AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #1 Skrevet 1. november 2022 Jeg lurer på om dette har et navn eller hva det er. Jeg har noen jeg omgås som jeg av utseende ikke syns er attraktiv i det hele tatt. Jeg trodde at jeg er heterofil, men nå er det likt kjønn. Og jeg vet ikke om jeg egentlig kunne hatt sex med personen. Men jeg får sommerfugler i magen og tenker på personen hver dag og gleder meg til neste gang. Vi har en slags kjemi, virker til å være veldig like og ender opp med å snakke om personlige ting og plutselig kan det ha gått flere timer. Personen har fortalt svært personlige ting om seg selv og jeg føler at jeg er til hjelp eller forstår på et slags vis. Jeg tror ikke jeg hadde likt personen så godt om det ikke var for personligheten og at vi klikker mentalt eller hva jeg skal kalle det. Samme tiltrekningen har også skjedd en gang før til motsatt kjønn hvor relasjonen var litt det samme, med å snakke om litt dypere ting. Det gjør meg litt forvirret? Er jeg ikke heterofil eller hva er det jeg føler på. Og er det en slags legning? Anonymkode: 32dfa...bd5
Egvilværeanonym Skrevet 1. november 2022 #2 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg lurer på om dette har et navn eller hva det er. Jeg har noen jeg omgås som jeg av utseende ikke syns er attraktiv i det hele tatt. Jeg trodde at jeg er heterofil, men nå er det likt kjønn. Og jeg vet ikke om jeg egentlig kunne hatt sex med personen. Men jeg får sommerfugler i magen og tenker på personen hver dag og gleder meg til neste gang. Vi har en slags kjemi, virker til å være veldig like og ender opp med å snakke om personlige ting og plutselig kan det ha gått flere timer. Personen har fortalt svært personlige ting om seg selv og jeg føler at jeg er til hjelp eller forstår på et slags vis. Jeg tror ikke jeg hadde likt personen så godt om det ikke var for personligheten og at vi klikker mentalt eller hva jeg skal kalle det. Samme tiltrekningen har også skjedd en gang før til motsatt kjønn hvor relasjonen var litt det samme, med å snakke om litt dypere ting. Det gjør meg litt forvirret? Er jeg ikke heterofil eller hva er det jeg føler på. Og er det en slags legning? Anonymkode: 32dfa...bd5 Bifil/bisexuel eller panfil. Bifil = liker begge kjønn. Bisexuell = kan ha sex med samme kjønn men ikke nødvendigvis være i et forhold. Panfil = driter i kjønn men går etter personlighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå