AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #1 Skrevet 1. november 2022 Jeg har verdens beste kjæreste. Han er sånn som lett kommer i snakk med folk og lett blir likt, selvsikker på en positiv måte, snill, kjekk, kan mye og har ting å snakke om. Jeg er mer stille og sjenert, folk tar ikke kontakt med meg, blir ofte usynlig i sosiale sammenhenger. Skulle ønske jeg kunne være en kvinnelig versjon av han. Jeg har lite kunnskap, prøver jeg å lese eller lære noe, glemmer jeg det ofte. Alltid vært usikker blant folk og ikke hatt så god selvtillit. Noen som kjenner seg igjen? Hvordan kan jeg bli mer som han..? Anonymkode: e396b...537
Hvorfor? Skrevet 1. november 2022 #2 Skrevet 1. november 2022 Kan du spørre ham om han kan inkludere deg mer i samtalen når dere er i sosiale lag sammen? 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #3 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): ...Jeg har lite kunnskap, prøver jeg å lese eller lære noe, glemmer jeg det ofte. Anonymkode: e396b...537 Har du dysleksi? Anonymkode: 1b6c8...7d3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #4 Skrevet 1. november 2022 Ikke prøve å være som han. Være den beste DEG! Han valgte jo deg av alle andre som kjæreste, så du er sikkert fin og interessant på din måte. Fin deg selv og dine sterke sider. Ikke prøve å lære om alt som du uansett glemmer. Prøv å fordype deg i temaer som du virkelig interesserer deg for da husker du det du lærer også! Og om det er noe interessant som andre snakker om som du ikke kan noe om så vise genuin interesse og spør. Det er sikkert hyggelig for de som kan noe om et emne å fortelle deg det Anonymkode: ebbb2...8fc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå