Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må nevne denne, den går på TV Nord, men alikevell..:

Mann midt i 40 åra roper.."Anita?"... Ingen svar.. Han reiser seg, kler på seg ytterklær, og rygger resolutt ut av innkjørselen.. Videre får vi se han parkere utenfor Alta Storsenter, og gå inn.. Vi får nærbilde av Bohus-skiltet, mens et lite "mannskor" synger..."HO E PÅ BOOOOHUUUS".. Vel inne på bohus, sier mannen... "Skjønte æ det ikke, det va hær du va" .. Så kommer en ny mannstemme.."...OG det e IKKE rart, for hær på bohus får du.." (blablabla).. Reklamen avsluttes med at "HO E PÅ BOOOOOHUUUUS" synges nok en gang

:ler: :grine2:

Ellers synes jeg fortsettelsen av Black-snake reklamen - altså den med Disko Snakes - er genial!

Første gang jeg så den holdt jeg på å ramle av stolen, så morro var det :sjarmor:

Og de nye Ica-reklamene, når han søte gutten kysser og må spise middag med faren til Tove :grine2:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lotto-reklamen hvor hun gamle damen gir bort gevinsten er artig. :ler:

Skrevet

Jeg liker den tannkremreklamen der den lille jenta slår seg og pappaen kommer og spør "skal jeg blåse?" Jenta reiser seg, ser forskrekket ut og løper vekk! :ler:

Skrevet

Jeg synes Chiquita-reklamen med de froskene som leker

stol-leken på bananer!! :D :D :D

Skrevet

Hun jenta som har lagt lapp om melk i matpakka, har et helt ubetalelig uttrykk i øynene når moren leser lappen feil vei og plutselig gir henne en klem :ler:

Skrevet

Sesam.no-reklamene!!!!

"Er det en st.bernhard?" "Du, det er artig at du spør, du skjønner moren er fra Kvines"..."OH!!Spurte eg om mor hans???"

vanvittig bra!!! love it!! :)

Gjest Kålungen
Skrevet

Telekioskenreklamene med han sleske fyren!

Særlig den siste der han griper etter en mobil som henger i en tråd, og den blir dratt bort til telekiosken.

Ansiktet hans på slutten, når han rister på hodet og smiler og går, sinnsykt bra :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...