AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #1 Skrevet 1. november 2022 Kommer med et rart spørsmål. I går kjente jeg noen knip ved endetarmsåpningen og i dag har jeg vært litt øm når jeg sitter.føles somlet er ømt ved endetarmsåpningen. Men er også veldig øm I setet/rumpeballen på den ene siden,så jeg klarer ikke helt å kjenne vvor det kommer fra, når jeg presser på musklene i rompa så er det ømt. Har ikke smerter i endetarmen når jeg er på do,og heller ikke når jeg prøver å knipe hardt med endetarmsåpningen. Har tidligere hatt innvendig hemoroider, men er ikke plaget nå Kan smerten som er rundt/eller ved endetarmsåpningen komme fra musklene?? Hvis det kommer fra selve endetarmsåpningen burde jeg ikkf da hatt vondt ved avføring? Livredd for at det kan være tegn på noe farlig, Efxdet noen som har opplevd dette selv,og har lyst å svare meg. Mvh litt bekymret 😀 Anonymkode: 26fc2...b7d
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #2 Skrevet 1. november 2022 Endetarmsåpningen og musklene i setet, er flere forskjellige muskler. Endetarmsåpningen er en egen muskel uavhengig musklene i setet… Du sier jo du kjente knip og ømhet i endetarmsåpningen i går/idag, så du burde jo kjenne selv hvor dette kommer fra. Ingen her kan vite hvor det kommer fra ihvertfall 🙄 Anonymkode: 34c66...22a
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #4 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Endetarmsåpningen og musklene i setet, er flere forskjellige muskler. Endetarmsåpningen er en egen muskel uavhengig musklene i setet… Du sier jo du kjente knip og ømhet i endetarmsåpningen i går/idag, så du burde jo kjenne selv hvor dette kommer fra. Ingen her kan vite hvor det kommer fra ihvertfall 🙄 Anonymkode: 34c66...22a Vanskelig å si nå hvor ømheten kommer fra,for når jeg sitter så er den ene rompeballe øm,og ømheten går liksom innover der😀 Anonymkode: 26fc2...b7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå