Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble betatt av en kvinne for mange år siden, prøvde så intenst å bli sammen med henne. forsøket varte kanskje i flere år endte selvfølgelig at jeg ble avvist på en brutal måte.

det er noe jeg aksepterte og tenkte selvfølgelig at det var over og jeg levde mitt eget liv. nå har hun tatt kontakt. jeg vet ikke helt h.vordan jeg skal respondere. på den ene siden er jeg svært bitter for at jeg i flere år ikke fikk noe som helst mens menn kunne ligge med henne på 5 min (har blitt informert), men samtidig er jeg singel og kunne tenke meg i forhold.

hva burde jeg gjøre her. frykten er mest at om jeg kom i forhold så klarer jeg ikke å la ligge hvordan jeg ble brutalt avvist og for lett hun ga seg selv til andre. føler litt urettferdig behandlet.

mann, 27

Anonymkode: bc6ad...253

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skriver ikke hva kvinnen har tatt kontakt om. Ønsker hun en relasjon? Vennskapelig? eller kjærlighet? 

Også er det du skriver 

6 minutter siden, AnonymBruker said:

på den ene siden er jeg svært bitter for at jeg i flere år ikke fikk noe som helst mens menn kunne ligge med henne på 5 min

ikke OK på noe som helst måte.

Anonymkode: ec801...a3c

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du skriver ikke hva kvinnen har tatt kontakt om. Ønsker hun en relasjon? Vennskapelig? eller kjærlighet? 

Også er det du skriver 

ikke OK på noe som helst måte.

Anonymkode: ec801...a3c

hva er det som ikke er OK? - t.s

Skrevet

Du snakker som om du har rett til å ligge med henne..du skjønner at det må være gjensidig? 

Hun hadde ikke lyst på deg, men foretrakk  noen andre.

Anonymkode: d3521...b1b

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du snakker som om du har rett til å ligge med henne..du skjønner at det må være gjensidig? 

Hun hadde ikke lyst på deg, men foretrakk  noen andre.

Anonymkode: d3521...b1b

Så da burde jeg avvise henne nå? - t.s

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Så da burde jeg avvise henne nå? - t.s

Herregud, menneske. Du snakker om at du "ikke fikk" mens andre "fikk" på 5 minutter, og dette går du og syter over flere år etterpå? Hun hadde ikke lyst på deg, det skjønner du vel. Og det er lite sannsynlig at det har forandret seg nå. Du skriver at hun har tatt kontakt med deg, men hva slags kontakt er det egentlig hun har tatt? Hva skrev hun? Du begynner umiddelbart og snakke om forhold og at du skal bebreide henne for fortiden. 

Jeg tror du skal roe deg helt ned. Hun har vel ikke sagt at hun vil ha sex med deg nå heller, langt mindre et forhold?

Skjerp psyken din litt og slutt å bebreide damer for at de har et sexliv, når det ikke inkluderer DEG! 

Anonymkode: e90d9...b6d

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Herregud, menneske. Du snakker om at du "ikke fikk" mens andre "fikk" på 5 minutter, og dette går du og syter over flere år etterpå? Hun hadde ikke lyst på deg, det skjønner du vel. Og det er lite sannsynlig at det har forandret seg nå. Du skriver at hun har tatt kontakt med deg, men hva slags kontakt er det egentlig hun har tatt? Hva skrev hun? Du begynner umiddelbart og snakke om forhold og at du skal bebreide henne for fortiden. 

Jeg tror du skal roe deg helt ned. Hun har vel ikke sagt at hun vil ha sex med deg nå heller, langt mindre et forhold?

Skjerp psyken din litt og slutt å bebreide damer for at de har et sexliv, når det ikke inkluderer DEG! 

Anonymkode: e90d9...b6d

hun tok kontakt for å møtes og hun ville snakke om noe. sannsynligvis vil det handle om veien mot forhold. ja det du skriver er sårende at jeg ikke fikk noe andre fikk og nå må jeg ta restene ingen vil ha, men det var ikke spørsmålet mitt? - t.s

Skrevet

Eh kremt... Når dere ikke har snakket sammen på mange år og hun avviste deg så er det IKKE for å snakke om "veien mot forhold" hun vil. 

Kanskje hun trenger hjelp til noe du kan eller syns synd på deg og vil si unnskyld,  uten å ville noe mer. Du kan jo skrive rett ut til henne at du syns det er ubehagelig at hun tar kontakt og lurer på hva hun vil prate om. 

Anonymkode: 27410...a66

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

hun tok kontakt for å møtes og hun ville snakke om noe. sannsynligvis vil det handle om veien mot forhold. ja det du skriver er sårende at jeg ikke fikk noe andre fikk og nå må jeg ta restene ingen vil ha, men det var ikke spørsmålet mitt? - t.s

Nå prosjiserer du deg selv over på henne. Bare fordi hun ikke ville ha deg så betyr det ikke at ingen vil ha henne nå. Er sikker på hun er mye mer populært blandt motsatt kjønn enn deg hvertfall, måten du ser på kvinner er mildt sagt kvalm og forkastelig! Ikke rart hun avviste deg 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Du har et langt liv igjen å være bitter. Og den neste dama du møter, kan jo ha rast fra seg på andre, og ser etter tøffelen i sitt liv?  

Jeg hadde hverken et kjærlighetsliv, eller sexliv før jeg ble 27, men det kom til meg også. Livet er her og nå, og ikke da.  Nå er jeg dobbelt så gammel som deg, og møter herlige kvinner, som jeg ikke aner om de har ligget med 5 eller 100. Ingen av dem er oppbrukt, eller ødelagt.  

Kanskje du burde prøve terapi? 

Anonymkode: 75ce8...849

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Du har et langt liv igjen å være bitter. Og den neste dama du møter, kan jo ha rast fra seg på andre, og ser etter tøffelen i sitt liv?  

Jeg hadde hverken et kjærlighetsliv, eller sexliv før jeg ble 27, men det kom til meg også. Livet er her og nå, og ikke da.  Nå er jeg dobbelt så gammel som deg, og møter herlige kvinner, som jeg ikke aner om de har ligget med 5 eller 100. Ingen av dem er oppbrukt, eller ødelagt.  

Kanskje du burde prøve terapi? 

Anonymkode: 75ce8...849

det er ikke det jeg spurte om. har heller ikke sagt det. det jeg spør om jeg burde ta igjen kontakten bare fordi hun vil det nå. særlig etter at jeg ble avvist. noe som var meget sårende?

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

det er ikke det jeg spurte om. har heller ikke sagt det. det jeg spør om jeg burde ta igjen kontakten bare fordi hun vil det nå. særlig etter at jeg ble avvist. noe som var meget sårende?

Nei du burde ikke ha kontakt med henne når det sårer deg. 

Skrevet

Altså tror nok denne saken her har 2 sider for å si det sånn. Ser for meg at du drev å prøvde deg på henne, hun prøvde å være høflig med deg og avvise deg på en fin måte, dette skjedde flere ganger og til slutt måtte hun være VELDIG tydelig på at hun ikke var interessert. Om hun er interessert nå eller ikke er vanskelig å svare på. Eneste måten å finne ut det på er å spørre henne hva hun vil snakke om, eller evt. velge å møte henne. 

Anonymkode: 667a1...4d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...