AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #1 Skrevet 1. november 2022 Fikk melding fra typen om at han kanskje skulle prøve seg på «no sex november». Når jeg sa at vi ikke trenger å ha sex om han ikke vil, svarer han med «alt for glad i sex jeg, hvertfall med deg!» så han innrømmer altså plutselig at han har sex med flere? Er jo gøy å vite. mitt spm er: Er det bedre å slå opp face to face eller over melding? Jeg orker ikke å utvikle mer følelser for han for å ende opp med å bli såret. Han mener vi er eksklusive men så har han tydeligvis sex med andre da. Anonymkode: aab21...00d
Jaytee Skrevet 1. november 2022 #3 Skrevet 1. november 2022 Er jo mest ryddig og voksent å ta det ansikt til ansikt.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #4 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fikk melding fra typen om at han kanskje skulle prøve seg på «no sex november». Når jeg sa at vi ikke trenger å ha sex om han ikke vil, svarer han med «alt for glad i sex jeg, hvertfall med deg!» så han innrømmer altså plutselig at han har sex med flere? Er jo gøy å vite. mitt spm er: Er det bedre å slå opp face to face eller over melding? Jeg orker ikke å utvikle mer følelser for han for å ende opp med å bli såret. Han mener vi er eksklusive men så har han tydeligvis sex med andre da. Anonymkode: aab21...00d ??? Dette skjønte jeg ikke? Han inrømmet da ingenting!? Hva faen.. Anonymkode: a14e8...137 8 7
Hippogriff Skrevet 1. november 2022 #5 Skrevet 1. november 2022 Hvordan greier du å lese den innrømmelsen ut fra det han skrev? 5 5
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #6 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ??? Dette skjønte jeg ikke? Han inrømmet da ingenting!? Hva faen.. Anonymkode: a14e8...137 Jo. Han skrev jo «hvertfall med deg» som betyr at han har sex med andre. Anonymkode: aab21...00d
Sjokoladefruen Skrevet 1. november 2022 #7 Skrevet 1. november 2022 (endret) Nei. Det betyr ikke at han har sex med andre😂 Det betyr at han liker å ha sex med deg. Skal du virkelig slå opp over det? Hvor gammel er dere? Endret 1. november 2022 av Sjokoladefruen 9 6
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #8 Skrevet 1. november 2022 Hippogriff skrev (5 minutter siden): Hvordan greier du å lese den innrømmelsen ut fra det han skrev? «Hvertfall med deg» = betyr han har andre Sjokoladefruen skrev (4 minutter siden): Nei. Det betyr ikke at han har sex med andre😂 Det betyr at han liker å ha sex med deg. Skal du virkelig slå opp over det? Hvor gammel er dere? 23 og 25 Anonymkode: aab21...00d
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #9 Skrevet 1. november 2022 Betyr bare at han elsker å ha sex med deg og syns det blir vanskelig å motstå. Anonymkode: adc07...338 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #10 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): «Hvertfall med deg» = betyr han har andre Anonymkode: aab21...00d Nei, betyr at han syns sex med deg er så bra at det blir vanskelig med no sex mens hvis han ikke hadde hatt deg så hadde det vært lettere å avstå fra sex Anonymkode: adc07...338 4 2
Fjelltopp Skrevet 1. november 2022 #11 Skrevet 1. november 2022 Hva svarte du på den meldingen da ? Og hvorfor skal han prøve seg på no sex i november ? Er det liksom en ny trend eller noe ? Ang "hvertfall med deg" vil jeg tenke at han mener av de andre han har hatt sex med FØR deg, ikke at han ligger rundt nå. 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #12 Skrevet 1. november 2022 Men det er mere også! Han lyver sikkert, da han ble 25 i september begynte han å bapple om barn osv. Jeg vill ikke ha barn enda. Han er sikkert på jakt etter baby mama. Anonymkode: aab21...00d
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #13 Skrevet 1. november 2022 Fjelltopp skrev (Akkurat nå): Hva svarte du på den meldingen da ? Og hvorfor skal han prøve seg på no sex i november ? Er det liksom en ny trend eller noe ? Ang "hvertfall med deg" vil jeg tenke at han mener av de andre han har hatt sex med FØR deg, ikke at han ligger rundt nå. TikTok trend eller noe. Jeg sa ”vil du ikke så skal ikke jeg pushe men blir litt kjipt da“ Anonymkode: aab21...00d
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #14 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men det er mere også! Han lyver sikkert, da han ble 25 i september begynte han å bapple om barn osv. Jeg vill ikke ha barn enda. Han er sikkert på jakt etter baby mama. Anonymkode: aab21...00d Okey da virker det ikke som dere er kompatible. Du trenger ikke slå opp på en bra måte om du føler han er utro, bare si det er slutt. Hvis du vil gjøre det litt finere kan du si at du føler ikke like sterkt for han lenger og har innsett at dere er på for forskjellig sted og ønsk han lykke til videre i livet og takk for det dere har hatt Anonymkode: adc07...338 1
Sjokoladefruen Skrevet 1. november 2022 #15 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men det er mere også! Han lyver sikkert, da han ble 25 i september begynte han å bapple om barn osv. Jeg vill ikke ha barn enda. Han er sikkert på jakt etter baby mama. Anonymkode: aab21...00d Men da er det kanskje like greit å slå opp. Om han er der at han har lyst på barn, mens du misstenker han for utroskap på bakgrunn av en liten settning, så er dere kanskje ikke den beste matchen akkurat nå. 1 3
Million Skrevet 1. november 2022 #16 Skrevet 1. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Fikk melding fra typen om at han kanskje skulle prøve seg på «no sex november». Når jeg sa at vi ikke trenger å ha sex om han ikke vil, svarer han med «alt for glad i sex jeg, hvertfall med deg!» så han innrømmer altså plutselig at han har sex med flere? Er jo gøy å vite. mitt spm er: Er det bedre å slå opp face to face eller over melding? Jeg orker ikke å utvikle mer følelser for han for å ende opp med å bli såret. Han mener vi er eksklusive men så har han tydeligvis sex med andre da. Anonymkode: aab21...00d Jeg må spørre; er det ut i fra kun setningen "alt for glad i sex jeg, hvertfall med deg!" at du konkluderer med at han har sex med flere? For sånn oppfattet ikke jeg det. Den viser bare at han har hatt sex med andre før deg, og at han liker spesielt godt sexen med deg. Skrev han noe mer der han innrømmer å ha sex med andre samtidig som han holder på med deg? Men hvis du er så mistenksom og sjalu at du tolker en sånn harmløs setning på den måten, er det kanskje best du gjør det slutt. Det finnes ingen god måte å gjøre det på. Endret 1. november 2022 av Million 4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #17 Skrevet 1. november 2022 Million skrev (2 minutter siden): Jeg må spørre; er det ut i fra kun setningen "alt for glad i sex jeg, hvertfall med deg!" at du konkluderer med at han har sex med flere? For sånn oppfattet ikke jeg det. Den viser bare at han har hatt sex med andre før deg, og at han liker spesielt godt sexen med deg. Skrev han noe mer der han innrømmer å ha sex med andre samtidig som han holder på med deg? Ikke i smme situasjon men har siden han begynte å japple om barn, vært misstenksom om at han er utro. Jeg er bare 23 og vil ikke ha barn og han har en tendens til å mase mye. Dette er liksom toppen av isfjellet for meg. Og jeg er rimmelig sikker på at han leter etter ei som kan bære frem kids til han. Anonymkode: aab21...00d
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #18 Skrevet 1. november 2022 Ut i fra alt du skriver i tråden, så tenker jeg at å slå opp er nok en fin løsning! Snakk med han face to face du, og forklar at du ikke er klar for å bli mor, at dette gjør deg usikker, osv. Anonymkode: cb916...2fb 1
Denklokemann88 Skrevet 1. november 2022 #19 Skrevet 1. november 2022 Så egentlig, er du usikker på han fordi han ønsker barn, mens du ikke er klar for barn. Kanskje handler ikke dette kun om hans uskyldige melding da? I så fall burde du ta deg en prag med han, og slå opp deretter.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #20 Skrevet 1. november 2022 Denklokemann88 skrev (4 minutter siden): Så egentlig, er du usikker på han fordi han ønsker barn, mens du ikke er klar for barn. Kanskje handler ikke dette kun om hans uskyldige melding da? I så fall burde du ta deg en prag med han, og slå opp deretter. Det ble liksom toppen av isfjellet for meg og jeg har vært sikker på at han leter etter en baby mama, siden jeg ikke vil ha kids Anonymkode: aab21...00d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå