AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #1 Del Skrevet 1. november 2022 Føler meg så dum som spør, men jeg forstår ikke helt dette med fellesgjeld i borettslag. Jeg forstår fellesutgifter, men delen min av gjelda, minker den noen gang? Og hvor kan jeg evt se hvor mye jeg har i fellesgjeld? Anonymkode: 9fd7d...f93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #2 Del Skrevet 1. november 2022 Du må sende mail til styreleder i borettslaget. Anonymkode: 5a727...359 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 1. november 2022 #3 Del Skrevet 1. november 2022 Hvis du betaler avdrag over felleskostnadene så vil gjelda minke, men er det kun renter er det nok avdragsfritt. Det burde du sjekket før du kjøpte. RIng forretningsfører for borettslaget i morgen . De kan svare deg på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #4 Del Skrevet 1. november 2022 Du får det hvert år ifm skattemeldingen. Anonymkode: b3ce1...43b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 1. november 2022 #5 Del Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du får det hvert år ifm skattemeldingen. Anonymkode: b3ce1...43b Det stemmer, om det ikke er festetomt i borettslaget. Verdien på denne skal legges til fellesgjelden, og kan gi en misvisende høyt sum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå