Gjest lumina Skrevet 5. desember 2005 #1 Skrevet 5. desember 2005 Inspirert av helene og gutta tråden.... Er det noen her som husker humorprogrammet SPINN, som gikk for noen år siden????? Med bla Jan Paul Brekke og Kim Haugen Det savner jeg altså!
Svart Katt Skrevet 5. desember 2005 #2 Skrevet 5. desember 2005 Ja.. Gikk det på TVNorge? Og var det to lag som skulle gjøre forskjellige ting de fikk beskjed om? I såfall så husker jeg det sånn svakt, jeg husker at jeg falt så for Kim Haugen i hvertfall. Jeg syntes at han var så flink.
Gjest lumina Skrevet 5. desember 2005 #3 Skrevet 5. desember 2005 Ja det var den Jeg var fjortis på den tida, og av alle ting var jeg svært forelsket i jan paul brekke :grine2: :grine2:
Smella Skrevet 5. desember 2005 #5 Skrevet 5. desember 2005 Trodde du mente isen spinn med det samme jeg
Gjest lumina Skrevet 6. desember 2005 #7 Skrevet 6. desember 2005 Teatersport-program?? ← Kan vel kalles det ja Brukte å ta det opp på video... lurer på om jeg enda har noen kassetter på loftet hos mamma og pappa......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå