AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #1 Skrevet 1. november 2022 Har vært ute og reist så vet at jeg har vært i kontakt med mange mennesker/mulig smitte. Har fått vondt i halsen i dag. Hvordan håndterer jeg dette med tanke på jobb og å møte andre mennesker? Før covid ville jeg aldri ha stilt dette spørsmålet. Nå kjenner jeg at jeg må. Anonymkode: 60b05...2f4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #2 Skrevet 1. november 2022 Ingen bryr seg om Covid lengre. Bare gå på jobb Anonymkode: 8aeb2...8dd 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #3 Skrevet 1. november 2022 Jeg jobber på sykehjem, og vi tester oss ved nyoppståtte luftveissymptomer. Anonymkode: 2b274...5e7
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #4 Skrevet 1. november 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Har vært ute og reist så vet at jeg har vært i kontakt med mange mennesker/mulig smitte. Har fått vondt i halsen i dag. Hvordan håndterer jeg dette med tanke på jobb og å møte andre mennesker? Før covid ville jeg aldri ha stilt dette spørsmålet. Nå kjenner jeg at jeg må. Anonymkode: 60b05...2f4 Jeg hadde vondt i halsen i helgen, det viste seg å være covid. Sykemeldt en uke nå. Så jeg tenker det er lurt å holde seg litt unna andre jeg, forkjølelse er kjipt nok å bli smittet med det og. Anonymkode: 48c95...078 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #5 Skrevet 1. november 2022 Jeg gikk på jobb med forkjølelse for noen uker siden. Det var svært ubehagelig fordi jeg ble bare verre og verre under vakten. Jeg hadde feber da jeg kom hjem. Beste er å holde seg hjemme hvis man har rennende nese / feber eller veldig vond hals. Anonymkode: 9081d...077
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #6 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg jobber på sykehjem, og vi tester oss ved nyoppståtte luftveissymptomer. Anonymkode: 2b274...5e7 Har en covidtest hjemme så bør nok sjekke opp. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde vondt i halsen i helgen, det viste seg å være covid. Sykemeldt en uke nå. Så jeg tenker det er lurt å holde seg litt unna andre jeg, forkjølelse er kjipt nok å bli smittet med det og. Anonymkode: 48c95...078 Takk. Skal få testet meg i kveld. Blir litt usikker på hva man bør og skal når en er syk. Er jo en annen verden enn tidligere. Da dro man bare på jobb. Anonymkode: 60b05...2f4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå