AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #1 Skrevet 1. november 2022 Babyen min veide bare rett over 2500 g da hun ble født 15 dager før termindato. Hun gikk kun ned 5 % av fødselsvekta, og har hatt veldig fin vektøkning deretter. De siste to ukene har hun lagt på seg henholdsvis snaut 400 g og drøyt 500 g hver uke. Jeg er veldig glad for at hun spiser bra (jeg fullammer), men samtidig er jo dette det dobbelte av hva gjennomsnittet legger på seg?! På helsestasjonen i dag sa forsåvidt helsesykepleieren at "nå er hun i rute" og at de med lav fødselsvekt legger på seg mer i starten, men jeg glemte å spørre om hvor lenge det er "vanlig" med en slik "voldsom" vektoppgang ukentlig. Noen med erfaring? Min baby blir 4 uker på torsdag. Anonymkode: b1e61...fe9
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #2 Skrevet 1. november 2022 Min på 2,1 la også på seg mye i starten. Husker ikke helt når det begynte å avta og vektoppgangen ble lav (fulgte egen kurve dog). Anonymkode: 525d4...182 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #3 Skrevet 1. november 2022 Min la på seg 600g på tre dager. Ingen som kommenterte noe her. Anonymkode: 12b6c...6ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå