AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #1 Skrevet 1. november 2022 Jeg er 28 år og har aldri hatt kjæreste. Aldri hatt sex, aldri kysset noen, aldri holdt hender en gang. Hovedgrunnen til det er at jeg har vanskeligheter med nærhet. Har aldri opplevd noe negativt egentlig, men er likevel redd for å bli såret, avvist, gjennomskuet som en dårlig person osv. Men nå har jeg bestemt meg for at jeg ikke vil la det stoppe meg lengre og håper på og har satt som mål å kanskje finne en kjæreste innen sommeren neste år (da blir jeg 29). Hva tenker dere? Hva er deres beste råd for en som går inn i sitt første forhold (og kanskje spesielt så sent i livet)? Anonymkode: 5c303...de9
Chailatte Skrevet 1. november 2022 #2 Skrevet 1. november 2022 Tenker det går helt fint ❤️ Jeg traff min da jeg var 31 og han 29 og vi er begge våres første kjærester. Vi var åpne om det (men tok litt tid for oss begge, skummelt å være så sårbar og ærlig). Har to venninner på min alder som aldri har vært i forhold før - er mer vanlig enn du tror, det bare snakkes lite om fordi det liksom er så "flaut". Lykke til ❤️ 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #4 Skrevet 1. november 2022 Flintis skrev (3 minutter siden): Er du mann eller dame? Dame. Anonymkode: 5c303...de9
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #5 Skrevet 1. november 2022 Chailatte skrev (8 minutter siden): Tenker det går helt fint ❤️ Jeg traff min da jeg var 31 og han 29 og vi er begge våres første kjærester. Vi var åpne om det (men tok litt tid for oss begge, skummelt å være så sårbar og ærlig). Har to venninner på min alder som aldri har vært i forhold før - er mer vanlig enn du tror, det bare snakkes lite om fordi det liksom er så "flaut". Lykke til ❤️ Godt å høre jeg ikke er den eneste. Takk for lykkeønskninger ❤️ Anonymkode: 5c303...de9 1
Jaytee Skrevet 1. november 2022 #6 Skrevet 1. november 2022 Vær deg selv, ha det gøy og aldri gjør noe som føles ukomfortabelt.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #7 Skrevet 1. november 2022 Det er ikke sent. Anonymkode: d2087...7ad
Flintis Skrevet 1. november 2022 #8 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg er 28 år og har aldri hatt kjæreste. Aldri hatt sex, aldri kysset noen, aldri holdt hender en gang. Hovedgrunnen til det er at jeg har vanskeligheter med nærhet. Har aldri opplevd noe negativt egentlig, men er likevel redd for å bli såret, avvist, gjennomskuet som en dårlig person osv. Men nå har jeg bestemt meg for at jeg ikke vil la det stoppe meg lengre og håper på og har satt som mål å kanskje finne en kjæreste innen sommeren neste år (da blir jeg 29). Hva tenker dere? Hva er deres beste råd for en som går inn i sitt første forhold (og kanskje spesielt så sent i livet)? Anonymkode: 5c303...de9 Du sier du har problemer med nærhet er der fysisk eller mentalt, mulig du må trene litt på det, og også få deg litt egenverdi, mulig noen timer hos en psykolog med refusjonsordning kan hjelpe med å få satt ting på plass? Kanskje kroppen din ikke er vant til berøring, mulig du kan trene litt, foreksempel med kurs i pardans eller ved å være en klemmer? Så synes jeg ikke du skal henge deg opp i en dato for dette, lag deg heller delmål. Du er fortsatt ung. Møt folk litt offentlig først. Og vær ærlig ikke lat som du er noen andre, men du trenger ikke ta alt heller, før det blir tema.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #10 Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Psykolog. Anonymkode: b4892...6ec Hvorfor tenker du det er nødvendig å gå til psykolog? Og hva kan den hjelpe med? Anonymkode: 5c303...de9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå