AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #1 Skrevet 1. november 2022 Jeg vurderer å ta med meg kjæresten på en avslappende helgetur. Vi er ikke fancy mennesker overhodet, men vi blir begge litt deppa av mørket og kulden, så jeg tenkte vi kunne dra på et hotell hvor de har basseng vi kan kose oss i og kanskje mulighet for massasje og god mat. Er det noen som kan anbefale et sted på Østlandet? Jeg kjenner kjenner til Farris bad og Son spa, men hører gjerne erfaringer derfra og. Vi bor i Oslo, og vil helst ha noe det er enkelt å komme til med buss eller tog. Anonymkode: fd2ce...0e0
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #3 Skrevet 1. november 2022 Det skal ligge et mellom Oslo og Gardermoen ved en golfbane. Hørt mye bra om dem. Husker dessverre ikke navnet. Anonymkode: a7a6c...76b
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 1. november 2022 #4 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det skal ligge et mellom Oslo og Gardermoen ved en golfbane. Hørt mye bra om dem. Husker dessverre ikke navnet. Anonymkode: a7a6c...76b Losby Gods?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #5 Skrevet 1. november 2022 Farris bad er veldig fint. Passe stort. Har alt man trenger, men blir ikke overveldende stort. Nydelig utsikt over havet. Bra buffet til frokost og lunsj. Mulighet til å ha på badetøy overalt i spart. Har ikke prøvd behandlinger der da, så det kan jeg ikke si noe om. The Well er også helt fantastisk. Det er mye større da, og der er det veldig sånn at ALT koster ekstra. Så blir fort litt dyrere. Men superfint spa med alt mulig og helt nytt hotell med fantastiske senger. Anonymkode: 05a40...684
enkefru Skrevet 2. november 2022 #6 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det skal ligge et mellom Oslo og Gardermoen ved en golfbane. Hørt mye bra om dem. Husker dessverre ikke navnet. Anonymkode: a7a6c...76b Det er Lilys Countryclub det, ligger på Kløfta Din egen klubb på landet - Lily Country Club
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå