Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor møttes du og kjæresten din? (Og hvem var den første til å spørre om date?)

Anonymkode: b49cb...dfd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møtte på datingapp. Han tok initiativ til å spørre om date. 

Anonymkode: e4060...71a

Skrevet

Vi møttes gjennom en felles venn. I grunnen love at first sight. Jeg var i et forhold på det tidspunktet men slo opp samme dagen jeg møtte min nåværende mann. Denne måneden har vi 10år sammen som kjærester og 2år som gift OG bodd sammen i 9år idag. 

Skrevet
Egvilværeanonym skrev (Akkurat nå):

Vi møttes gjennom en felles venn. I grunnen love at first sight. Jeg var i et forhold på det tidspunktet men slo opp samme dagen jeg møtte min nåværende mann. Denne måneden har vi 10år sammen som kjærester og 2år som gift OG bodd sammen i 9år idag. 

Må legge til; vi møttes en lørdag - lørdag kveld slo jeg opp med daværende kjæreste, snakket hele natten med nåværende mann og møttes dagen etter, søndagen, og fikk første kyss da. Så skjedde ingenting da vi møttes annet enn at vi begge var intr og hadde super kjemi 🥰

Skrevet

Møttes gjennom kontaktannonse i avisen (gamle dagers datingapp 🤣)

Anonymkode: 6be67...e26

Skrevet

Møttes på jobb. Han spurte meg ut flere ganger men jeg avviste han, vi var venner og kollegaer ganske lenge og etter hvert fikk han til å sjarmere meg 🤣 Lykkelig gift nå med barn, hus og en pus 🥰

Anonymkode: 44551...e7e

Skrevet

Gjennom felles venner :)

Anonymkode: f1fb4...f02

Skrevet

Tinder. Vi chattet i månedsvis så til slutt var det jeg som nesten tvang han til å møte meg haha 

Anonymkode: cf0fa...29e

Skrevet

Langt inni skogen på en fest. 💜 

Skrevet

Vi møttes på Tinder. Vært sammen i 5 år, og giftet oss i høst🥰

Skrevet

Møttes på fest hos min venninne og hans kollega 🥰

Skrevet

Sukker.no 🥰 han tok kontakt. Vært sammen i 6 år og venter vårt første barn sammen nå 

Skrevet

Tinder. Jeg tok initiativet litt på spøk og han fulgte opp. Jeg fikk nesten nervøst sammenbrudd, men det ble verdens beste utfall❤️ har vært sammen siden første møte ❤️

Anonymkode: 8c16a...091

Skrevet

🏃‍♂️🏃‍♀️Løpegruppetrening, så ble det litt ekstra trening…

Skrevet

Vi møttes på Tinder 😊 gift med barn nr 2 på veg. Jeg var førstemann til å si hei og til å foreslå date, men det var fordi det var typ "jeg har EN time til en kaffe nå, bli med?" også sa han ja 😊

Anonymkode: c28db...f00

Skrevet

Vi «møttes» i World of Warcraft. Han tok initiativet til å kanskje treffes en dag, men det ble så mye plunder med flybytte osv siden han bodde i et annet land. Kom til å koste skjorta og mer til bare for en date

Så etter et par måneder så bestemte vi oss for at han like gjerne kunne pakke tingene sine og flytte inn til meg. Så første face to face var på flyplassen. 
Bor sammen enda etter 17 år så det funka jo

Anonymkode: 2bde5...ecc

Skrevet

Fetlife 

Anonymkode: d1fd8...70a

• Liker 1
Skrevet

Tinder. Jeg spurte om date og arrangerte en helg sammen 

Skrevet

Jeg har ingen kjæreste (og skal ikke ha det heller), men jeg har stories! 
Lots of them!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...