn som stoppet og tok initiativet til en prat med meg. Fikk en lattermild påminnelse fra venner at fargen på lua mi var et signal om at jeg var på sjekkern. Som godt gift dro jeg av meg lua ganske kjapt. DNTs single menn var virkelig på hugget. 

Anonymkode: 440ee...a0d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ganske likt meg. Jeg møtte min mann da vi kom i snakk på en kafé på et kjøpesenter.

Jeg har ingen tro på å finne noen på nettet!

Mitt råd er å fokusere på noe annet. Ikke let etter the one. Han dukker opp når du minst venter det.

Anonymkode: 8577e...150

Å, så koselig å høre. Jeg har i flere år forsøkt å fokusere på noe annet og ikke lete, men det funker tydeligvis ikke for meg, hehe.

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Var så uheldig å ha på meg en grønn lue på en tur i fjellet. Skjønte ikke alle kjekke menn som stoppet og tok initiativet til en prat med meg. Fikk en lattermild påminnelse fra venner at fargen på lua mi var et signal om at jeg var på sjekkern. Som godt gift dro jeg av meg lua ganske kjapt. DNTs single menn var virkelig på hugget. 

Anonymkode: 440ee...a0d

Så morsomt. Spørs om jeg må ta mot til meg og forsøke. Om det fortsatt gjelder da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...