Gå til innhold

Dere i ferske forhold, hvor ofte har dere kontakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i tre måneder, men prater ikke utenom når vi avtaler når vi skal treffes (som er 1-2 ganger i uken). Er det vanlig? Har fått inntrykk av venner som er i forhold at de prates hverdag omtrent, men så er ikke forholdene deres så ferske heller. 

Anonymkode: 37919...3c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sånn for oss også, datet i tre måneder men ikke offisielt kjærester enda. Syns det var plagsomt når jeg enda var usikker på han men nå når jeg er trygg på at han liker meg så går det fint å ikke ha så mye kontakt mellom gangene vi ses.

Hvis dere er kjærester så ser jeg ikke noe i veien for å si til han at du hadde syntes det var koselig med mer kontakt. Å kunne ytre sine behov i et forhold er viktig :)

Anonymkode: 016d4...339

• Liker 1
Skrevet

Jeg og kjæresten min tekstet hverandre omtrent hele tiden i starten, og vi holdte «koken» frem til vi ble ordentlig sammen. 

Anonymkode: 1492f...6c2

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er sånn for oss også, datet i tre måneder men ikke offisielt kjærester enda. Syns det var plagsomt når jeg enda var usikker på han men nå når jeg er trygg på at han liker meg så går det fint å ikke ha så mye kontakt mellom gangene vi ses.

Hvis dere er kjærester så ser jeg ikke noe i veien for å si til han at du hadde syntes det var koselig med mer kontakt. Å kunne ytre sine behov i et forhold er viktig :)

Det er det jeg føler er litt vanskelig… vil liksom ikke plage han med meldinger hvis han syns det er helt greit å ikke ha så mye kontakt annet enn når vi møtes. Det er så ferskt at jeg vet ikke helt hvor dypt forpliktelsen stikker føles det ut som

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg og kjæresten min tekstet hverandre omtrent hele tiden i starten, og vi holdte «koken» frem til vi ble ordentlig sammen. 

Hva tekstet dere om? Bare tilfeldige ting som skjedde i løpet av dagen deres eller hadde dere også lange samtaler via teksting?

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er det jeg føler er litt vanskelig… vil liksom ikke plage han med meldinger hvis han syns det er helt greit å ikke ha så mye kontakt annet enn når vi møtes. Det er så ferskt at jeg vet ikke helt hvor dypt forpliktelsen stikker føles det ut som

Syns du kan spørre han jeg, om åssen han er med meldinger og kontakt. For mine relasjoner har det variert veldig. Med noen har det føltes naturlig med daglig kontakt mens andre har ukentlig kontakt vært mest naturlig. Siden dere er kjærester bør du kunne ta opp sånt å høre :)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hva tekstet dere om? Bare tilfeldige ting som skjedde i løpet av dagen deres eller hadde dere også lange samtaler via teksting?

Vi oppdatert hverandre om hverandres hverdag, litt småflørting/erting. Når alt er ferskt, så tripper man nærmest for å holde kontakt med sin utkårende. 

Skrevet

Mange ganger om dagen 😅😅 

Anonymkode: 55db1...592

• Liker 1
Skrevet

Høres uvanlig ut å ikke ha kontakt minst en gang eller to daglig. 

Anonymkode: 98984...5a3

• Liker 2
Skrevet

Vi har datet i 3 mnd, er 38 og 45 år gamle. Snakker sammen maaaange ganger hver eneste dag 😅 Loggen for i går sier at vi ringte hverandre 12 ganger. Pluss ørten meldinger. Og vi møttes både på morgenen og på kvelden 🤣

Anonymkode: c623b...caf

Skrevet

Vi snakket hver dag helt siden vi matchet på tinder. Etterhvert, etter to mnd, ringtes vi hver dag også 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Syns du kan spørre han jeg, om åssen han er med meldinger og kontakt. For mine relasjoner har det variert veldig. Med noen har det føltes naturlig med daglig kontakt mens andre har ukentlig kontakt vært mest naturlig. Siden dere er kjærester bør du kunne ta opp sånt å høre :)

Sant ja. Kjenner at jeg venter på at han skal ta mer kontakt fremfor å ta initiativ selv, men når vi allerede kaller oss kjærester må jo jeg kunne bare gjøre det uten å vente på han. Og hvis han ikke er mottagelig for det, vet jeg da at kanskje vi ikke passer så godt sammen likevel.

• Liker 1
Skrevet

Vi har «snakket» (meldinger/tale) sammen hver dag helt siden vi møttes for 4 år siden. Vi har reist alene på hver sin ukes-tur og da sagt at vi trenger snakkepause men har likevel endt opp med et par meldinger om dagen… 

Anonymkode: 7df9e...e5a

Skrevet

Flere ganger daglig. Det sagt, etter tre måneder hadde vi allerede bodd sammen i nesten fire måneder og kunne ikke få nok av hverandre (og heller ikke fremdeles). ;)

Skrevet

Syntes det høres lite og rart ut når dere er kjærester. Til sammenligning  har jeg daglig kontakt med min ff, vi ringes ett par ganger om dagen, og en del kontakt på snap.

Anonymkode: 592cd...6f4

Skrevet

Har vært sammen med kjæresten min i fire måneder og vi har hyppig kontakt mellom treff. Chatter en del gjennom dagen om hva vi driver med og er opptatt av, småflørting, litt sexting i blant som bygger opp spenning til neste gang vi sees. Ringes hver dag og, som regel en times tid før vi legger oss.

Anonymkode: 2b834...7fd

Skrevet

Det er kanskje litt lite? Jeg hadde savnet den daglige kontakten iallfall 

Anonymkode: 69a80...2ac

Skrevet

Oi, det må være tortur! Spesielt om du kjenner at du trenger mer kontakt med han.

Har du pratet med han om dette?

Vi hadde ekstremt mye kontakt i starten av forholdet..små flørtende meldinger, laaaaaange avhandlinger på meldinger om man ikke fikk snakket sammen, lange samtaler, så hverandre stort sett hver dag..det var vanskelig å holde fingrene borte fra hverandre i starten 😅 

Nå, etter 12 år snakker vi fortsatt sammen hver eneste dag (vi er gift og bor sammen, men han har reisejobb)..og jeg kjenner meg litt tom innvendig om vi ikke har en lang og god samtale de dagene han er på reisefot 😛 Han er min aller kjæreste person i livet.

Ikke vær redd for å fortelle han om dine behov - er det ikke rom for å fortelle om hvilke behov man har i et forhold..er man da kompitable?

Anonymkode: 07bb5...719

Skrevet

Vi hadde en eller annen form for kontakt hver dag. Ikke nødvendigvis mer enn «hvordan har dagen vært» eller nattamelding, men daglig kontakt. Nå er vi samboere, men når en av oss er borte på noe så liker vi å sende en snap eller noe daglig, igjen, ikke nødvendigvis store greiene. 

Anonymkode: 67cfd...742

Skrevet

«Hele tiden»

Anonymkode: 89183...e21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...